3. - Szeretve lenni

185 5 0
                                    

Miután Oliver elment, Mia-val csak álltunk csendben egymást nézve, miután megtörte a csendet.

- Komolyan, mi folyik? - ült le a kanapéra.

- Nem tudom. - ráztam meg a fejem. - Minden olyan gyosan történt. Egy csomó dolog kiesett az estéről.

- Ez van ha túl sokat iszol. - nevett.

Marha vicces mit ne mondjak.

- Nagyon vicces. - vágtam gúnyosan vissza.

- Jobb lesz ha nem mész bele a játékaiba. - állt fel.

- Mégis milyen játékaiba?

- Gyere - utasított hogy menjek utána, amit úgy is tettem.

Benyitott a szobájába, a ruhái a földön voltak, az ágya nem volt megcsinálva. Jó trehány azt kell hogy mondjam.
- Figyelj. - sóhajtott, majd ült le az ágy szélére. - Tudod, én régebben szerelmes voltam belé. De nem viszonozta. Egy idő után elhittem hogy viszonozza az érzéseimet, annyira, hogy engedtem neki bármit, amit csak szeretne velem csinálni.

- Igen és? - kérdeztem kíváncsian.

- Elvette a szűzességem. 13 voltam. Nem voltam rá felkészülve, fogalmam se volt, hogy ő ennyi évesen hogy tudta ezeket a dolgokat. De annyira belé voltam zúgva, hogy ezt is engedtem neki mert bíztam benne. - nézte a földet. - Aztán rendszeresen megismételtük, aztán Noah mondta nekem, hogy ő neki csak egy játékszer voltam, és mivel nem én voltam neki az első, de viszont nekem ő volt, ezt csak kibasználta. Szóval..nem akarom hogy veled is ezt tegye.

Hát őszintén szólva ez meglepett. Miért mondta el nekem? Ennyire meg akar védeni?

- Úristen. - néztem rá. - Miért védesz meg?

- Mert a húgom vagy, és nem akarom hogy elkövesd ugyan azt a hibát amit én.

- Én..én nem tudtam mi történik, csak jöttek az események, és ez lett a vége, élt a lehetőséggel, és meg is tette. - folyt le egy könnycsepp az acomon, mire Mia magához ölelt.

Úgy éreztem, megtaláltam a biztonságot a karjai között, soha nem akarom elengedni.

- Szóval bosszút állsz rajta? - kérdeztem.

- Bosszút? Hogy értve? - nézett rám kikerekedett szemekkel.

- Hogy dugsz vele. - nyeltem le a torkomban lévő gombócot, féltem mit fog erre mondani.

- Igen. - nevetett. - Honnan tudod ezt?

- Mikor hazajöttem hallottam. - rántottam meg a vállam. - Oliver is mondta, hogy olyan jó volt velem, mint veled.

- Jézusom. - dölt hátra az ágyon. - Csak mondja, hogy tovább folytassa veled. Mondjuk sok embertől megkaptam, hogy tényleg jó vagyok.

- Amúgy.. - döltem le mellé. - Igaz hogy lányokkal is..?

- Ezt is mondta? - kérdezte nevetve.

- Igen. A lányokhoz is vonzódom.

Ez a mondat most lesokkolt. Van egy pontom az esélyhez.

- Ez új információ. - mondtam meglepődve. - Mikor jöttél rá?

- 2 éve. 15 voltam, mikor Amyvel kipróbáltunk hogy milyen lehet azonos neművel csókolózni. Aztán végül dugásig jutottunk. - nézett fel a plafonra mosolyogva.

- Ismét új információ.  -nevettem. - Azóta is voltál lánnyal?

- Már fél éve nem. De sose jöttem össze egy lánnyal sem. Hiába akarták, visszautasítottam. Csak játszottam velük, mint ahogy a fiúkkal is, a mai napig. - nézte továbbra is a plafont.

Akkor ez az egy pont elúszott.

- Sokkal voltál? - tettem fel az új kérdést, ami egyből eszembe jutott.

- 5-el talán, Amy-n kivűl. De lehet újra elkezdem. - kacsintott rám.

Miért csinálja ezt? Úgy tűnik a pontom mégsem úszott el.

- Nem vagy semmi Mia. - nevettem majd, magához húzott.

Ismét a karjai közt, imádom amikor elő jön az érzelmes énje. Egyszerűen nem lehet betelni vele. Azt hiszem szeretve vagyok.

Fél álomban voltam, mikor annyit vettem észre, hogy Mia megy ki a szobából.

- Mindjárt jövök. - suttogta, majd becsukta maga mögött az ajtót.

𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|Where stories live. Discover now