Ertesi gece
"Ben bir aptalım!" diye homurdandı Prens kapıyı arkasından kapatıp maun kapıya yaslanırken - elinde kodeks vardı.
"Buna itiraz edemem." Kwami ceketinin içinden çıktı, dudaklarını eğlenceli bir sırıtış kapladı.
"Güven verdiğin için teşekkürler Plagg." Félix ona ters ters baktı.
Kendini kapıdan uzaklaştırarak yatak odalarına girdi ve yüzünü battaniyelerin arasına gömerek yatağa yığıldı.
"Her şeyi mahvettim!" diye boğuk bir inilti yatak örtüsünden yükselirken, beyni birkaç dakika önce olanları hatırlayarak onunla acımasız bir oyun oynadı.
"Belki de yapmışsındır." Plagg omuz silkerek hemen bir tabak camembert'in kendisini beklediği açık gardıroba yaklaştı. "Ama gece daha yeni başladı ve eğer iyi hatırlıyorsam, bu gece için aklınızda başka bir görev vardı."
"Evet, şey..." Félix başını sağa çevirdi - ölme isteğine boyun eğdiğini hissetse de nihayet nefes alabiliyordu -, "...işlerin şimdiye kadar nasıl gittiğini düşünürsek... bu konuda da yanılacağımdan ve kendimi aptal yerine koyacağımdan eminim ....üst üste ikinci kez."
"Her iki durumda da, bu sonuçlardan herhangi birini görmek beni heyecanlandırıyor. " Plagg peynirinin son parçasını da yutmadan önce sırıttı. "Şimdi acele et ve Prensesin geri gelmeden önce bu kodeksi sakla!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Birkaç saat önce
Kapı açıldığında odaya serin bir esinti girdi - canlı turuncu ve sarı ışıklar dış dünyaya yayıldı. Sessiz, zar zor duyulabilen bir çizme tıkırtısı yankılandı ve balkona çıkmadan önce dudaklarından kaçan sessiz bir iç çekiş eşlik etti.
Dışarıda onu huzurlu bir sessizlik karşıladı, sadece hafif rüzgarla dans eden yaprakların sakinleştirici hışırtısı duyulabiliyordu.
Ay, yıldızlarla birlikte tahtında oturmuş, altına düşen her şeyi izliyordu. Gümüşümsü, neredeyse elmasa benzeyen ışıkları, saray da dahil olmak üzere ülkesini, sokakları, Seine Nehri'ni ve balkondaki kendisini aydınlatıyor, kuzgun mavisi saçlarını geceleri okyanusla aynı renkte parlatıyordu.
Bir an için gözlerini kapattı ve zihnindeki endişe dolu düşünce fırtınasını yatıştırmak için soğuk, temiz havayı içine çekip dışarı verdi.
Gözlerini açtığında buz mavisi gözleri parladı ve balkonunun kenarına yürümeden önce boş süite bir bakış attı. Ceketinin altındaki kodeksi çıkararak yavaşça yanına koydu.
Dirseklerine dayanarak önünde uzanan manzaraya baktı; gözleri, siyah bir figür görme umuduyla şehri dikkatle tarıyordu.
Félix'i Chat Noir'la şahsen tanıştırmaktan ne kadar memnun olursa olsun, Prens'in haklı olduğunu kabul etmek zorundaydı. Kahraman, Prenses'in yalnız olmadığını fark etseydi, bırakın balkonunu, muhtemelen Saray'ın çevresinden bile uzak dururdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Fanfictionkitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...