0.13

278 8 1
                                    

Matthy point of view

*Paar dagen terug*

Ik wil niet meer, ik kan niet meer vechten. Ik ben gewoon helemaal op. Maar ik wil aan de andere kant ook blijven vechten, bewijzen dat ik hier wel thuis hoor. Ik kan Robbie niet achterlaten hij is mijn allerbeste vriend. Hij is mijn soulmate, kon ik hem maar vertellen hoe ik over hem voel en dat ik veel meer voel dan alleen vriendschap. Ik heb de jongens straks ook al bijna 2 weken niet meer gezien, beter nog ik heb ze zelfs niet meer gesproken. Hun hebben mij wel geappt en gebeld, natuurlijk open ik ze niet en neem ik ook niet op, want ze weten hoe erg ik bellen haat. De afgelopen dagen heb ik zoveel aan selfharm gedaan dat ik helemaal geen gevoel meer heb. Het doet geen pijn meer, waardoor ik het juist nog sneller ga doen. Ik kan niet zo blijven leven, ik heb het helemaal voor mezelf verpest. Ik ga dit nooit meer kunnen terug draaien. 

'Okay Matt het is tijd om je stemmetje in je hoofd die al maanden tegen je zeurt dat je hier niet meer hoort zijn zin gaat geven.' zeg ik 

Maar niet voordat ik iemand een appje stuur, ik kan niet weggaan zonder deels afscheid van hem te nemen. Ik pak met heel veel moeite mijn mobiel en ga naar Robbie en stuur heb een appje. 

*

Lieve Robbie/ kleine smurf. Ik mis je zo ontzettend erg, maar ik kan het gevoel niet meer aan. Ik heb je zo ontzettend veel pijn aangericht met mijn gedrag. Ik ben je voor mijn gevoel compleet verloren. Ik raak iedereen kwijt van wie ik houd door mijn eigen stomme gedrag. Dit is waarschijnlijk het laatste wat je van mij gaat horen. Ik kan hier niet meer zijn. Beter gezegd ik wil hier niet meer zijn. Het stemmetje in mijn hoofd heeft de overhand en ik kan het niet meer aan. Vertel tegen de rest dat ik geen betere vriendengroep had kunnen wensen. En omdat ik er toch straks niet meer ben kan ik dit wel tegen je zeggen. Ik had meer gevoelens voor jou dan alleen vriendschappelijk. Ik heb van je gehouden en dat zou ik altijd blijven doen. Ik had echt een crush op je, maar ik wist dat je bezet was en dat je nooit hetzelfde over mij zou voelen, daarom heb ik nooit iets gezegd. Ik houd van je Robbie het was een eer om je gekend te hebben en om zoveel geweldige dingen gedaan te hebben.

x Matthy

*

Ik weet dat Robbie altijd ontzettend snel reageert, helemaal als er een appje van mij binnenkomt. Ik heb gevoelens voor hem, maar ik weet echt niet of dat gevoel wederzijds is, of dat hij me alleen maar ziet als allerbeste vriend. Maar ik ga er zelf nooit meer achter komen. Ik kan namelijk niet meer blijven. Ik moet het stemmetje in mijn hoofd gelijk geven na al die maanden van struggelen met mezelf.. Ik kan niet langer meer vechten en ik wil ook niet nog langer vechten mijn energie is totaal op.  Ik pak een kleine overdosis aan slaappillen en neem het in met het laatste beetje vodka dat nog in de fles zit. Daarna haal ik nog het mesje door beide polsen. Ik hoop dat Robbie mij begrijpt en dat hij een beetje rust kan vinden, ik weet namelijk dat dit voor hem het moeilijkst gaat zijn. Ik houd ook van de andere jongens en hun van mij, maar de band tussen mij een Robbie is heel anders. Er komt een einde aan de vriendschap Mabbie. Ik kijk op mijn mobiel of Robbie reageert maar nee hij heeft hem wel gelezen maar hij reageert niet, waarom reageert hij niet? Hij reageert altijd op mij, waarom negeert hij mij ineens? Heb ik iets totaal verkeerd gedaan? Had ik hem nou dat berichtje niet moeten sturen. Ik pak met mijn laatste beetje energie dat ik heb mijn mobiel goed vast en probeer ik Robbie te bellen, maar als ik dat wil doen glijd mijn mobiel uit mijn handen en zie ik binnen no time zwart voor mijn ogen. 

*

'Matt wat doe je hier?' hoor ik iemand vragen. 'Wie ben jij en waar ben ik?' vraag ik 'Matthy waarom heb je opgegeven?' vraagt de persoon weer 'Ik kon niet meer, niemand houd van mij. Ik moest mijn stemmetje in mijn hoofd zijn zin geven. Ik kon niet langer vechten. Ik ben op, maar waarom ben ik hier?' huil ik ' Matt er is nog een weg terug voor jou, Robbie houd ontzettend veel van je. Hij voelt ook hetzelfde als dat jij voelt hij wil meer. Hij kan je echt niet verliezen.' zegt de stem 'Houd Robbie van mij, nee dat kan niet hij houd van zijn vriendin. Hij is er wel altijd voor mij, maar dat is puur vriendschappelijk denk ik.' zucht ik 'Matthy het is klaar tussen hem en zijn vriendin geloof mij. Ik zie alles en ik maak alles mee vanaf deze plek. Je moet me geloven. Robbie wil een lifetime met jou.' zegt de stem 'Hoe kan ik terug dan, ik dacht dat er geen leven was na de dood?' vraag ik 'Je hebt in een tussenfase Matt. Je bent nog niet echt dood. Je vrienden hebben je gevonden, en hun proberen jou in leven te houden, merk je het niet? Ze zijn je aan het reanimeren. Ze willen dat je vecht Matt, vecht met hun mee. Laat ze niet achter.' zegt ze 'Oké ik ga vechten, maar ik heb niet zoveel energie meer om te vechten. Alles is op.' huil ik 'Daar zijn ze ook mee bezig Matt ze doen er alles aan om je te helpen en je terug te krijgen naar de echte wereld, maar vecht dan wel zo hard als je nog kan met hun mee. Ik moet gaan. Ik hoop je hier voor een hele lange tijd niet meer te zien.' zegt de stem en daarna vertrekt die. 

Hoe moet ik vechten als ik geen energie meer heb? En hoe kom ik hieruit überhaupt.

This is not you...  Matthy het LamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu