- Oké csináljuk! - rontottam be a terembe.
- Megvan a hajszál? - kérdezte Leila meglepődötten.
- Nem csak egy hajszál. - tettem le elé a hajat. - Ha elveszne egy hajszál vagy valami..
- Te levágtál a hajából?
- Miért? Aludt, én pedig megragadtam a pillanatot. Igaz, másra is, de az teljesen más.
- Oké. Innentől átveszem. - fogta meg a hajat, és betette egy kis dobozba.
- Nem kell segítség?
- Nem. Mehetsz a dolgodra.
- De elég lesz csak a haj?
- Igen, csak menj már. - lökött ki az ajtón.
A szobámba nyitottam be, mikor megláttam, hogy Dave az asztalomnál keres valamit. Halkan becsuktam az ajtót, majd mögé lopakodtam.
- Mit csinálsz édesem? - a hangom hallatán megrezzent, majd kék tekintetét rám szegezte.
- Te mit keresel itt?
- Mi az, hogy mit keresek itt? Ez az én szobám! - emeltem fel a hangom, de ő befogta a szám. - Dave..
- Shh. Nem kell ordibálni. Azt hitem, hogy valamit itt hagytam nálad.
- Úristen. - vettem el a kezét a számról, majd az asztalomon lévő csokit elkezdtem enni. - Hmm. Isteni. Miért is gondolod úgy, hogy nálam van valamilyen cuccod?
- Kérhetek?
Kerüli kérdést. Hisz tudja, hogy tudom, hogy hazudik. Csak nagyon bénán hazudik. De ezt sose látja be. Utálja ha nem neki van igaza. Úgy mint én.
- Nem. Szerezz magadnak. - nyújtottam ki a nyelvem.
- Nemár. Hisz legjobb barátok vagyunk.
- Igaz. Szóval legjobb barátodként mondom, hogy semmit nem hagytál itt.
- Tudom. - mosolygott.
- Most min mosolyogsz?
- Csokis a szád. - fogta meg a az egyik kezével az arcom, majd számról legyalta a csokit. - Ez tényleg finom.
- Fúj Dave.
- Mégis engedted. - fogta meg a csípőm, és közelebb húzott magához, majd megcsókolt, amit viszonoztam.
Fogalmam sincs miért csinálom ezt, de ha Mia is előszeretettel fekszik le a legjobb barátjával, én miért ne. Itt az alkalom, és élek vele.
Vagyis megpróbálom.- Dave, ez nem helyes. - szakítottam a csókot.
- Jaj Ell, ne csináld már. - kapott fel, majd óvatosan az ágyra tett.
- Te most meg akarsz dugni?
- Nem. - csókolt meg. - Talán.
A szenvedélyes csókból, vadabb csók lett, Dave, a ruhától megszabadított, és az övétől is megszabadult. A nyakam csókolgatásából, a melleimre ment, ahol elidőzött egy kicsit.
- Gyere vissza hozzám. - adtam neki az utasítást, felémhajolt, és megcsókolt.
Ujjaival lentebb, ment, majd simogatni kezdett. Felsóhajtottam, majd belémhatolt az ujjaival. A sóhajtásokból nyögés lett, ami láthatóan Dave-nak tetszett.
Mikor elmentem egyszer, Dave ujjait kivette belőlem, majd nemiszervével hatolt be. A testemen végigfutott a hideg.
Idők kérdése, mire mindketten elértük a csúcsot. Dave rámfeküdt, majd egy puszit nyomott a nyakamra.
- Jézusom. - lihegte a nyakamba.
- Tudom Dave. - túrtam bele a hajába.
- Hé. - nézett fel rám. - Ez köztünk marad, ugye?
- Még jó hogy. De lehet, hogy ez nem volt helyes.
- Miért?
- Nem is tudom. Talán mert legjobb barátok vagyunk?
- Ez most komoly? - szállt le rólam, és mellém ült. - Ell?
- Nemár Dave. Biztos, hogy később te is megbánod.
- Én is? Te megbántad?
- Nem, de tudom, hogy nem volt helyes.
- Nemár Ell. Tudod, mióta vágytam erre?
- Hogy megdugj?
- Igen.
- A nővéremet előbb dugtad meg, te barom!
- Igen, mert ő könnyen.. - akadt el a hangja. - kapható.
- Könnyen? Kapható? Mégis az után kaptad meg miután, Alex-el beszéltetek róla. Nekem eszembe se volt, az hogy engem is meg akarsz a nővérem után. És tudod miért? Mert mindig róla álmodoztál, amit végig hallgattam, pedig akkor már rég szerelmes voltam belé. És tudod milyen rosszul esett, mikor arról beszéltetek, hogy megakarod dugni? Vagy az, miután meghallottam azt, hogy ti dugtatok. Sőt a két szememmel láttam, hogy Mia-t felülteted a konyhapultra! - emeltem fel a hangom.
- Figyelj..
- Nem Dave! Nem akarok veszekedni. Csak az bánt, hogy elhitted, hogy a nővéremmel lefeküdtél, azzal a tudattal, hogy szívesen odaadja magát neked, ami így is lett. De tudtad, hogy azért csinálja, mert ő mindenkivel lefekszik. Én is elkövetettem ezt a hibát vele, amit tudsz, hiszen hallottad mint mondott Oliver.
- Te tényleg láttál minket? Akkor ezért voltál olyan aznap reggel.
- Komolyan, most ez érdekel?
- Figyelj Ell. Mindenki követ el hibákat, mi pedig ugyan azt a hibát. - ölelt magához.
- Mia a probléma? - mosolyogtam.
- Ebben az esetben igen. - nevetett.
- De legalább volt egy jó élményünk azzal, akibe szerelmesek vagyunk.
- És egymással is. Szeretlek Ell. - puszilt bele a hajamba.
- Én is szeretlek Dave.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!