"Sadece beş dakika daha!" Marinette endişeli gözlerle balkonuna bakmaya devam ederken yalvardı. Pencere kenarında oturuyordu - elbisesini mahvetmemeye dikkat ediyordu.
"Marinette, gitmeliyiz! Çoktan orada olmalıydık! Her an başlayabilir!" Alya duvardaki saate baktı, akrep 12'yi göstermek üzereydi, yani neredeyse akşam 8 olmuştu. "Kızım, hadi ama! Bu gece de gelmeyecek," dedi sesinde acıma duygusuyla ve arkasından kapıyı açtı.
İçini çeken Mari ayağa kalktı, pencereden birkaç adım uzaklaştı ve balkonuna son bir kez bakarak Alya'yla birlikte odasından çıktı.
Galerilerde tam bir sessizlik içinde yürüyorlardı. Marinette yere bakıyor, ağzından tek bir kelime bile çıkmıyordu. Bütün hafta boyunca morali bozuktu ve şu anda ihtiyacı olan son şey yüzlerce sosyete üyesinin arasında bir baloya katılmaktı. Daha önce de buna benzer birkaç etkinliğe katılmıştı, her ne kadar bu tür etkinliklerden pek hoşlanmasa da - en hafif tabiriyle - yine de bir prensesten beklendiği üzere her zaman eğleniyormuş gibi yapmıştı. Eskiden hoşuna giden tek şey günlük kıyafetler yerine balo elbisesi giymekti çünkü en azından bu şekilde kendine daha çok güveniyor ve Krallığın gelecekteki kraliçesi olduğuna gerçekten inanabiliyordu.
Her zamanki gibi, ünlü kraliyet tasarımcısı Madam Bourgeois tarafından yaratılan en muhteşem balo elbiselerinden birini giyiyordu. Mari doğduğundan beri Prenses'in tasarımcısıydı ve büyük davetlerde Prenses'i - yüzlerce hanımefendi arasında - her zaman en güzel kişi yapmaya özen gösterirdi. Audrey her zaman olduğu gibi bu geceki elbisesinde de elinden gelenin en iyisini yaptı. Bu balonun önemini bildiği için Prenses'in elbisesinin renklerini sezonun renklerine uygun olarak seçerken, Prenses'in aşırı abartılı elbiselerden duyduğu rahatsızlığı bildiği için elbisenin sade ama zarif görünmesini sağladı.
Bunu akılda tutarak, elbisesini sadece renklerin uyumuna odaklanarak tasarladı - elbisenin en önemli parçası olarak Kraliyet gülü sembolleri de dahil. Ve günün sonunda, bu önemli etkinlik, yani Sonbahar Balosu için mükemmel bir elbise olacağını bildiği eseriyle gurur duyuyordu.
Sonbahar Balosu. Fransız Krallığı'nda yılın en görkemli etkinliklerinden biri. Her zaman Ekim ayının ortasında, mevsimin eşsiz, muhteşem özelliklerinin Paris'in her yerine ulaştığı, sokakları ve meydanları sıcak, canlı renkleriyle boyadığı bir zamanda düzenlenirdi. Kral bu kez her zaman Fransız soylularının prestijli üyeleri için bir balo düzenler - diğer uluslardan da birkaç görevliler dahil. Bu etkinlik ilk olarak önlerindeki başarılı yılı kutlamak için düzenlenmişti - hem aylar boyunca elde ettikleri diplomatik ve ekonomik faydalar hem de Krallıklar arasındaki siyasi düzenlemeleri ve ittifakları güçlendirmek için.
Ancak gerçekte, yüksek sosyetenin birbirlerine ve tüm dünyaya servetlerinin ne kadar büyüdüğünü gösterebilecekleri ve herkesin onları kıskanacağı bir partiden başka bir şey değildi.
Prenses bu tür olaylara çoktan alışmış olsa da, bu kez - mevcut koşullar nedeniyle, daha doğrusu duyguları ile mantığı arasındaki savaş nedeniyle - Kral'ın mükemmel küçük kızı gibi davranması neredeyse imkansız hale gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Fanfictionkitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...