Bölüm 50 - Işığı Görmek

4 0 0
                                    

O günün ilerleyen saatlerinde

"Alya!" yüksek ve çaresiz bir ses, tam da personel odalarından birine gizlice girmek üzere olan aşk kuşlarını ürküttü. Yerlerinde donakalmış bir halde arkalarına döndüklerinde Marinette'in bir kraliyet mensubunun ihtiyaç duyacağı mutlak otorite yoksunluğuyla kendilerine yaklaştığını gördüler.

Kaptan, Prenses'in huzurunda eğilmek bir yana, neler olduğunu bile güçlükle anlayabildi. "Çok memnun oldum..." Marinette'in kadının kolundan tutup kendisinden uzaklaştırdığını görünce selamlamayı yarıda kesti.

"Marinette, ne...!" Alya irkildi ve yüzünde şaşkın bir ifadeyle Prenses'e baktı.

"Kız kıza konuşalım, şimdi!" Mari arkadaşına bakmadan kesin bir tavırla konuştu ve nedimesini eski süitine çekti.

Alya, Prenses kapıyı arkasından kapatmadan önce yüzünü zar zor dönüp şok olmuş yüzlü Nino'ya bir 'özür' dileyebildi.

~~~

Prenses odasında sürekli bir aşağı bir yukarı volta atarken, dudaklarından tek bir kelime bile dökülmezken, hızlı ayak sesleri sakin öğleden sonrasını bozdu. Yırtık pelerini yatağının üzerine atılmıştı - buruş buruş -, o anda bunu daha az umursamıyor gibi görünüyordu. Saçları darmadağınıktı ve yoğun bir kızarıklık yanaklarını sürekli boyamasına rağmen yüzü düştü. Elleri önünde kıpırdanıyor, bir yandan da kendi kendine, duymak bir yana sadece kendisinin anlayabileceği şeyler mırıldanıyordu.

Kapının önünde dururken Alya'nın bakışları onun hareketlerini takip etti. Prenses'in, kendisi sormadan tek bir kelime bile edemediğini fark edince sinirli bir şekilde iç çekti.

"Peki, sana ne olduğunu söylemek ister misin?" diye kaşlarını çattı. Prenses'i çok iyi tanıdığından, zihninde olup biten kargaşayı net bir şekilde görebiliyordu ve bir şekilde bunun nedeninin ne, daha doğrusu kim olduğuna dair içgüdüsel bir his vardı.

Alya kollarını önünde kavuşturarak ekledi: "Küçük bir kuş bana bu sabah araştırmanız için Prens'in yanında Paris'e gittiğinizi söyledi. Peki... orada ne oldu da bu kadar çıldırdın?"

"Félix'i öptüm!" Marinette patladı, "...ya da teknik olarak... o beni öptü... bana itiraf ettikten sonra..." diye sızlandı, şaşkınlıkla yüzünü ellerinin arasına gömdü. Anılar gözlerinin önünden geçerken kulaklarının uçları ısındı, "...bunun olduğuna hala inanamıyorum!"

"Hepsi bu mu?" Alya gülümsemesini bastırarak alay etti. "Kocanın seni öptüğünü söylemek için mi beni Nino'dan uzaklaştırdın?!"

"Alya, bu konuda nasıl bu kadar sakin davranabiliyorsun?!" Mari yine hızla ileri geri volta atmaya başladı. Onun adımlarının ardından zeminin alev almaması bir mucizeydi. "Félix'ten bahsediyoruz! Félix Freakin' Graham, diğer adıyla...!"

"..." "tüm hayatımı zindan eden çocukluk düşmanım" diye araya girdi Alya. "Evet, evet tüm hikayeyi zaten biliyorum Mari." Prenses'in yüzündeki panik ifadesinin tadını çıkararak ekledi, "Ama artık ikiniz de yetişkinsiniz ve ayrı kaldığınız o beş yıl boyunca ikiniz de değiştiniz. Ayrıca, başlangıçta mantık evliliği olsa bile, siz ikiniz evlisiniz. Ama zaman içinde birbirinize karşı bir şeyler hissetmeniz kaçınılmazdı."

"Dur! Dur! Dur! Dur! Sen neden bahsediyorsun?!" Marinette umutsuzca başını sallayarak araya girdi. "Ben... Ben ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum!"

"Oh, Denial, sevgili dostum, işte yine başladın!" Alya sahte bir sevinçle ela gözlerini devirdi. "İyi, nasıl istersen öyle olsun o zaman! Her zamanki gibi umursamaz olmaya devam et Mari." diye alay etti. "En azından Prens'in kalın kafalılığı bırakıp apaçık ortada olanı kabul ettiğini bilmek beni bir kez olsun sevindirdi. Keşke sen de aynısını yapsan ve tüm bu gereksiz dramaya bir son versen!" Gözlerini tavana dikip dua ediyormuş gibi yaptı.

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin