Üçüncü bakış açısıMiranda kaya ve tepenin üzerinde sert bir şekilde sürdü. Beorn'un evine ulaşana kadar dağlardaki geçidi atlattı. Kapıyı çaldığında, büyük, kıllı bir adam kapıyı açtı.
"Sen kimsin?" Beorn şüpheyle sordu.
"Bir arkadaş, içeri girebilir miyim?" Karanlık kaputun ötesinden bir kadın sesi sordu. Beorn kenara çekildi ve evine girerken onu ihtiyatlı bir şekilde izledi.
"Seni buraya getiren nedir?" Sordu.
"Partimin gelmesini bekliyorum, birbirimizi gözden kaçırdık, buraya geleceklerini biliyorum." Kadın cevap verdi.
"Kiminle konuştuğumu öğrenebilir miyim?" Beorn huysuzca sordu. Evinde daha fazla yabancıya sahip olmaya pek hevesli değildi.
Kapüşonlu kadın kapüşonundan kaydı ve yukarı baktı. "Merhaba Beorn."
Beorn önündeki elfe baktı, "Luna." Derin homurdanan sesi odayı doldurdu. "Değiştin."
"Senin gibi," diye yanıtladı Miranda. "Ama lütfen bana Miranda de."
"Bugünlerde gittiğin şey bu mu?" Kıllı adam sordu.
Miranda başını salladı. "İstersen bunları çıkarabilirim," dedi bileklerindeki prangalara sivri bir şekilde bakarak.
"Onları tutmayı seviyorum, geçmişi hatırlamama yardımcı oluyor" dedi.
Miranda, "Geçmişi hatırlamak için yardıma ihtiyacın olduğuna inanmıyorum, Beorn," diye yanıtladı.
"Yine de..." Beorn geride kaldı.
"Eh, bu senin seçimin. Fikrini değiştirirsen bana söyle." Miranda omuz silkerek cevap verdi.
"Ne kadar kalacaksın?" Diye sordu, konuyu değiştirdi.
"Partim gelene kadar." Cevap verdi.
"Kiminle seyahat ediyorsun?" Beorn sorguladı.
Miranda, "Cüceler" yanıtını vermeden önce bir an onu izledi.
"Cüceler!" Beorn kükredi, sarı gözleri parlıyor gibiydi. "Onlar hakkında ne hissettiğimi biliyorsun!"
"Bana nefretten bahsetme!" Miranda geri döndü, gözleri altın rengine döndü.
Beorn şaşkınlıkla tökezledi, "Gözlerin." Miranda aceleyle başını çevirdi. "Benim gibi misin?" Yumuşak bir sesle sordu.
"Hayır Beorn, senin gibisi yok. Bunu herkesten daha iyi biliyorsun," dedi Miranda üzgün bir şekilde.
"O zaman ne?" Beorn sordu, sesi hala sessizdi.
"Bu, bir ejderha tarafından kutsanmış birinin işaretidir," diye yanıtladı Miranda bir anlık sessizlikten sonra. "Ejderha ateşi olan birinin işareti."