Hayatım neden böyle olmak zorundaydı?Daha 16 yaşındayım ama bugüne kadar 7 okul değiştirdim.Şimdi diceksiniz baban asker mi,doktor mu,öğretmen mi... ?Hiçbiri.Babam Türkiyenin en önde gelen iş adamlarından biri.Bugüne kadar gitmiş olduğum okulların hepsi farklı ülkelerdeydi.Nerdeyse bütün Avrupa ülkelerinde ve Amerikada holdinglerimiz var.Babam holdinglerimizin başında durabilmek için sürekli seyahat ediyor.Malesef bu seyahatler kısa süreli olmuyor.Mesela en son seyahat amacıyla gittiğimiz İngilterede 1 yıl kaldık.Daha öncekilerden bahsetmiyorum bile.Şuan Türkiyedeyiz.Bakalım burda ne kadar kalıcaz.
Sabah babamın kapıya vurmasıyla uyandım.Ah hayır uyanmak istemiyorum.Ama biliyorum şimdi benim ayağa kalktığımı görmeden asla bu odadan çıkmaz.
"Hadi bakalım kalkma vakti Ada.Saat 9.30 ve sen hala yataktasın"dedi babam.
Babam saatleri her zaman yarım saat geç söyler.Sonuç olarak saat daha 9.00.
"Biraz daha uyusam baba.Lütfenn..."
"Hayır uyuyamazsın hanımefendi.Yarın okulun var.Ve bugün okul için alışverişe çıkacaksın."
"Meral teyzeyle mi çıkacağız?"
Meral teyze bizim yanımızda çalışıyor , 50 küsür yaşlarında dünyalar tatlısı biri.Bütün evi çekip çeviren kişi o.Küçüklüğümden beri yanımda olan bana anne şefkatini veren tek kişi.Anlayacağınız annem gibi...Annem ben daha çok küçükken ölmüş.Onu hiçbir zaman görme fırsatım olmadı.
"Evet.Hadi ama kalk artık.Aşağıda mükemmel bir kahvaltı bizi bekliyor."
"Tamam kalktım işte.Hazırlanıp hemen geliyorum."dedim gülümseyerek.
Babam sonunda odadan çıkabilmişti.Babamla aramız hiçbir zaman mükemmel olmadı.Biraz sert ve fazlasıyla dakik biridir.İşine çok önem verir.Her gün mutlaka kavga ederiz.Kavga etmediğimiz bir günü hatırlamıyorum bile.
Her zamanki etek ve thsirt kombinlerimden birini yapıp giyindim.Pastel tonları benim rengimdi.Kıyafetlerimin çoğu pastel tonlarıydı.Göğsüme kadar uzanan kumral-sarı saçlarım ve mavi gözlerim vardı.Kendimi pek beğenmezdim ama çirkin bir kızda değildim.En azından bir baktım mı bir defa daha bakılacak tiplerdendim.Fiziğime gelince 1.68 boyunda ve 48 kilo ağırlığındaydım.Normalde kadınlar kilolarını ne olursa olsun kimseye söylemezler ama ben öyle değildim.Birazda zayıf olduğum için rahatça söyleyebiliyorum aslında.Normalde dalgalı olan saçlarımı düzleştirip açık kahverengi tonundaki rujumu sürüp aynada son kez kendime baktım.
Aşağı indiğimde Meral teyze ve babam oturmuş konuşarak kahvaltı ediyorlardı.Meral teyzeyi yanağından öpüp günaydın dedikten sonra masaya oturdum.Kahvaltı gerçekten harikaydı.Her zaman çok fazla yemek yerim ama kilo almam.Şanslı olduğum sayılı noktalardan biri.
Kahvaltımızı ettikten sonra babam holdinge geçti.Bizde doğruca alışverişe çıktık.Alışveriş yapmaktan nefret ederim.Saatlerce dolanmak bana hiçbir zaman cazip gelmemiştir.Bütün kadınların aksine...