*on dört yıl önce*
On yaşındaki Félix, babasının seyahatten döndüğünü duyduktan sonra birinci kata doğru ilerlerken koridorda gürültülü adımlar yankılanıyordu - bu da küçük çocuğu sevgili babasından aylarca ayrı bırakmıştı.
Félix bugünün her şeye rağmen harika geçeceğini hiç düşünmemişti. Tam avluda, daha doğrusu M. D'argencourt'la binicilik dersine başlamak üzere ahırdayken biri çıkageldi ve her şeyi mahvetti.
Görünüşe göre, ilk kez ata binmeyi denemek için ona katılmak istiyordu. Bu konuda sinir bozucu derecede heyecanlıydı, bu yüzden ahırları geçerek Félix'in üzerinde oturduğu aygıra doğru koştu. Ancak, ayakkabıları çamurlu zemine ulaşır ulaşmaz ayağı kaydı ve düştü.
Çamurun bir kısmı atının gözlerine doğru uçmasaydı, Félix bunu eğlenceli bulabilirdi. İrkilen Snow hemen ön ayaklarıyla havaya sıçrayarak Prens'i yere düşürdü. Bir çığlık atan Félix sırt üstü yere düştü. Bir an için hissettiği keskin acının yanı sıra, tüm kıyafetleri kirlenmişti. Çamur içinde yıkanıyor gibi görünüyordu.
Tam bir öfke patlaması yaşayacak ve Prenses'e sakarlık yapıp dersini mahvettiği için bağıracaktı ki bir hizmetçi koşarak yanına geldi ve babasının geldiğini söyledi.
O andan itibaren hayatında ilk kez dış görünüşünü umursamadı ve Prenses'le vakit kaybetmeden bir an önce Saray'a ulaşmak için tüm avluyu koşarak geçti - arkasında şaşkın bir Marinette ve öfkeli bir D'argencourt bırakarak.
Merdivenlerdeki son adımlarını heyecanla attı - tüm bina boyunca bıraktığı çamurlu ayak izlerini fark etmedi bile. Birinci kata ulaştığında hemen koridordan sola döndü ve son kapıya, babasının takım elbisesine doğru ilerledi.
Babasını son gördüğünden bu yana altı ay geçmişti. Babası sık sık farklı seyahatlere çıkıyordu - ya iş için ya da De Vanily'nin mülküyle ilgilenmek için - bu yüzden küçük oğlu babasıyla çok fazla zaman geçiremiyordu.
Yine de Félix anlayışlıydı ve ona saygı duyuyordu. Her zaman doğru olanı yapan ve ailesine her zaman hizmet eden bir adamdı - yapması gereken fedakârlıkları umursamadan. Colt görevleri nedeniyle oğlunu ne kadar seyrek görebilse de, Félix'le elinden geldiğince çok ve değerli zaman geçirmeye özen gösterirdi.
Bunu bilen Félix, birlikte geçirebildikleri zamanın azlığından asla şikâyet etmezdi.
Babası Félix'in gözünde bir kahramandı.
~~~
Koridorun sonuna ulaştığında hemen kapı kolunu kavradı ve heyecanla kapıyı yırtarak açtı.
Ama hiçbir şey onu bu manzaraya hazırlayamazdı.
Kapının eşiğinde donmuş bir şekilde duruyor ve dehşet dolu gözlerle babasına bakıyordu.
Her zaman gülümseyen, neşeli, işini gücünü bırakıp oğlunu karşılamaya koşan adam yerine, şimdi yatağında yatıyordu, gözleri kapalı, yüzü morluklarla dolu, teni solgun, neredeyse giydiği yırtık gömlek kadar beyazdı.
Hemşire bir yarayı temizlemek için alnına ıslak bir havlu koyarken Félix onun ağır nefes alışını ve yüzünün buruştuğunu duyabiliyordu.
Savaştan yeni çıkmış birine benziyordu.
Zar zor yaşıyordu.
"Oğlum, sen misin?" Félix babasına benzemeyen, güçlükle tanınabilen bir ses duydu. Zayıf, boğuk ve sessizdi. Ölmekte olan bir adamdan gelen bir ses.
Félix, her ne kadar duygularını asla dünyaya göstermemesi ve her zaman büyük bir mülkün müstakbel dükünden bekleneceği gibi davranması öğretilmiş olsa da, gözyaşlarının yanaklarına düşmesine izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Фанфикkitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...