Evett yeni bölümm geldii.Lütfen düşüncelerinizi belirtin.Bana mesaj atabilirsinniz.
Yorum yapmayı ve votelemeyii unutmayın.Sizi seviyorumm
Rüzgarla babam karşılıklı olarak oturmuş bana bakıyorlardı.Babam niye erken gelmişti?Hani yarın sabah gelecekti.Şuan babam beni öldürecek gibi bakıyordu.Bakardı tabii..Onun kurallarının dışına çıkmıştım.Süslenip püslenip dışarı çıkmıştım.Üstelik dışarı bu şekilde çıktığım gibi akşamın bu saatinde eve dönüyordum.Lanet olsun ki önü kısa bir elbise giymiştim bir de.Bacaklarım tamamen ortadaydı.
Bir dakika bir dakika..Rüzgarın ne işi vardı burada.Onu görmüştüm ama sanki burada olduğunu daha yeni fark ediyordum.Gözlerimi pörtleterek ona bakıyordum.O ise bana sinsi bir şekilde gülümsüyordu.Bir anda yürüyüş alanında benden intikam alacağını ve bunu çok ciddi bir şekilde söylediğini hatırladım.Ve evet babamın burada olmasını sağlayan Rüzgardı.Bundan adım kadar emindim.
Şuanda o kadar korkuyordum ki...Korkudan ellerim titriyordu.Gözlerim dolmuştu ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Babam bana o kadar kötü bakıyordu ki.Ne yaptığımı bilmiyordum.Sadece hoşlandığım bir çocukla bir gün geçirdim.Ve hiçbir yanlış hareketimiz olmamıştı.Benim yaşımdaki herkes çok daha kötülerini yapıyordu.Benim yaptığım hiçbir şey yokken yine kavga edecekti benimle.Yine bağıracaktı bana.Hatta ve hatta yine ceza verecekti.
Arkadan bir ses geldiğinde arkama döndüm.Meral teyze de endişeli olarak bana bakıyordu.Gözleriyle bana anlattığı tek şey ''Ahh be kızım ne yaptın sen?''.Meral teyze de babamın huylarını çok iyi bilirdi.Sonuçta yıllardır bizimleydi.Her kavgamıza şahit olmuştu.
Babam Rüzgara dönüp ''Rüzgar beni uyardığın için teşekkürler oğlum.''Dedi.Ben söylemiştim.Rüzgar yapmıştı bunu.Ondan nefret ediyordum.
''Ne demek.Ben gitsem iyi olacak efendim.Görüşmek üzere.''diyerek bana doğru gelmeye başladı.Babama sırtını döndüğü anda ''sana söylemiştim''diyerek sinsice güldü.Ve yanımdan geçip evden çıktı.Bunu söylerken yürüyüş alanında dediklerini hatırlatmaya çalışmıştı.Gerizekalı sanki ben aptalım.Anlamayacağım naptığını.
Babam bir anda ''Ada ben sana ne dedim?''diye bağırınca yerimden sıçradım.Evet başlıyorduk.Bugüne kadar binlerce defa bu sahneyi yaşamıştık.Tek fark bugüne kadar bu kavgalara şahit olan tek kişi Meral teyzeydi ama şuanda artık sizlerde şahitsiniz.
Ne söyleyeceğimi bilmiyordum.Yalan söylersem direk anlardı babam.Lanet olsun ki yalan söyleyemezdim.Beni hiç tanımayan biri bile anlardı yalan söylediğimi.
''Ada sana bir soru sordum.Bak ben iyi olmaya çalıştıkça sen sürekli kavga edecek sebepler yaratıyorsun.Ben sana demedim mi evde kalacaksın hiçbir yere çıkmayacaksın diye.Ha?'' hala bağırıyordu.Ve lanet olsun ki konuşmaya korkuyordum.Ne diyecektim ki?Bütün günümü hoşlandığım bir çocukla geçirdim mi?
Babam iyice sinirlenmeye başlamıştı.Konuşmamam onu daha çok sinirlendirirdi her zaman.Birden kollarımdan tutup sarsmaya başladı.Evet başlıyorduk.Babam sinirlenince gözü dönerdi o anda hiçbir şeyi gözü görmez kulağı duymazdı.Ve şuanda o evreye girmiş bulanmaktaydı.
''Ada konuş yoksa daha fazla sinirleniyorum.''diye bağırmaya devam etti.Artık konuşmam gerekiyordu.
''Şe..şe..şey baba ben ''kekeliyordum.Konuşamıyordum.''Sen neee?''dedi babam.
O sırada Meral teyze aramıza girdi.Beni kendine çekerek ''Ömer sen ne yaptığını sanıyorsun.Oldu olacak kızını döv.''diyerek bağırdı babama.