Chat Noir odadan çıkıp sürgülü kapıyı kapatırken -Uğur Böceği'ni geride bırakarak- heykel salonunda bir kayma sesi yankılandı.
Fu'nun çok konuşan bir adam olmadığını söylemek o an için hafif kalırdı çünkü odadan çıktıktan sonra ağzından tek bir kelime bile çıkmadı. Sadece elini sallayarak Chat Noir'a kendisini takip etmesini işaret etti.
Koridorun diğer tarafına doğru ilerleyerek, az önce çıktıklarına benzer küçük bir odaya girdiler.
Chat söylenmesine gerek kalmadan kapıyı tuttu ve arkasından kapattı. Arkasını döndüğünde, ustasının pencereye doğru yürüyüp yıldızlı geceye bakmadan önce kapüşonunu ve yüzünü ortaya çıkaran atkısını çıkarışını izledi.
Ustasının kendisiyle aniden özel olarak konuşma ihtiyacı duymasının ardındaki nedeni hemen açıklamak niyetinde olmadığını fark eden Chat endişeyle sordu: "Usta? Bir sorun mu var?" diye sordu.
Fu'nun ne hakkında konuşmak istediği hakkında hiçbir fikri yoktu ama - endişeli yüz ifadesi ve kırışmış alnına bakarak - Chat konuşmalarının pek de hoş geçmeyeceğini söyleyebilirdi.
Kara kedinin düşünceleri hemen Uğur Böceği'nin etrafında dolaştı. Şu anki durumlarının ardında yatan nedenin, Efendisinin rızası olmadan onu tapınağa getirmesi olduğunu düşünmeden edemedi. Hatta endişelerini ona da dile getirdi: "Onu yanımda getirmekle hata mı yaptım?"
"Biliyorsun," diye araya girdi Fu, ağır bir iç çekiş onu terk ederken.
"Ne?"
"Uğur Böceği'nin kimliğini biliyorsun." diye sertçe tekrarladı, sonunda pencereden uzaklaşıp kara kediye baktı. "Onun Prenses olduğunu biliyorsun."
Sessizlik.
Damarlarındaki kanla birlikte havanın kendisi de donmuş gibiydi. Ağzı hafifçe açıldı ama tek bir ses bile çıkmadı.
Beyni kısa devre yaptı, ancak bu sadece bir saniye sürdü, sonra kafasında fırtınalı bir şekilde dönen sayısız düşüncenin karargâhı haline geldi.
Ustasının, öğrencisinin ortağının kimliğini ifşa ettiğini bilmekle kalmayıp - Chat Noir'ın ona nazikçe ve biraz daha sakin bir ortamda söylemek istediği bir şeydi bu - görünüşe göre Fu'nun kendisinin bile Uğur Böceği'nin kim olduğunu bildiğini duymak onu derinden sarstı.
"H...h...nasıl... nasıl yaptın...?" diye bocaladı kahraman. Kelimeleri şekillendirmek birdenbire yıllar boyunca karşılaştığı herhangi bir akumayı yenmekten daha zor gelmeye başladı.
"Nasıl öğrendim?" Fu ona yardım etti. Chat Noir, yaşlı adam tarafından korkunç bir şekilde azarlanmaya hazırlıklı mı olması gerektiğini yoksa Fu'nun sadece olağan bir "usta-öğrenci sohbeti" yapmaya mı niyetli olduğunu anlayamadığı bir şekilde ellerini arkasına dayamıştı.
"Mucizevi bir muhafız olmanın söylenmeyen bir avantajı, bir mucize sahibini şahsen gördüğünüz anda tanıyabilmenizdir. Bu kadar basit." diyerek omuz silkti.
Chat Noir, efendisi ile Prensesi arasındaki bu sözde ilk karşılaşmanın gerçekleşmiş olabileceği o günü zihninde anında ararken, efendisinin az önce söylediği sözleri yavaşça kavrayarak bir solukta boğuldu.
Bu olayı hatırladığında şaşkınlık - hatta şok - kedi gözlerine yayıldı ve şaşkınlıkla efendisine baktı.
Onunla yüzleşmek, ona bağırmak istedi ama bunu yapamadı. Sonsuz bir ihanet girdabının içine güçsüzce düşüyormuş gibi hissederken, soğukkanlılığını geri kazanmak için ihtiyaç duyduğu destek olan bir rafa uzandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Fanfictionkitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...