Bölüm 26 - Bay ve Bayan Graham

11 1 0
                                    

*şimdiki zaman*

Tek kelime:

Garip.

Marinette günün geri kalanının nasıl geçtiğini böyle tarif ederdi. Piskopos son vaazını verir vermez herkes Saray'ın balo salonunda toplanmış ve yeni evli çift konukları karşılamak zorunda kalmıştı. Félix ve Marinette birbirleriyle konuşmamak için ellerinden gelen her şeyi yaptılar ve Katedral'de aralarında geçen o "olayı" unuttular.

Güney Krallığı'ndan gelen her elçiyi, her asilzadeyi karşılarken saatler akıp gitti. Gabriel bu evlilikten bir fayda sağlayabilirlerse, bunun Fransa ile diğer krallıklar arasındaki barışı sağlamak için diplomatik bir toplantı olacağını biliyordu. Yeni bir kraliyet çiftinin takdim edilmesi, Fransız İmparatorluğu'nun gücünü kaybetmediği, aksine daha da güçlendiği, krallığın gücünü sağlamak için daha fazla yükseliş kazandığı anlamına geliyordu.

Prenses bu toplantının daha büyük bir iyilik için yapıldığını biliyordu ama yine de kendini işe yaramaz hissediyordu. Rolü, tüm elçileri selamlamak ve onlara gülümsemekten başka bir şey değildi - bu da ona, soylu izleyicilere bir cazibe merkezi olarak gösterilen uzun zamandır kayıp bir hazineymiş gibi hissettirdi.

Kendini çok aşağılayıcı hissetti. Diğer elçilerle ciddi şeyler konuşmak istiyordu - nasıl yaşadıklarını ve onlara gönderebilecekleri bir şeye ihtiyaçları olup olmadığını merak ediyordu - ama bunun yerine sessiz kalmaya ve bir kukla gibi gülümsemekten başka bir şey yapmamaya zorlandı. Ancak Félix, Gabriel'le birlikte bütün gece boyunca elçilerle konuştu.

Prenses - taç başına geçmeyene kadar - diplomaside hiçbir gücü ve sözü olmadığını biliyordu.

Yine de bunun - tıpkı bu tür etkinliklerin çoğunda olduğu gibi - başkaları için bu tür durumlarla ne kadar başa çıkabileceğini, sadece diğerlerine el sallayarak ne kadar saygı kazanabileceğini görmek için bir sınav olduğunun farkındaydı. Haddini bilmeli ve elinden geldiğince mükemmel davranmalıydı.

Prenses, Kraliyet çiftinin balosunun ardından toplantı sona erdiğinde saatin kaç olduğunu bile bilmiyordu.

~~~

"Bu günün hiç bitmeyeceğini sanmıştım!" Marinette, Félix'le birlikte balo salonundan çıkarken hayal kırıklığı içinde kendi kendine düşündü.

Balonun sona ermesi sonsuzluk gibi geliyordu, bu da prensesin saatlerdir yüzünü boyayan o sahte gülümsemeyi nihayet silebileceği anlamına geliyordu. Yorgun bir iç çekişle, bütün gece boyunca tuttuğu o derin nefesi nihayet verebildi. Nihayet yeniden rahatlayabilmişti.

En azından,

Bunun için yalvarıyordu. Ancak, varlığı ve onunla yalnız olduğu gerçeği hayal kırıklığının ortadan kalkmasına izin vermeyen biri vardı.

Marinette, Félix'le aralarındaki garipliğin birkaç saat sonra ortadan kalkacağını umuyordu ama yan yana sessizce yürümeye devam ettikçe bu durum daha da çekilmez bir hal alıyordu.

Ne kadar yorgun olursa olsun - ne de olsa güneş doğduğundan beri ayaktaydı - vücudu rahatlayamıyordu. Aksine, tüm damarlarının eskisinden daha da fazla gerildiğini hissedebiliyordu - düğün anları bir an için zihninde canlandı.

Artık Félix'le baş başaydı ve aynı çatı altında uyumak üzereydiler. Marinette kendini aralarında bir şey olmayacağına ikna etmişti ama düğün anıları aklına geldikten sonra bu konuda eskisi kadar emin değildi.

Mari tören sırasında olanları bir türlü anlayamıyordu. Hâlâ bir rüya ya da daha doğrusu...

.. en büyük kâbusu gibiydi.

Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin