Miranda'nın bakış açısıGüneş yüzüme dokunduğunda uyandım. Uykuya daldığımı bile hatırlamıyordum. Garip hissettim, sanki üzerimde gözler varmış gibi. Gitme zamanının geldiğine karar verdim. Battaniyemi ve uyku pedimi yuvarlamaya ve her şeyi çantama geri koymaya başladım. Midemin kümbürdediğini duydum, bu yüzden biraz kuru meyve çıkardım. Isırıklar arasında ıslık çaldım, atımı çağırdım.
"Burada ne işin var?" Arkamdan bir ses geldi. Etrafta döndüm ve uzun platin sarısı saçlı ve koyu kaşların arkasında mavi gözlü bir elf gördüm.
Karşımdaki yeri işaret ettim. Pelerinimi yatağa giydiğim için dün gece soğuktan memnun kaldım.
"Burada ne işin var?" Tekrarladı, daha sert.
"Sadece geçiyorum." Sakince söyledim ama gecenin çoğunda ağladığım için sesim kısık geldi.
Sesimi duyunca şok olmuş görünüyordu. "Kaputunu indirecek misin?" Bana sordu, neredeyse nazikçe.
"Korkarım ki değil," diye yanıtladım.
"Neden?" Diye sordu.
"Şimdi zamanı değil," dedim. Şu anda sadece zaman satın alıyordum. Gözlerim muhtemelen hala biraz altın rengiydi ve sakinleşmek için kendime zaman vermek istedim.
"Adın ne?" Bana sordu
"Bazıları bana Miranda diyor," dedim. "Ve senin adın?"
"Legolas. Nereden geliyorsun?" Sarışın sorguladı.
"Lothlorien," diye cevap verdim.
"Neden seyahat ediyorsun?" Merak etti.
Üzüntünün tekrar üzerimde süründüğünü hissettiğimde bir an sessiz kaldım. "Adar'ımdan Naneth'imin kollarına seyahat ediyorum."
Sindarin konuştuğumu duyunca gözleri büyüdü. "Cin ped- Sindarin?"
"Fluentlui," diye cevap verdim. At toynaklarının sesini duymaya başladım ve gülümsedim.
"Lütfen babamla buluşmaya gelir misin?" Sordu, ayağa kalktı ve bana yardım teklif etti.
Düşünür gibi sessizce oturdum. Gerçekte, atım yeterince yakın olana kadar bekliyordum.
Birkaç dakika daha ve elini tuttum. "Eşyalarımı alayım" dediğim gibi ayağa kalkmama yardım etti.
Ok akamımı başımın üzerine çektim ve çantamı omuzlarımın üzerinden attım.
"Hazır mısın?" Bana sordu, bana tekrar elini uzattı.
Kamp alanımı kontrol ediyormuş gibi yaparak aşağı baktım. Sonra başını salladı. Ve koştum. Ağaçların arasından koştum ve atımın üzerine atladım.
"Run Rochben run. Nin i ind -o acele göster!" Ona dedim ve hızlandık. Arkama bakmak için dönerken kaputumun kaydığını hissettim. Ağaçların kenarında duran Legolas'ı koşmamı izliyordu. Onu tekrar aradım, "Mirkwood Prensi Legolas'la tekrar buluşacağız! Düşündüğünden daha erken!"
~*~
Legolas koşarken Miranda'yı izledi. "O güzel," diye yüksek sesle fısıldadı, örgülü saçlarının arkasında dans ettiğini görünce.
Rüzgarda sesi ona geldi, "Mirkwood Prensi Legolas'la tekrar buluşacağız! Düşündüğünden daha erken!"
"Evet," diye yanıtladım, onun kaybolmasını izledim.