*Ella*
- Csáó. - rontottam be a fiúk szobájába.
- Ell! - pattant fel Dave az ágyról, majd szorosan átölelt.
- Oké Dave, nem kapok levegőt.
- Dave, adj már neki levegőt. - jött oda Alex. - Mi a helyzet?
- Hát, ha számításim nem csalnak, Mia kedvel.
- Mi? - kerekedett ki Dave szeme.
- Azt te csak hiszed. - jelent meg az ajtóban Oliver.
- Mit keresel itt? - mentem közelebb hozzá.
- Megvannak a módszereim.
- Szerintem nem szabadna itt lenned. - avatkozott bele Alex.
- Szerinted érdekel?
- Mit akarsz Oliver?
- Köszönöm kérdésedet. - támaszkodott a ajtónak. - Tudatodra szeretném adni kislány, Mia csak játszik veled.
- Ezt már egyszer eljátszotta. De szerintem megváltozott a véleménye.
- Szerinted. - biccentett. - Szerelmes lett beléd 2 napra rá?
- Meglehet. - adta a választ helyettem Dave, ami fura volt mert biztos fáj neki, hogy Mia nem belé szerelmes.
Oliver csak megforgatta szemeit, majd leült az ágyra.
- A legjobb barátnőm. Az előbb mondta el nekem, hogy csak játékszer vagy neki, mert hiányzik a lányokkal való szex. Csak úgy mint Dave-vel. Dave is elhitte, hogy Mia akar tőle valamit, pedig csak szexre kellett neki.
- De legalább megvolt. - dicsekedett Dave.
- És szerinted barátom, miért nem volt több alkalom? Mert egyértelműen rossz volt veled.
- Vagy csak azért mert szerelmes Ella-ba. - szólalt meg Alex.
- Vagy pedig azért, mert rájött, hogy hülyeséget csinált, mert Ella legjobb barátja vagyok. - nézett rám Dave.
- Nemár. - nevetett Oliver. - Az tény és való, hogy Mia sok hülyeségben benne van, mint Ella-val a szex, de egy dolog ami nem hülyeség, ha velem fekszik le.
- Persze. Mert legjobb barátoknál ez normális. - forgattam a szemem. - Ennyi erővel Dave és Alex is megdughatnának engem.
- Tudod mi a normális? - emelte fel a hangját. - Az, hogy a nővéreddel kefélsz. Aztán száműzve lesztek ide. Az lesz a normális.
- Csak féltékeny vagy. - mosolyogtam.
- Féltékeny? Mintha téged nem zavarna az, hogy a nővéred, azt akarja, hogy megdugjam. Mert ma például azt akarta miután elmentél. Ha szeretne, nem csinálna ilyet.
- Mi?
- Jól hallottad. Ha szeretne, nem kérne ilyet tőlem. Ha te szeretnéd, meg sem fordulna a fejedben az, hogy Alex és Dave megdugjon.
- Az egy kurva példa volt! - emeltem fel a hangom. - Ha te szeretnéd a nővéremet, nem dugátál volna meg, mikor részeg voltam.
- Az más.
- Dehogy más.
- Mindegy. - legyintett. - Inkább dugasd meg magad a haverjaiddal.
- Oké. Amit mondassz meg is teszem, nem?
- Úgy is megtesteszed, ha nem, jössz hozzám.
- Azt lesheted.
- Majd meglátjuk. - kacsintott, majd sarkon fordult, és kiment.
- Szerinted igaz, az amit mondott? - szólalt meg Dave.
- Hogy?
- Hogy Mia és ő..
- Nem tudom. Mia mondta, hogy csak bosszúból fekszik le vele. Hogy szeret-e? Az már egy másik kérdés.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!