Lassan kinyitottam a szemem, és Miát pillantottam meg először, aki rajtam aludt, betakarózva. Csak gyönyörködni tudtam benne, hiszen olyan csodálatos, értem hogy mindenki őt akarja. Próbáltam visszaaludni, amikor Mia ébredezni kezdett, majd lassan szép kék tekintetét rám szegezte.
- Jó reggelt álomszuszék. - mosolyogtam.
- Délután van. - válaszolta rekedt hangon.
- Nem baj. - simogattam meg.
- Ez jó érzés. Csináld még. - hunyta be a szemét.
- Ideje lenne felkelni nem?
- Hmm.
- Mia. -simogattam tovább.
- Hmm?
- Kényelmesen fekszel?
- Hmm.
Miért nem ad egy normális választ? Ennyire élvezi hogy rajtam fekhet?
- Mia. - szólongattam tovább.
- Igen.
- Mi igen?
- Kényelmes vagy.
Jól esik tőle ezt hallgatni. Bárcsak több ilyen lehetne. Bárcsak..
- Mia, én nagyon szeretlek..
Ezt tényleg kimondtam? Nem értheti félre, hisz a nővérem. Nem tudhatja hogy szerelmes vagyok belé.
- Én is. - adta a választ.
Bárcsak szerelemből mondaná..
- Ha szeretsz, kelj fel. - amint kimondtam, felemelte a fejét, majd rám rézett a gyönyörű szemével.
- Nem szeretlek. - feküldt vissza.
- Ez fájt..- mondtam a sértődöttet játszva.
- Nekem az, hogy nem engeded hogy rajtad feküdjek. - emelte fel a fejét, majd közelebb hajolt. Úristen, csókólj meg. Minden vágyam ez, Mia.
- Ne csináld már. - mondtam.
- Mégis mit? Zavar hogy ennyire közel vagyok? Dehogy zavar csak zavarban vagyok attól, amit csinálsz.- Dehogy.
- Jólvan. -puszilt bele a hajamba.
Szerintem sok pontot értem el, ha ilyeneket csinál. De lehet velem is csak játszadozna.- Amúgy.. - ült fel Mia. - Ne mondd el senkinek hogy lefeküdtem lányokkal.
- Nem is terveztem. Nem vagyok spicli. - ültem fel.
- Tudod ha ezt meg tudnák, száműzve lennék. - nyelt nagyot.
- Mi? Miért?
- Aki lefekszik, vagy össze jön egy azonos neművel, száműzik a szigetről.
- Hova?
- A jók városába. - biccentett. - A hideg is kiráz attól a helytől.
- Mivan? De miért oda?
- Mert ott elfogadnak mindenkit. Mert jók. Mi pedig rosszak vagyunk. - változott át a szeme zöldre.
Csak a mi családunkban van ez, tehát, anyánknak, Miának, nekem, és állítólag apámnak akit mai napig nem ismerek, csak hallottam róla. Ha valami rosszaságot csinálsz, valami miatt ideges vagy, netán bosszút állsz, ez elő jön, hogy zöld lesz a szemünk, ez akár mondhatni egy képesség, ami erővel is jár, de akár csak pár pillantig tarthat ez. Mikor mi, ugyebár.
- Soha nem akarom megtapasztalni milyen lehet ott. - rázott ki a hideg.
- Ezért ne legyél ilyenekben, ha pedig mégis, akkor óvatosan csináld. - kacsintott Mia.
Egyre jobban össze zavar.- Ne félts.
- Nem is mondtam hogy féltelek. - hajolt közelebb, mire anyánk benyitott.
- Ti meg mit csináltok? - kérdezte anya, mire Mia gyorsan elhúzódott tőlem.
- Aludtunk. - válaszolta Mia, zavartan.
- Azonnal gyertek le! Megkell beszélnünk egy nagyon fontos dolgot. - mondta, mire én és Mia egymásra kaptuk a tekintetünket.
- Azonnal? - kérdeztem.
- Fontos? - pattant fel Mia.
- Gyertek le a konyhába! Most! - emelte fel a hangját, majd kiment, Mia utána sietett.
Milyen fontos dolog? Mi történt?- Ell! - ordított Mia.
- Megyek. - pattantam fel, majd lesiettem a lépcsőn.
- Üljetek le! - utasította anyánk.
- Mi az a nagyon fontos dolog anyukám? - ült fel a konyhapultra Mia.
- Szállj le onnan! - ordított rá.
- Miért, mi lesz ha nem? - ajaj csak a zöld szemet ne.
- Hogy mondtad? - indult meg felé anya, akinek szintén elő jött az ereje.
- Jólvan anyám. - huppant le a pultról.
- Így már mindjárt más. - ült le anyám, egy gonosz mosoly társaságában.
- Most komolyan, mi az a fontos dolog? - kérdeztem az asztalra támaszkodva.
- Holnap reggel 10 órakkor, fontos megbeszélés lesz a kastélyban.
- Mivel kapcsolatban? - kérdezte Mia.
- Majd meglátjátok. - húzta gonosz mosolyra a száját, majd elment.
- Nagyszerű. Ezért aztán felkelhettem. - mondta gúnyosan Mia.
- Ja. - rántottam meg a vállam. - Jólvan, én leléptem.
- Hova?
- Megyek találkozok a srácokkal.
- Oké. - mondta, majd otthagytam.
×
- Milyen fontos dolog? Miről? - kérdezősködött Alex.
- Én is ennyit tudok. - biccentettem.
- Ez most kíváncsivá tett. - mondta teli szájjal Dave.
- Tudod már hogy, hogyan vágódj be Miánál, Dave? - bökte oldalba Alex.
- Jaj. Hagyjuk már ezt. - forgattam a szemem, majd bele kortyoltam Dave üdítőjébe.
- Te mondtad hogy mindenkivel lefekszik. - mondta Dave.
- Mivan ha lányokkal is? - kérdezte Alex, mire én kiköptem az üdítőt.
Hogy fordulhat meg ez benne? Nem sejthetnek semmit.
- Jézusom..Alex. - álltam fel. - Én erre nem vagyok kíváncsi.
- Nem is te vagy szerelmes belé. -mondta Dave.
Miket nem tudsz Dave..- Na jó, én mentem. - hagytam őket ott. Nincs kedvem azt hallgatni, hogy Dave hogyan akarja megdugni a nővéremet, főleg azok után amiket ma beszéltem vele..
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!