Bölüm 63 - Sonsuz Aldatma

8 1 0
                                    

Ona söylemek istedi.

Aslında tam da ona gerçeği söylemek, Chat Noir olduğunu söylemek üzereydi - sonunda ikisinin de içine düşmek zorunda kaldığı bu çılgın yalan sarmalına bir son verecekti.

Ama görünüşe göre, inanç başka türlü karar vermişti.

Okun kendilerine isabet etmesinden bir saniye önce bir gümbürtü sesiyle birlikte yere düştüler.

İnişin ardından damarlarına yayılan keskin acıyla yüzünü buruşturan Félix, iyi olup olmadığından emin olmak için anında kahramana baktı - onun zarar görmezliğini tamamen unutmuştu.

Adamın içini rahatlatacak şekilde, kız çoktan ayağa fırlamış ve yo-yo'sunu çağırırken otomatik olarak dövüş pozisyonuna geçmişti.

"Bir akuma!" diye bir bakış attıktan sonra tanıyarak nefes nefese kaldılar, gizemli saldırgan gölgelerin arasından sıyrılıp ortaya çıktığında gözleri sokağın diğer tarafına kaydı.

İlk başta bir insana benziyordu, kaslı vücuduna bakılırsa muhtemelen bir erkeğe. Kıyafeti bir suikastçı izlenimi veriyordu. Yüzünün yarısı metal bir maskeyle -sadece gözlerini ve şakağını gösteren bir maske- gizlenmişti, başının geri kalanı ise gecenin kendisi kadar karanlık olan kukuletalı bir pelerinle örtülmüştü.

Pelerin dizlerine kadar uzanıyordu ve altındakileri zar zor açabiliyordu: koyu kırmızı uzun kollu bir gömlek, ona iliştirilmiş siyah sahte bir yelek ve ona uygun koyu kırmızı bir pantolon, kalçasına sabitlenmiş bir hançer, elastik bir kemer ve ona...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pelerin dizlerine kadar uzanıyordu ve altındakileri zar zor açabiliyordu: koyu kırmızı uzun kollu bir gömlek, ona iliştirilmiş siyah sahte bir yelek ve ona uygun koyu kırmızı bir pantolon, kalçasına sabitlenmiş bir hançer, elastik bir kemer ve ona iliştirilmiş bir kese, bir sadak ve pusulaya benzeyen bir eşya. Hepsi siyah deri botlarla birlikte.

Çıplak elleriyle ortaya çıkardığı esrarengiz, kül gibi gri ten rengi ve yetişkinlerin bile kâbus görmesine neden olabilecek parlayan kırmızı gözleri olmasaydı, Félix onun sadece kelebek değil tavus kuşu tarafından da ele geçirilmiş bir kişi olabileceğini düşünmezdi.

Gerçi Uğur Böceği'yle birlikte şimdiye kadar böyle bir kötü adamla sadece bir kez karşılaşmışlardı ama -daha önceki akumalaşmış kurbanların kıyafetlerini, daha doğrusu ten renklerini hatırlayarak- bunun da tavus kuşundan etkilendiğini söyleyebilirdi çünkü hem onun hem de beyaz saçlı canavarın ten rengi bir akuma tarafından ele geçirilmiş insanlardan farklıydı.

Gri tenli figür fazla tereddüt etmeden bir ok daha çıkardı ve silahına yerleştirerek onlara doğru nişan aldı, ateş etmeye hazırdı.

Félix hiç düşünmeden, karısını bir şekilde korumak amacıyla içgüdüsel olarak öne doğru sıçradı.

"Delirdin mi sen?!" Uğur Böceği haykırdı - gözleri şok içinde açılmıştı. Anında Prens'i geriye doğru itti ve -belinden yo-yo'sunu kaparak- göz açıp kapayıncaya kadar kötü adamın oku onlara ulaşmadan önce hızla bir daire çizerek salladı.

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin