Bölüm 53 - Parçalanmış Uyum

5 0 0
                                    

*Bir saat önce*

Kraliyet Sarayı'nın derinliklerinde bir yerde, koridorlardan birinde esmer bir kadın kararlılıkla yürüyordu. Günün bu saatinde koridorların normalden daha az kalabalık olduğunu fark edince rahatlamıştı. Ne kraliyet konukları, ne elçiler, ne de yüksek statüdeki diğer insanlar böylesine nahoş bir havada Saray'ı ziyaret ediyordu. Koridorlar ve holler bomboştu - sadece birkaç personel ara sıra görünüyordu.

Yağmuru severdi.

Böyle günlerde, dünyanın her zamanki canlı renkleri -ki her zaman varlığının her zerresini hasta ederdi- güçlerini yitirir ve bunun yerine soluk, grimsi kıyafetlerini giyerlerdi.

Yine de bu havayı sevmesinin tek nedeni bu değildi. Daha ziyade, bir şekilde sadece çevreyi değil, etrafındaki insanları bile etkilediği içindi. Bu günlerde daha az kahkaha, daha az neşe havayı dolduruyor, bulutlar gökyüzüne yükseldikçe ruh halleri kasvetli bir hal alan insanların yüzlerinde de daha az neşe görülüyordu. Sadece onun yüzünde bir gülümseme, daha doğrusu diğer günlerden daha geniş bir sırıtış görülebiliyordu.

Personel merdivenine dönüp alt kattaki hizmetkârların odasına doğru yürürken zihnini bu tür hoş düşünceler meşgul ediyordu. Yolunu zaten iyi bildiğinden, öncekilerden daha karanlık görünen bir salona ulaşana kadar ara sıra sağa sola dönerek koridorlarda ilerledi. Burası kraliyet personeli tarafından en az kullanılan yerdi, odalarında bir süredir kimse kalmamıştı.

Bu nedenle de gizli toplantılar için mükemmel bir yerdi.

Koridorun sonuna ulaştığında, gözlerinin önünde ortaçağ tarzı ama zarif bir ahşap kapı belirdi. Tam önünde durdu, omuzlarının arkasından arkasına baktı - kimsenin onu fark etmediğinden emin olmak için - ve kapıyı açtı.

Yardımcının diğer odaları gibi bu oda da bir yatak odası, bir dolap ve bir gardıroptan oluşuyordu, başka bir şey yoktu.

Pencerenin yanında duran gizemli bir figür dışında olağandışı bir şey yoktu. Yağmuru seyrederken ellerini sırtına dayamıştı.

Leydi Rossi'nin varlığını fark edince, bakışlarını tekrar avluya çevirmeden önce yüzünü ona doğru çevirdi.

Leydi Rossi kapıyı arkasından kapatıp onun arkasına geçer geçmez dudaklarında bir gülümseme belirdi. Ellerini onun beline doladı ve başını sırtına koydu.

"Bugün mutlu olabileceğim ilk şey sensin," diye fısıldadı.

Adam yavaşça dönüp ona baktı, Lila'yı görünce dudaklarında bir gülümseme belirdi. Parmağını Lila'nın çenesinin altından geçirerek başını kaldırdı ve dudaklarını Lila'nın dudaklarına bastırarak içine çekti: "Bu his karşılıklı, sevgilim."

Adam birkaç dakika sonra "Ee, nasılmış bakalım?" diye sordu ve kadının yüzünü görebilmek için kendini biraz geri çekti.

"Son zamanlarda fark ettiğim bir iki şey hakkında onu bilgilendirdikten sonra pek memnun olmadı..." Leydi Rossi dudağını dişledi. "Hâlâ Prens'in eninde sonunda emirlerine uyacağına inanıyor olsa da, yine de onunla konuşmak üzere." Gözlerini sinirli bir şekilde devirdi ve ekledi, "Ama bunun tamamen faydasız olacağını biliyorum. O salak, o sinir bozucu kıza sırılsıklam aşık, bunu kendi gözlerimle gördüm."

"Tam düşündüğüm gibi o zaman." adam başını hışımla salladı. "Ona daha en başında otoriteyi ele geçirmek için başka bir yol seçmesinin daha iyi olacağını söylemiştim. Bu çocuk oyuncağı olmalıydı!" yüzünü ondan çevirdi, devam ederken kaşları çatılmıştı, "Ama şimdi başarılı olmak istiyorsak sert önlemler almalıyız, o kız tahta çıktığında mahvolacağımızı düşünürsek." dişlerini gıcırdattı, eli hayal kırıklığıyla yumruk haline geldi. "Prens olmasaydı, o aptal veledin icabına çoktan bakmıştım! Burada hiçbir şey yapamamaktan nefret ediyorum..."

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin