Bölüm 37: Gerçek Bir Prenses

4 0 0
                                    

Uyandıktan sonra hissettiği ilk şey saçlarını savuran hafif bir esintiydi.

Derin bir nefes almaya çalıştı ama ciğerleri -kalbine saplanan hançerler gibi- ağrıyordu. Kasları taştan yapılmış gibi hissediyordu. Parmağını bile oynatamıyordu, başı her an patlayacakmış gibi hissediyordu ama...

Ölmemişti. Hâlâ yaşıyordu.

Yavaş yavaş kendine geldiğinde olanları hatırlamaya başladı. Dün geceki olaylar - fırtına sırasında çakan bir şimşek gibi - bir anda zihninde canlandı. Anılar geri gelmeye devam ederken dişlerini sıktı ve yüzünü buruşturdu.

O gece hayatta kalabileceğine inanmıyordu.

Bilinci tamamen yerine geldiğinde yavaşça gözlerini açtı ve kaşlarını çatarak kaldığı yere baktı.

Kafası karışmıştı. Belki de Üstat onu bulmuş ve Tapınağına getirmişti ya da -ki bunun olma ihtimali çok düşüktü- odasına ulaşabilmiş ve Nino onu orada bulmuştu diye düşündü.

Bakışlarını etrafa kaydırdı - buranın ne kendisinin ne de Usta'nın odası olmadığını fark etti - baş dönmesi hemen vücudunu terk etti.

"Burası da neresi?!" diye fısıldadı kendi kendine.

Üzerindeki altın perdeleri fark edince, hiç aşina olmadığı bir odada, bir baldachin yatağında yattığını anlayabildi. Görünüşe bakılırsa, oda kesinlikle Saray'daydı - duvardaki Kraliyet süslemelerini ve duvar kâğıtlarını fark ettikten sonra - ama ne eski takım elbisesi ne de Prenses'le paylaştığı takım elbise için değildi. Bununla birlikte, sadece parlak renkli mobilyalara bakarak ve odanın kokusunu hissederek, buranın bir kadın yeri olduğunu söyleyebilirdi.

"Ama kimin?" diye merak etti ve mekânı daha iyi görebilmek için vücudunun her yerinde hissettiği dayanılmaz acıya rağmen kendini yukarı çekmeye çalıştı.

İşte o an iki önemli noktayı fark etti:

Birincisi,

Gömleği çıkarılmış ve gövdesine koyu kırmızı bir kumaş sarılmış olsa da hâlâ kara kedi formundaydı. En büyük tesellisi, hâlâ maskesini takıyor olmasıydı ve -saçlarını tarayarak- kulaklarını da hissetti.

Ve iki,

Yalnız değildi.

Başını kaldırarak -ya da en azından kaldırmaya çalışarak- yatağın sol tarafındaki figüre baktı. Kollarıyla yüzlerini örttükleri için Chat yüzlerini göremiyordu ama -sadece nefes alışlarını dinleyerek- uyuduklarını söyleyebilirdi. Saatler erken olduğu için - henüz gün doğmamıştı - oda, gizemli kurtarıcının kimliğini anlamasını engelleyecek kadar karanlıktı. Ancak, görüşünü daha az bulanıklaştırmak için gözlerini ovuşturduktan sonra, hafif esintiyle yabancının başının etrafında dalgalanan iki çift koyu renkli kurdeleyi fark etti.

O ana kadar hissettiği tüm yorgunluk ve baş dönmesi, saçındaki kurdelelerin kime ait olduğunu anladığı anda yok oldu. Açılmış gözlerle Prenses'e baktı.

Marinette sakin bir şekilde uyuyordu - onun çoktan uyandığının farkında değildi.

Ancak onun kimliğini öğrendiğinde yaptığı ani hareket Prenses'in derin uykusundan uyanmasına neden oldu. Kendini yukarı çekti ve esnerken yüzünü ovuşturdu. Bir anlık uyuşukluğun ardından, farkına vardığı şey onu çok etkiledi ve şaşkın bir solukla, gözlerinde yükselen rahatlamayla ona döndü.

"Uyanmışsın, gerçekten uyanmışsın!!!" diye haykırdı ve - Chat'in en büyük şaşkınlığıyla - yüksek sesle çığlık atmasını önlemek için ellerini ağzına götürürken gözlerinden sevinçle yaşlar akmasına izin verdi. "İnanamıyorum, uyanmışsın!" Prenses ayağa kalktı ve Chat'in üzerine eğilerek elini onun alnına koydu. " Nasıl hissediyorsun? Ağrın var mı? " diye endişeyle sordu, bir yandan da ateşi olup olmadığına karar vermeye çalışıyordu.

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin