"Bakalım doğru anlamış mıyım!" Alya, Marinette'in yanında yürürken kaşlarını kaldırdı. Hizmetçiler Prenses'e bir sonraki görevi olan Paris'e kraliyet ziyareti hakkında bilgi verdiklerinde, sabahı kütüphanede geçirdikleri sıradan bir gündü. Atlar ve onları takip edecek muhafızlar da dahil olmak üzere her şeyi hazırlamışlar ve Marinette'in gelişini bekliyorlardı. ikisi de kütüphaneden ayrıldıktan sonra.
Çoktan gitmeleri gerekiyordu ama - her zamanki gibi - Mari geç kalıyordu. Daha hızlı gidebilmek için eteğinin kenarından tutarak Alya'yla birlikte koridorlarda koşturdu, bir yandan da sohbetlerine devam ediyorlardı. Mari tam da Alya'ya annesi hakkında öğrendiği her şeyi anlatmak üzereydi, çünkü ayrılık, düşüş ve düğünle geçen son birkaç haftanın çılgınlığı yüzünden arkadaşına anlatmayı tamamen unutmuştu.
"Yani annenizin, kraliçemizin iyileştirici güçleri olduğunu söylüyorsunuz." Mari'nin ona tarttığı her şeyi anlamaya çalıştı.
"Evet, ama hiçbir mucize kullanmadan. Onun, daha doğrusu ailesinin uğur böceği mucizesine sahip olduğunu zaten biliyorduk ama o bunu hiç kullanmamıştı." Marinette belirtti. "Bence belki de bu yetenekle doğmuştu ve bu yüzden başka bir şeye ihtiyaç duymadı."
"Hı-hı." Alya kaşlarını çattı, "Ve böylece gücü sayesinde seni iyileştirebildi ve notlarında yazdığı o gizemli hastalıktan uzak tutabildi. Bu hastalık sadece sizi değil, Paris'i de etkiliyormuş. "
"Aynen öyle. Ama... o dönemle ilgili anılarım olmadığı için hala anlayamıyorum." Mari kaşlarını çattı - o dönemlerden bir şey hatırlamaya çalışıyordu ama başarılı olamadı.
"Ama eğer doğru anladıysam, o zaman senin bu garip hastalığın artık yok. Sanırım o zaman her şey yolunda, değil mi?" Alya omuz silkti.
"Ben de öyle düşünüyordum! Ama mesele şu ki..." Mari içini çekti, "Artık bundan o kadar da emin değilim. O gece olanlardan beri..." durdu ve günlerce bilincini kaybettiği o fırtınalı gecede yaşananları hatırladı.
Normalde Mari bunun sadece şanssız bir düşüş olduğunu düşünürdü - Bayan Sakarlık sağ olsun - onu bu kadar uzun süre bilinçsiz bırakan şey. Eğer daha önce annesinin notlarını okumamış olsaydı, bu olayı çoktan unutmuş olurdu.
Ancak, o acımasız fırtına gecesinde yaşananları sürekli hatırladıktan sonra her şeyden, hatta kendisinden bile şüphe duymaya başladı. Prenses bayılmadan önce hissettiği o uğursuz duyguyu hâlâ hatırlayabiliyordu. Sanki gizemli bir güç bedenini ele geçirmiş ve ona kalan tüm gücünü kaybettirerek bilincini yitirmesine neden olmuştu.
Mari belki de aşırı tepki verdiğinin farkındaydı - sonuçta çok yorgundu, giysileri sırılsıklamdı ve düştüğünde ve Tikki yardım getirmek için onu terk ettiğinde vücudu buz gibiydi. (Sonunda en beklenmedik kişiden geldi). Tüm bu çılgınlığı hatırladıktan sonra, bir kısmı bu garip hissin hayal gücünden, ateşin neden olduğu bir halüsinasyondan başka bir şey olmadığına inandı.
Ama içinde bir yerlerde bir soru yankılanmaya devam ediyordu: "Ya bu annemin yazdığı şeyle aynıysa?"
Mari ne kadar kaçınmaya çalışsa da bu düşünce aklından çıkmıyor gibiydi.
Cevap istiyordu.
En büyük şansı, Hawkmoth'un son günlerde sessiz görünmesiydi - yalnız devriyelerini kısaltıyor ve boş zamanlarını araştırmaktan başka bir şeyle doldurmuyordu.
Günlerini ve gecelerini faydasız araştırmalarla geçirmek umudunu kaybetmesine neden oluyordu. Chat'i görmeyi ve onunla konuşmayı hiç şimdiki kadar istememişti. Keşke onunla tanışabilseydi! Kedisinin yardımıyla bu gizemli şeyin nereden ve neden geldiğini çoktan bulabileceklerinden emindi. Ancak, o olmadan tamamen kaybolmuş olduğunu fark etmek zorundaydı. Mari şimdi bu kedinin onun için ne kadar önemli olduğunu anlamaya başlamıştı - her zaman onun yanında olmak, onu desteklemek ve Uğur Böceği'ne yardım etmek için hiçbir şey yapamadığında bile onu rahatlatmak - tüm güvensizliklerini ve şüphelerini yok etmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Thorns of Roses Gül Dikenleri - [TR]
Fanfictionkitabın yazarı @dkrosi TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP "Her şey bir maskeli baloyla başladı..." Marinette'in Kral Gabriel Agreste'nin kızı olduğu Mucizevi Kraliyet Ailesi. Beş yıl sonra çocukluk düşmanı Félix Graham ile tekrar karşılaşmak zorunda kalır. Yenid...