3

29 2 4
                                    



Üçüncü bakış açısı

Miranda üst kattaki odasında uyumak için ağlarken, Dave ve karısı Inne sessiz fısıltılarla konuşuyorlardı.

"Neredeyse zamanı geldi." Dave, sesinin her zamanki sertliğini koruduğunu söyledi.

"Endişeliyim," diye itiraf etti Inne. "Ya hazır değilse?"

"Öyle olmak zorunda," diye yanıtladı Dave.

"Ama ya değilse? Ya ona bilmesi gereken her şeyi zamanında öğretmediysek? Ya ayrılmak istemiyorsa? Ya ona ihanet ettiğimizi düşünüyorsa? Ya eğer-?" Inne'nin öpüşmesi nazik bir öpücükle kesildi.

"Ne yapacağını bilecek. Ve eğer ayrılmak istemiyorsa, bu onun kararı." Dave, elini nazikçe ovuşturarak onun üzerine koyarken daha yumuşak, daha şefkatli bir tonla cevap verdi.

"Ama muhtemelen zaten yaptığından daha fazla bizden nefret etmesini istemiyorum." Inne sızlandı.

"Onu rafine ve sıkı bir ortamda büyüttük. Ama nereye gidiyorsa, çok daha kötüsüyle karşı karşıya kalacak. Onu geçişe hazırlayabildiğimiz kadar hazırlamalıyız." Yatıştırıcı bir şekilde cevap verdi.

"Biliyorum." Inne cevap verdi. "Keşke ona sevgimi istediğim gibi gösterebilseydim."

"Aşkımı biliyorum." Dave, kulağının arkasına bir tutam siyah saç iterek hüzünle cevap verdi. Devam etmeden önce uzun bir süre sessizce oturdular, "Tüm eşyalar depodan alındı mı?"

"Evet, bugün o okuldayken onları geri aldım," Inne temkinli bir şekilde konuştu, sesini daha da kıstı. "Onları yeniden saklamamı ister misin?"

"Hayır, onları sarmanı istiyorum. Her şey yolunda giderse, ona son hediyemiz olacaklar. Belki sonsuza kadar." Dave cevap verdi, sesi sanki uzun zamandır unutulmuş bir zamanda yakalanmış gibi azaldı.

"Sonsuza dek." Inne yankılandı. Yalnız bir gözyaşı, solgun yüzüne bir çizgi çizdi. Dave elini kaldırdı ve gözyaşı yolunun kalıntısını başparmağıyla silerek yüzünü kapladı. Yavaşça onun yüzünün yüzünü yaklaştırdı ve dudaklarını kendi dudaklarıyla yakaladı. Bir an sonra uzaklaştılar ve alınlarını birbirlerine yasladılar.

Çikolata kahverengi gözleriyle parlak yeşil gözlerine bakarak tekrar konuştu, "Gel, yatalım. Önümüzde uzun bir gün var." Inne başını salladı.

Odalarına yürümek için ayağa kalktıklarında, zaten kendi odasında uyuyan Miranda değişmeye başlamıştı.

Miranda'nın 18. doğum gününe giden sonraki birkaç gün boyunca, değişiklikler yaşamaya başladı. İlk başta ince olsalar da, kısa sürede bir sorun haline geldiler.

Birincisi, endişe verici bir hızla büyümeye başladı. Tek sorunu uzamak değildi, kulakları da uzadı ve yüz hatlarındaki değişikliklerdi. Bir zamanlar sivilce benekli cildi sadece birkaç gün içinde düzeldi. Gözleri genişlemiş gibiydi, neredeyse doe-like. Ağzı pembe bir renk aldı ve mavi-yeşil gözleri parlıyor ve değişiyor gibiydi.

Bu sadece dışsal bir değişiklik de değildi, fiziksel yeteneklerine bir şeyler oluyor gibiydi. Daha önce hiç yapamayacağı kadar koşup ağaçların arasından atlayabildi. Koku alma duyusu ve işitmesi sıçramalarla düzeldi. Görüşü büyük ölçüde düzeldi. Bir zamanlar kontakt lens takmak zorundaydı ama şimdi ailesinden bile daha fazlasını görebiliyordu. Okçuluk, kılıç ustalığı ve bıçak atma dersleri de eskisinden çok daha iyi gidiyor gibiydi. Sanki daha iyi performans gösterebilir ve daha az çaba gösterebilirdi.

Bunların hepsi sadece ona değil, sınıf arkadaşlarına da çok garip geldi. Arkadaşlarının çoğu, J.R.R.'nin kitaplarını sevdiğini biliyordu. Tolkien ve sadece bazı kongrelerde bir cosplay için pratik yaptığını varsaydı. Diğerleri onun ameliyat olduğunu düşündü ve onunla alay etmeye ve alay etmeye başladı.

"Dikkat et! İşte ev elf geliyor."

"Onun bundan daha akıllı olduğunu sanıyordum."

"Sivilcelerinin temizlenmesini bekleseydi güzel olurdu. Ne yazık."

"Çok sahte görünüyor."

"Ailesinin bu kadar çok estetik ameliyat yapmasına izin verecek kadar aptal olduğuna inanamıyorum."

"Neden böyle görünmek istesin ki?"

"O artık bir yemek kadar uzun!"

"Ve biri kadar çirkin!"

Zavallı Miranda, yapamayacağını düşündüklerinde bile her şeyi duyabiliyordu. Ailesi onun perişan hale geldiğini fark etmeye başladı. Ama doğum gününe kadar yapabilecekleri hiçbir şey yoktu. Ardından son mühür kırılabilir.

ATEŞ VE IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin