*Ella*
- Ell, légyszives ne csináld. Nem jó ötlet, ezzel csak mégjobban magadra haragítod a nővéred. - ordított utánam Leila.
- Nem érdekel. - álltam meg. - Bosszút állok.
- Figyelj. - sóhajtott. - Mostmár közénk tártozol te is. Nálunk nem az a szokás, hogy ha az érzéseiddel játszanak, bosszút állunk rajtuk.
- Leszarom. - fordultam felé.
- Mi lenne ha megbeszélnéd vele a dolgot?
- Megbeszélni? Vele nem lehet vele megbeszélni semmit. Mindig az ő szava az enyém ellen. Mindig neki kell, hogy igaza legyen.
- Dehogy neki kell hogy igaza legyen.
- Nem viseli el, ha nincs. - rántottam meg a vállam.
- Ennyire beképzelt? - húzta fel a szemöldökét.
- Váó. Ismeritek ezt a szót. - nevettem. - Még hogy mindenkiben csak a jót látjátok? Látszik.
- Bocsánat. Én azt hittem te is így gondolod.
- Mert az is. Egy beképzelt picsa. De senki nem beszélhet így a nővéremről. - fordultam sarkon, otthagyva őt.
×
A szigetre érve fura érzés kapott el, de valahogy ez a fura érzés kellemes volt. Ugyan olyan lepukkant, amilyen eddig is. A házunk felé vettem az irányt, mikor valaki szembe jött velem, szúrós szemekkel bámult, majd mikor elmentem mellette köhintett egyet.
- Problémád van? - fordultam hátra.
- Csak köhögtem. - adta az egyszerű választ, mélyen a szemembe nézve.
- Mondd gyönyörűségem, ismersz egy Mia nevezetű lányt? Őt keresem.- A nővéremet is...
- Szőke göndör haj, kék szem...
- Igen. - nyeltem nagyot. - A nővérem. . Miért is keresed?
- Ma talakoztam vele, de sietett valahova, esetleg nem tudod hova?
- Bocs haver, de nem. Most jöttem a jóktól, nincs időm, hogy ezt megmagyarázzam, de fogalmam sincs.
- Értem. - bólintott. - Ha esetleg találkozol vele, megmondanád neki hogy Adam a hercege, azaz én kerestem?
- Herceg? - húztam fel a szemöldököm.
- Igen. Ha akarja majd elmagyarázza, de most siess a dolgodra.
×
Benyitottam az ajtón, egy lélek hangját se hallottam a házban. Hol lehet Mia?
Felrohantam a lépcsőn, akkor hallottam hogy a fürdőben valaki megengedte a vizet. Nem haboztam túl sokat benyiottam.- Ááá. Kopogni ki az isten fog? - nézett ki a függöny mögül Mia, majd kikerekedett a szeme. - Mi a francot keresel itt?
- Beszéljünk.
- Fürdök. Nem érek rá.
- Van egy tervem.
- Mi?
- Semmi. - húztam el a függönyt.
- Kurva vicces vagy. Takarodj ki. - húzta vissza a függönyt.
- Pedig kurva jól nézel ki. - néztem be.
- Tudom. - rántotta meg a vállát. - Szóval beszéljük, mielőtt tönkre teszlek?
- Mivel teszel tönkre? - álltam be mellé a zuhany alá.
- Majd meglátod.
- Alig várom. - néztem végig a csupasz testén.
- Héj. - emelte fel a állam. Remélem még emlékszel arra, hogy semmit se jelentessz nekem.
- Hogyne emlékeznék. - húztam közelebb magamhoz a derekánál fogva. - Nekem viszont nagyon sokat jelentessz, mivel a nővérem vagy.
- Meg persze szerelmes vagy belém.
- Ó, persze. - húztam közelebb magamhoz, ami látszólag tetszett neki is. - Csak hogy tudd: Szeretlek Mia.
- Én nem. - csókolt meg szenvedélyesen.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!