Bölüm 54 - Aramızdaki Duvar

6 0 0
                                    

*Marinette'in bakış açısı*

Gün ilerledikçe yağmur damlaları kontrolsüzce düşüyordu, bulutlar kederli ağıtlarına son vermeye niyetli değil gibiydi. Yağmurun sesi, etrafındaki dünyayı yatıştırma gücüne sahipti - onu rahatsız etmeye çalışan diğer tüm gürültüleri silip süpürüyordu.

Birinin gelişi de buna dahildir.

Parçalanmış dünyasının vadisinde tamamen kaybolmuş ve tutsak olmuş Marinette, Félix'in kendisine yaklaştığını fark edemedi.

Sanki bir şey tarafından ele geçirilmiş gibi, dikkatle gölün yüzeyini ve yağmur damlalarının yarattığı küçük dalgaları izliyordu.

Félix'in bağırışını duyunca saniyenin çok kısa bir bölümünde uyuşukluğundan sıyrıldı.

"Marinette, dikkat et!"

Başını kaldırdı ve anında sesin geldiği yöne döndü, ancak mutsuzluğunun kaynağını, bir daha asla görmek istemediği kişiyi gördü.

Köprünün hemen önünde duruyordu, bir eliyle şemsiyesini tutarken diğer elini de ona doğru uzatmıştı. Onun yüzüne baktığında kaşlarını çattı. Yüzünde bir hayalet görmüş gibi dehşet ifadesi vardı, gözleri dehşet içinde açılmıştı.

Mari'nin bunun arkasındaki nedeni anlaması bir an bile sürmedi. Tam ona gitmesini söyleyecekken, birden koluna yumuşak bir şey dokundu. Koluna bakarken kalbi küt küt atmaya başladı.

Bir akuma.

Farkında olmadan ve ona karşı koyma şansı olmadan bir akuma tarafından dokunulmuştu.

Aklından bir anda milyonlarca düşünce geçti ve bunun nasıl olabileceği sorusunu sordu. Uğur Böceği olmasına rağmen nasıl olur da olumsuz duygularının gizleyebileceği tehlikeyi fark etmeyecek kadar umursamaz olabilir, Hawkmoth'a onu akumalaştırma fırsatı verebilirdi?

En büyük şaşkınlığı ise bunun gerçekleşmemiş olmasıydı.

Aniden, beyaz - neredeyse kör edici - ışıklar tüm varlığından yayıldı, sanki daha büyük bir güç onu çevreledi ve onu bir kalkan gibi korudu. Beyaz parıltı kelebeğe ulaştığında, karanlık yaratığın göz açıp kapayıncaya kadar yerle bir olmasını sağladı.

Akuma yok edilmişti.

Yine de zihnini sakinleştiremiyordu, bir saniyeden kısa bir süre içinde vücuduna yayılan adrenalinin ani hücumuyla kalbi hâlâ hararetle atıyordu. Marinette kendini Félix'in kollarında bulduğunda az önce ne olduğunu, daha doğrusu ne olmadığını zar zor kavrayabiliyordu.

"İyi misin?!" Mari'nin yüzünü iki elinin arasına alırken sesi endişe doluydu - bu sırada şemsiyesi yere düştü.

O anda her şeyi unutan Mari onun kucağında erimek üzereydi ki -sıcaklığını hissetmek için can atıyordu- bir saat önce duyduklarını hatırladı.

"Önemsiyormuş gibi yapıyor, tıpkı bunca zaman olduğu gibi." diye düşündü, yüzünü buruşturarak dudaklarını kıpırdattı. Adamın ellerini tuttu ve yavaşça yüzünden çekerek kenara doğru birkaç adım attı.

"Ben iyiyim. O yüzden artık gidebilirsin." Adamın karşısında soğukkanlılığını korumak için kollarını kavuşturdu.

"Ne... Neden bahsediyorsun?" diye sordu Prens şaşkınlıkla. "Belli ki iyi değilsin! Neredeyse akumatize oluyordun, kahretsin!" saçlarını geriye atarak zihnini yatıştırmaya çalıştı ve daha alçak bir sesle devam etti, "Lütfen bana ne olduğunu anlat Marinette. Kütüphanede kalıp..."

"...seni mi?! Benim sadık kocam için mi?!" Prenses araya girdi ve sadık kelimesini heceleyerek alaycı bir ses tonuyla konuştu. "Eminim size bir kez daha itaat etmem hoşunuza giderdi."

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin