Şimdiye kadar yazdığım en uzun bölüm asdfgahafs Öncelikli olarak hepinizden desteğinizi istiyorum.Lütfen voteleyin ve de düşüncelerinizi yorum yaparak belirtin.Ne kadar çok vote ,yorum gelirse yeni bölüm o kadar çabuk gelir.
Son olarak söylemek istediğim bir şey daha var.Aslında bu hikayeyi yazmayı bırakmıştım.Ama daha çok yeni tanıştığım ama bu kısa sürede çok yakın olduğum @Aysenuroguzzz un sayesinde yazmaya devam ediyorum.
Lütfen @Aysenuroguzzz un kitabı olan BİR ADIM ÖTEDE yi okuyun.Pişman olmayacaksınız.
Bölümü beğenmenizz dileğiylee hepinizi öpüyorumm :* :* <3
Barana iki gün sonrası için söz verdikten sonra sırama gitmiştim ve bütün gün her zaman ki gibi geçmişti.Şuan yatağıma yatmış babama ne yalan söyleyeceğimi düşünüyordum.Allahım niye buluyor bütün bunlar beni? Daha 16 yaşındayım arkadaşlarımla şimdi çıkıp gezmeyeceğim de ne zaman gezeceğim.Keşke bir ablam olsaydı belki o bana yardım ederdi.Ya da abim olsaydı.Yok yok abim olsa belki daha kötü olabilirdi gerçe daha ne kadar kötü olabilirdi ki ?
Off yine ne düşünüyorum ben. Bir an önce adam akıllı bir yalan bulmam lazımdı.Aklıma gelen tek şey o gün sabahtan akşama kadar Çisilde durabilir miyim diye sormaktı.Buna da izin vereceğini sanmıyordum babamın.Tek söyleyeceği şey Çisil in ailesini tanımıyoruz kimseye güvenip seni bir yere gönderemem olacaktı.
Ama ümidim vardı bir umut izin verirdi belki.İzin vermezse ödevimiz var yapmazsak hoca bizi sınıfta bırakacak dicektim.Böyle desem de o zaman Çisil bize gelsin dicekti.Offf offf ne yapmam gerekiyor bilmiyorum gerçekten.Bıktım artık babamın saçma sapan paronayalarından.
Neyse ne artık.Kızarsa kızsın ama bir şekilde ikna etmem gerekiyor.Saate baktığımda saat dokuzdu.Yani babam şuanda oturmuş elinde kahvesiyle evraklarla ilgileniyordur.Elimi yüzümü soğuk suyla yıkayıp aşağı inmeye başladım.Tam da tahmin ettiğim gibi masada oturmuş evraklarla ilgileniyordu.Yanına oturup konuşmaya başladım.
''Ee baba nasılsın''dedim çekinerek.Çekindiğimi anlamaması lazımdı.Yoksa direk şüphelenir ve asla izin vermezdi.
''İyiyim kızım sen nasılsın?''dedi ve ardından elindeki evrakların hepsini bir köşeye attı.İşte babamın en sevdiğim özelliğiydi bu . Ne olursa olsun konu ben olunca her şeyi bir kenara atardı.''Bende iyiyim baba''diyebildim sadece.Konuya hemen atlamayacaktım.Güzelce tatlı dille konuşup izin alacaktım.Ee atalarımız ne demiş tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır dimi ama.
''Okul nasıl gidiyor? bir yaramazlık yok değil mi?asılan eden de yoktur inşallah'' dedi babam.Gözümü pörtleterek ona baktım.Adamın içine doğuyordu galiba.Ahh bir bilse iki gün sonra bütün günümü BARANLA geçireceğimi.O zaman öldürürdü beni galiba.Ya da en iyi ihtimalle eve kitler dışarı yüzü göstermezdi bana.
''Gayet iyi baba hiçbir sorun yok ve hayır asılan da yok.Okulumdan oldukça memnunum.''dedim gülümseyerek.Rahatça bir nefes verdi babam.
''İyi iyi.Bak ne diyeceğim sana ben yarın erkenden İtalyaya gideceğim.Orada ki şirkette bir sorun çıkmış ve hemen gidip düzeltmem gerekiyor.İki üç gün kalacağım orada.Sen de akıllı uslu dur tamam mı .Yine aynı düzende evden okula okuldan eve.Ben yokken hiçbir şekilde dışarı çıkmanı istemiyorum Ada.Anlaştık mı?''dedi babam.
Yok artık adamın harbiden içine doğuyor.Ayy bir dakika inanamıyorum şuan.Kader yüzüme güldü.İlk defa şanslı hissediyordum kendimi.Ohh bee işte şimdi, çok mutlu olmuştum.Kafamı sallayarak anlaşıldı dedim babama.Ve ona iyi geceler öpücüğü vererek odama gittim ve erkenden yattım.