26. - Vallomás

69 5 0
                                    

- Ell minden oké? - bökött oldalba Alex.

- Aha. - válaszoltam, de a szemem továbbra is Dave-re volt meredve.

Egy hét telt el, mióta történt Dave-vel a dolog, és amint látom sikerült Leila-nak a varázs szere.
Látom, hogy hatni kezd, ami bevallom, rosszul esik, hisz teljesen elhanyagolva érzem magam.

- Ella! - jött oda Leila, Dave kezét átkarolva. - Beszélhetnénk?

Bólintottam, majd arrébb álltunk, a fiúkat ott hagyva. Hátranéztem, Dave azóta se tudja levenni Leila-ról a szemét.

- Hol a süti? - tértem a lényegre.

- Még nincs kész. De ezt később, most másról akarok beszélni.

- Ja. Igen, látom sikerült, és örülj, hogy nem akadályoztam meg a terved. Szóval igazán segíthetnél nekem, ahogy megígérted. Tudod, valamit valamiért.

- Szerinted hatott?

- Ó istenem. - néztem fel, aztán vissza rá. - Ne játszd már a hülyét.

- Nem játszom. De akkor már rég megkerdezte volna, hogy lennék-e a barátnője.

- Tényleg azt hiszed, hogy mi ilyenek vagyunk? Nem egy fából faragtak minket. Mi nem vagyunk azok az érzelgős fajták.

- Komolyan? Ebben is különböznek a gonoszak?

- Látod.

- És mi van Mia-val?

- Az, hogy ha nem csinálod meg a szert, elmondok mindent Dave-nek, aztán lőttek a szerelnek. - ragadtam meg a pólójánál fogva, és magamhoz húztam.

- Oké, oké. - tette fel a kezét védekezően. - Csak légyszi irányítsd az erőd, mert eléggé para, mikor zöld lesz a szemed.

- Ez van. Nem tudok vele mit csinálni. - engedtem el, majd a fiúk felé vettem az irányt.

×

- Dave gyere. - intettem neki, ő pedig belépett az ajtón, és leült az ágyra.

- Baj van?

- Gyors leszek. Egyből a lényeggel kezdem. - vettem egy mély levegőt. - Mit érzel Leila iránt?

Dave szeme felcsillant.

- A szeme, az arca.. - áradozott.

- Oké, tudom hogy néz ki.

- Igazán gyönyörű lány.

- Az istenit Dave. - csaptam be az ajtót.

- Most mivan?

- Az van, hogy annyira elvagy varázsolva, higy egy kurva kérdésre nem tudsz válaszolni.

- Bocsi, milyen kérdés?

- Dave. Tetszik neked, Leila? - kezeimet a combjára tettem.

- Igen.

- Látom. Ezért hanyagolsz el.

Dave megragadta a kezem, és hátradölt az ágyon, magával húzva. Szorosan magához ölelt, majd egy puszit nyomott az arcomra.

- Sose dobnálak el téged, el egy lányért. Szeretlek Ell.

- Én is Dave.

Dave az arcomat megfogta, utána mélyen a szemeimbe nézett, majd az ajkait az enyémre tapasztotta.



𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|Where stories live. Discover now