29. - Uralkodj magadon

74 4 0
                                    

- Tudod mit kéne tenned? - feküdt le mellém Mia.

- Mit?

- Mondd annak a hülye picsának, hogy nem használt a keksz, és ezzel átvert téged.

- Folytasd.

- Aztán, később megyünk hozzá, azzal, hogy teljesen megszállottad lettem, és segítsen.

- Na jó elég. Miért tenném ezt?

- Mert elvileg gonosz vagy. Nem de? Tudod egy kis rosszalkodás sosem árt. - kacsintott.

- Ha rosszat teszek, akkor elvesztem az irányítást magam felett, és akkor kirúgnak, és lőttek mindennek.

- Nem lőttek mindennek. Például a szerelmünknek nem. - nyomott egy puszit a homlokomra. - És ha ügyes vagy, márpedig az vagy, megoldod.

- És ha nem?

- Ügyes kislány vagy Ell, hiszek benned. Ha netán nem jön össze, itt vagyok tudod.

- Köszi Mia. - csókoltam meg.

×

Az iskolába visszaérve rossz érzésem volt. Tudtam, hogy ha rosszat teszek, következménye lesz, de nem akarom a nővéremet cserben hagyni. Meg akarom mutatni neki, hogy nem az a gyenge kislány vagyok. Többé már nem.

Szerencsémre Leila a folyosón szembe jött velem, így az egyik terembe, be is tudtunk menni beszéli.

- Szóval? - csukta be az ajtót.

- Te hazug ribanc! - ordítottam rá, amire megrezzent. - Nem is volt semmi varázslat. Én meg hülye elhittem.

- Hogy érted, hogy nem volt? Szerinted, hogy lett szerelmes belém Dave?

- Csak a véletlen.

- Nem. Kurvára nem.

- Akkor csak egy rohadt sima kekszet adtál, mert akkor már hatnia kellett volna.

- De..én ezt nem értem.. - dagodta. - Én..tényleg..megcsináltam.

- Akkor ha mégis jót adtál, nem hatott.

- De ez lehetetlen. Ugyan onnan számaztok, hogy lehet az, hogynem hat rá?

- Hm igaz. Akkor hamisat adtál.

- Mi folyik itt? - nyitott be Dave.

- Semmi, csak csajos dolgokról beszélünk.

- Mondod te, vagy mondjam én? - néztem a lányra, aki csóvalni kezdte a fejét, és tátogta hogy "ne".

- Mit?

- Az hogy, a drága kis barátnőd, rossz kekszet adott! - indultam meg Leila felé, de Dave lefogott. - Leila téged is így varázsolt el. Egy kurva varázslattal!
Nem is szereted, csak megvagy bűvölve!

Dave elengedett, majd Leila-ra emelte tekintetét. A lány tátott szájjal nézett Dave-re, majd rám.

- Mi?

- Dave..nem..

- Varázslat? Ell, megvagy átkozva? - nézett rám Dave.

- Én? Átkozva? Mivan?

- Igen, tudod, ezért jött hozzám, hogy segítsek neki.

- Hazug kurva! - szabadultam ki Dave fogásából, majd a lánynak estem. Elkezdtem ütni, ahol csak tudtam. Leila csak sikított, majd hirtelen valaki lerángatott róla.

- Ell, mi a franc? - szólalt meg Mia, majd kezemet szorítani kezdte. Lassan felnéztem rá.

- Engedj el Mia!

- Uralkodj magadon.

- Nem tudok! - próbáltam kiszabadulni a fogásból, de nem bírtam. - Nem érted mi folyik itt.

- De tudom, hidd el.

- Az egész, kibaszott világ ellenem van. - könnyek hagyták el a szemeimet, Mia pedig szorosan magához ölelt.

- Nincs ellened senki. - simogatta a hátam, én pedig teljes biztonságban érzetem magam, Mia karjaiban. - Az erő uralkodott megint feletted, de már nincs semmi baj.

- Látod? Nem tudtam visszafogni magam. - továbbra is zokogtam.

- Hé. - emelte fel az állam, hogy a szemébe tudjak nézni, és ő az enyémbe. - A lényeg, hogy nem lett belőle nagyobb baj.

- Igaz. - nevettem, Mia pedig egy könnycseppet törölt le az arcomról.

- Te jól vagy? - nézett Mia mögém.

- Megvagyok. Asszem.

- Biztos?

- Aha, ha rosszabbodik erre is van egy varázs szerem. - állt fel Leila, és az ajtó felé sétált.

- Már megint a hülye varázslat. - nevettem.

- Nem hülye.

- Ó, hogyne. Mégis akitt elvarázsoltál, engem dugott meg, és nem téged.

- Azt se tudod miket beszélsz.

- Kérdezd meg őt. Vagy kérsz még egy verést, hogy észhez térj?

- Szerintem neked kéne. - vágott vissza a lány, de én csak felnevettem.

- Hé. - szólt rá Mia. - Örülj, hogy lefogtam. Ha nem fogom le, meg is ölhetett volna.

- Jézusom ti mindent vér komolyan vesztek?

- Nem átlag emberek vagyunk mint te. Szóval ha nem szeretnél komába, vagy esetleg halott lenni, javaslom, hogy most azonnal húzd el a csíkot! - emelte fel a hangját Mia, Leila pedig rémülten nézett rá, majd gyorsan kiment.

Mia felnevetett, majd az ölembe helyezte magát, és vadul csókolgatni kezdett.

𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|Where stories live. Discover now