Arra ébredtem, hogy Oliver simogtja a hátam.
- Kipihented magad, szépség? - hagyta abba a simogatást.
- Látod. - morogtam. - Simogass tovább.
- Persze. Masszírozni ne maszírozzalak meg?
- Hogy most mondod. Jól esne bármi. - feküdtem le mellé.
- Szóval bármi?
- A kettő között. De inkább a simogatás.
- És hol? - mosolygott.
- Rád bízom.
- Ennyi?
- Igen. - hunytam le a szemem.
- Jólvan kicsi lány.
Vártam a simogatást, de semmi, csak mocorgást hallottam. Kinyitottam a szemem, Oliver megfogta a combom alatt, majd lentebb húzott.
- Nem erről volt szó. - néztem rá.
- Jó lesz. - kezdte puszilgatni a combom belső részét, majd fentebb haladt.
- Oliver.. - sóhajtottam. - Simogatást kértem, nem nyalást.
- Ez szerintem jobb. - nézett fel lábaim közül mosolyogva.
- Egyszer lehetne az, amit én kérek?
- Ja, nem ezt kérted? - játszotta a hülyét.
- Kurvára nem.
- Bocsi. - hajolt felém, de ujjaival simogatni kezdett. - Biztos vagy te ebben?
- Igen.
- Pedig ahogy érzem, vágysz rá.
- Miből gondold?
- Nedves vagy, kicsikém. - dugta be két ujját.
- Baszki. - sóhajtottam fel halkan.
- Mondtam hogy vágysz rá.
- Mert te mindent tudsz.
- Én ismerlek a legjobban. Már azt is tudom, hogy mennyi idő alatt mész el ha nagyon fel vagy izgulva.
- Oliver.. - nyögtem fel, hisz tudtam hogy bármelyik pillantaban elmehetek. Ami nem sokkal később meg is történt. - Micsoda időzítés.
- Hagyjam abba?
- Ne..
- Látod ennyire jól ismerlek.
- Még mázli, hogy veled veszettem el..
Oliver szereti ez a mondatot. Mondhatni dicsekszik vele, hisz az ő állítása szerint, sok fiú vette el volna a szüzességemet, az ő helyében. Vagy csak szimplán meg akarnak dugni, amit sokan meg is tettek. Persze amiben én is benne voltam. De akárhány fiúval feküdtem le, utána mindig Olivernél kötöttem ki. Nem esik nehezemre kimondani, de mind közül ő volt a legjobb.
Oliver a nyakamat kezdte el csókolgatni, lent pedig gyorsított, esküszöm ha még egy ujjal hozzám ér, elmegyek megint. Csakhogy megtette. Levegővételem gyorsabb lett, és éreztem ahogy mindjárt elérem a csúcsot.
- Áljj le Oliver. - nyögtem halkan, de mint aki megse hallotta folytatta tovább.
Nem akarok azzal beégni, hogy ilyen hamar megyek el kétszer is.
- Mi a baj cica? Nem élvezed?
- Nem. - mondtam, mire leállt.
- Most komolyan? - feküdt le mellém, én pedig bármennyire is el akartam terelni a figyelmemet, hogy elmegyek, nem sikerült. Oliver mosolyogva rámnézett.
- Bassza meg. - szorítottam össze a szemem.
- Másodjára, ilyen kis idő alatt? - nevetett. - Nem vagy semmi Mia.
- Fogd be. Régen voltam fiúval.
- Csak szólok, hogy mielőtt elaludtunk..
- De előtted, te barom. Nem is tudom kivel voltam..
- Ella valamelyik barátjával nem?
- Dave.. - sóhajtottam fel.
- Ella ezt tudja?
- Igen.. - álltam fel, Oliver pedig végig nézte ahogy keresem a a ruháim.
- Segítsek?
- Nem kell.
- Azta Mia.. - nézett végig rajtam tátott szájjal, majd fel állt az ágyról egyenesen mögém.
Kerestem valami ruhát, a szekrényembe, majd annyit éreztem, hogy Oliver a derekamnál magához húz.
- Engedj már el.
- Dehogy engedlek. - nyomott a falnak, férfiasságat fenekemhez nyomta.
- Mit akarsz Oliver?
- Magamévá tenni. - kezdte puszilgatni a nyakam, de ellöktem, úgy hogy az ágyra esett.
- Barom.
- Az előbb, benne voltál, mi történt ez idő alatt?
- Ide figyelj. - támaszkodtam a lábára. - Nem viszonzom az érzéseid. Csak szexre vagy jó. Fogadd el. Szeretem Ellát, még akkor is, ha ezt itt nem fogadják el. A szerelem az szerelem.
- Oké. - állt fel, majd öltözni kezdett.
- Ennyi?
- Ezt még megbánod. Megbánod, hogy csak kihasználsz. De ha szükséged van rám, bármikor itt vagyok. Hisz barátok vagyunk. - vette fel a cipőjét is, majd elém állt, ajkaink pár centire voltak egymástól.
- Igen. Legjobb barátok vagyunk.
- Extrákkal.
Ez után megcsókoltam. Megcsókoltam utoljára, amit viszonzott, nyelvével kérelte a számba való behatolást, amit engedélyeztem. A levegő miatt váltunk szét. Ez után egymást néztük a levegőért kapkodva.
- Tudom, hogy azért csináltad az egészet, hogy bosszút állj. Megértem. Szerelmes voltál belém, én pedig ezt kihasználva, elvettem a szűzességed, amit tudom, hogy nem bántál meg. Utána bármit megtehettem veled, hisz megendgedtél mindent. Bíztál bennem. - ölelt megához. - Szeretlek Mia. Remélem nem válnak szét az útjaink ezek után.
- Dehogy válnak. - ütöttem meg. - Nem szabadulsz meg ilyen könnyen tőlem.
Oliver felnevett, majd elnegdett.
- Barátok?
- Örökre. - mosolyogtam, ő pedig az ajtó felé vette az irányt, de vissza fordult.
- Ja, és tudom, hogy jó vagyok az ágyban. - kacsintott, mire én csak forgatni tudtam a szemem.
Majd becsukta maga mögött az ajtót.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!