Miranda'nın bakış açısıKalan üç hediyeden birine uzandığımda, midemin yüksek bir homurdandığını duydum. Yanaklarımın pembe bir pembe tonuna dönüştüğünü hissettim.
"Bir mola verelim ve biraz yemek alalım, kulağa hoş geliyor mu?" Anne önerdi. Başımı salladım.
Hepimiz ayağa kalktık ve mutfağa girdik, saate baktım, bu doğru olamaz! Öğleden sonra zaten iki miydi? Aç olmama şaşmamalı!
Hepimiz masaya oturmadan önce annenin salata yapmasına yardım ettik. Bir kez olsun şükrettiğim sessizce yedik. Ne yapacağımı düşünmek için zamana ihtiyacım vardı.
Orta Dünya'ya gitmek istedim. Her şeyden çok gitmek istedim ama ailemi bir daha görmeme düşüncesi beni duraklattı. Onlara sorarsam kalbimi takip etmemi, gerçek annemle tanışmamı söyleyeceklerini biliyordum. Ama onları ölmek için yalnız bırakacağımı bilerek bunu gerçekten yapabilir miyim? Onları öylece terk edebilir miyim? Ama sonra okula geri dönmeyi, sıradan bir insan varlığı yaşamayı düşündüm. Kararımı verdiğimi biliyordum, ama şimdi paylaşma zamanı değildi. Artık sessizlik zamanıydı.
Yemeğimizi bitirdikten sonra oturma odasına döndük.
"Bundan sonra ne açmalıyım, Anne?" Ona sordum. Üstünde kırmızı bir yay olan büyük, uzun bir kutuyu işaret ederken gözyaşlarının dökmesini izledim. Ambalaj kağıdı kırmızı ve yeşildi ve her yerinde doğum günü pastaları vardı. Anneme gülümsedim ve kutuyu aldım. Beklediğimden biraz daha hafifti. Sonra tekrar, bu boyuttaki son kutunun içinde güzel bir elf kılıcı ve ikiz hançerler vardı. Bu beni düşündürdü.
Kağıdı daha öfkeli bir şekilde yırtarken gözlerim umutla parladı. Ambalaj bandını soydum ve kutunun içine baktım. Yüzüme büyük bir sırıtış yayıldı. Zaten içinde oklar olan yeni bir yay ve titremeydi.
Yay hafif ama sağlam ahşaptan yapılmıştı. Ahşabın rengi akçaağaçtan daha açıktı ama dikkatimi çeken yeni yayıma oyulmuş kelimelerdi. "I naicele -o parting na- úqua compared ana i alasse -o omentie en-." Quenya'da yüksek sesle okudum. Harika bir sözdü. Gerçekten tekrar birçok kez seyahat eder, buluşur ve ayrılırdım. Ama onları bir daha ne zaman görsem, çok sevineceğimi biliyordum.
Baban, "Annen bize bu yayın özellikle senin için yapıldığını ve senden başka kimsenin kullanamayacağını söyledi" dedi.
Başını salladım, "Anlıyorum." Ona söyledim. Zaten oklarla dolu titremeyi çekiyorum. Ok kaklamayı incelerken, bir düzineden fazla oku barındırdığını ve içinde bileme taşı olan bir cebi olduğunu gördünüz. "Elverişli." Yüksek sesle dedim. Ok kıvamdaki asma nakışına hayran kalmadan önce. Soluk ahşap yay ve oklarla lezzetli bir tezat oluşturan koyu lekeli deriydi. Her yerinde yeşil nakış vardı, bu da onu bir ağacın gövdesi gibi gösteriyordu.
Şimdi geriye kalan tek şey çoğunlukla düz iki kutuydu. Ancak, biri diğerinden çok daha uzundu. Onu almaya karar verdim, beklediğimden daha ağırdı. Hafif bir sallama yapmak için caziptim ama buna karşı karar verdim.
Kağıt tuzaklarının hediyesini rahatlattıktan sonra elimi uzun ahşap sandığın üzerinde gezdirdim. Derin bir nefes aldım ve açtım.
İçi bıçaklar ve fırlatma bıçaklarıyla doluydu. Bıçaklar hem görünüm hem de his olarak kılıcım ve hançerlerimle eşleşti. Atma bıçakları, fildişi saplı kavisli keskin metal parçalardı. Bu setin kılıfları vardı, mecbur kalmadıkça atmamaya karar verdim. Altlarında bir dizi daha modern olanlar vardı. Siyah ve kolayca gizlenmiş, en azından umuyordum. Her birinin kemerimde kendi yeri vardı.
Son hediyeye döndüm, ışık kutusunu kucağıma kaldırdım ve gümüş kurdeleyi yavaşça çektim. Saf beyaz bir elbise, önceki kıyafetle eşleşen bir çift siyah bot ve bir paket bulmak için üstten çıkardım. Beyaz uzun kollu elbiseyi çıkardım ve kaldırdım.
"Çok güzel," diye nefes aldım. "Teşekkür ederim! İkinize de çok teşekkür ederim!"
"Rica ederim," diye gülümseyerek cevap verdiler