25

9 0 0
                                    



Üçüncü bakış açısı

Kapüşonlu figür kapüşonunu çıkarmaya başladığında. Şirket güzel bir kadın görmeye başladı. Yüzü solgun ve berraktı. Ağzı pembeydi ve yanakları pembeydi, ama gözleri dikkatlerini çekti. Gözleri mavi-yeşil bir renkti ve altın lekeleri uykuda gibi görünüyordu. Kaputunu geri çekmeye devam ederken, Thorin kulaklarını gördü.

"Sen ve elf!" Suçladı.

Miranda, "Tercihlerinize uyacak şekilde ne olduğumu değiştiremem Usta Cüce," dedi.

"Sen bir kadınsın! Bizi sadece yavaşlatacaksın!" Bir cüce seslendi.

Miranda sakince odaya baktı, "Bundan emin misin?" Pelerinini çırparken söyledi. Düşük aydınlatmada silahlar parladı. Her yerde gizemli görünüyordu ve bu Thorin'in çözmek istediği bir gizemdi.

"Beni bir düelloda yenebilirsen bizimle gelebilirsin" dedi. "Bu görev nefretle kör edilemeyecek kadar önemli."

~*~

"Hazır mısın?" Thorin önündeki kadına sordu. Baltasını çıkardı ve ona doğrultuldu.

Miranda kılıcını çıkardı. Elf bıçağı ışıkta gümüş gösterdi. "Hazır."

İkisi bir an için daire içine aldı, sonra Thorin ilk hareketi yaptı. Baltasını ona doğru salladı ve Miranda sağa doğru kaçtı. Thorin'in getirdiği balta, başının üzerinde engelledi. Bu pozisyonu bir süre tuttular, Thorin giderek daha fazla baskı ekliyordu.

"Göndermeye hazır mısın?" Huffed.

Miranda vücudunu büktü ve baltasının kılıcının kenarından aşağı kaymasına izin verdi. Sırıttı, dizlerinin arkasına tekme attı, onu yere zorlamaya çalıştı. Thorin, düşmesini önlemek için baltasını yere çarptı. "Bu kirli bir numaraydı," diye hırladı.

"Orklar daha kirli olanları oynuyor," diye yanıtladı Miranda, kılıcını boynuna getirerek. "Bunun benim kazancım olduğuna inanıyorum."

"Tekrar kontrol et!" Hırladı. Miranda aşağı baktı ve karnında bir bıçak keşfetti.

Miranda cevap vermek için ağzını açtı ama Gandalf onu dövdü, "Bence bu senin eşit düzeyde olduğunu kanıtlıyor. Miranda, 15. üye olarak şirkete katılacaksın."

Thorin Gandalf'a baktı ve gri büyücü ona kaşını kaldırdı. "Tamam! Onlara sözleşmeyi ver!" Thorin emretti.

ATEŞ VE IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin