Csak arra tudok gondolni amit Oliver mondott. Hogy Mia tényleg csak folyamat játszik velem, és tényleg ennyire meggyőző, hogy én elhiszem, és Oliverrel van inkább, mint hogy velem.
- Nyugodj már meg Ell. Attól még hogy összevissza járkálsz, nem oldódik meg a problémád. - okoskodott Dave.
- Te ilyen helyzetbe mit csinálnál?
- Nem is tudom. Talán valamilyen megoldást találnék rá, hogy megnyugodjak.
- Kösz. - forgattam meg a szemeimen.
- Vagy pedig arra találnék megoldást, hogy hogyan érjem el hogy szerelmes legyen belém az illető.
Erre a mondatra felcsillant a szemem. Leila varázs szere, amivel el akarja csábítani Dave-et.
- Úristen Dave. Te egy zseni vagy.
- Tudom.
- Legnagyobb zseni vagy. Imádlak Dave. - pusziltam meg az arcát, majs otthagytam.
×
Kopogás nélkül nyitottam be Leila szobájába. Leila-t és Levi-t pillantottam meg anyaszült meztelenül az ágyon.
- Úrsiten a szemem! - hívtam fel magamra a figyelmet.
Mindketten gyorsan rámkapták a tekintetüket, majd szétváltak.
- Ella! - szólalt meg végül Leila, aki éppen az alsóneműjét vette fel.
- Neked aztán jó az időzítésed. - szólalt meg Levi, aki már a nadrágját vette fel.
- Téged nem kérdezett senki. Húzz ki beszélnem kell Leila-val.
- Ennyire fontos?
- Takarodj már ki! - ordítottam rá, ő meg gyorsan kivonult póló nélkül.
- Minek köszönetem a látogatást Ell? - terelte a témát Leila, mitha mi se történt volna.
- Mégis mi a franc folyjk? Nem értem minek csinálod azt a hülye varázs szert, hogy Dave szívét elrabold vele, amikor mással vagy az ágyban. - akadtam ki.
- Megmagyarázom.
- Nem. Először segítesz nekem, egy olyan varázs szert kotyvasztani, aztán magyarázkodhatsz.
- Oké. Gyere. - utasított, hogy kövessem.
Pár perc séta után, megérkeztünk egy labor helyiségbe, ahol minden egyéb kémiai kütyü, és anyag volt.
- Több mód is van rá. Van egy sima szerelmi bájital, ami nem mindig jön össze, és van egy varázs süti, amihez egy hajszál kell az adott embertől.
Több kérdés fordult meg a fejembe de nem is tudtam melyikkel kezdjem.
- Ha azt mondod, hogy több módszer is van rá, akkor miért csak kettőt soroltál fel? - tettem fel az első kérdést.
- Komolyan? Ez a kérdés jutott eszedbe? - nézett rám kikerekedett szemekkel. - Okos embernek tartod magad?
- Igen. Vagsis nem. - jöttem zavarba ettől a kérdéstől. - Hogy jön ide ez a hülye kérdés?
- Most komolyan, kérdésre kérdésekkel fogunk válaszolni?
- Nem. - adtam az első választ.
- Köszi. Szóval azért mondtam, hogy több módszer van rá, hisz tényleg több módszer van rá, de azok nehezebbek, és veszelyesebbek is.
- Szeretem a veszélyt. - váltott a szemem zöldre, ami a gonosz énemet jelenti.
- Oké. Nyugalom. - emelte fel védekezően kezeit Leila. - Egyéb kérdés?
- Miért pont egy hajszál?
- Ezt viszont mem tudom.
- Látod, te se tudhatsz mindent. Te melyiket csinálod?
- A szerelmi bájitalt. - felelte. - Szerinted pszichopata vagyok?
- Egy szóval se mondtam ezt. - ismét jött elő a gonosz énem. - Azt hiszed, hogy én ilyeneket gondolok rólad?
- Nem, dehogy is. - védekezett. - Csak nem vagyok olyan hülye, hogy hajszálat szerezzek a barátodtól.
- Ha okos lennél, simán megkérhettél volna. - nevettem.
- Mindegy. - forgatta a szemét. - Melyiket választod?
- A hajszál. Biztos ami biztos.
- Oké. Akkor szerezned kell egy hajszálat tőle. De előre fogyelmeztetlek, hogy ha esetleg mégis tetszel neki, és megeszi a sütit, akkor a megszállottja lehet neked.
- Vállalom ezt a kockázatot. Akkor majd hozom.
×
A házba érve, azonnal megpillantottam Mia-t. A kanapén aludt. Odasétáltam hozzá. Csak gyönyörködni tudtam benne. Bárcsak megcsókolhatnám, de akkor felkelne. Visszatérve a gondolataimból, a hájára komcemtrálva, levágtam a hajából egy darabot, amire nem kelt fel. A haját a kanapé melletti aztalra tettem az ollóval együtt. Befeküdtem mellé, felé hajoltam, majd a szájára nyomtam egy puszit. Lassan a takarót elkezdtem lehúzni róla, láttam, hogy csak egy szál alsónemű, és egy melltartó van rajta. Hasára tettem a kezem, majd elkezdtem lefelé haladni, elértem az alsóműig, majd benyúltam, majd simogatni kezdtem, mire felsóhajtott. Mosolyogva felnéztem rá, szemei ugyan ugy csukva voltak. Két újjamat belédugtam, amire felnyögött.
A nyakát kezdtem puszilgatni, lent pedig gyosítottam a tempón, amire hangosabb nyögés volt a válasz.
Ha mégegyszer felnyög, az visz el engem a csúcsra. Lentebb mentem, mentem, melleire nyomtam apró puszikat.- Oliver. - nyögte ki Mia.
Ennek hallatán lesokkoltam. Komolyan azt álmodja, hogy Oliver csinálja ezt vele? Ujjaimat kihúztam, Mia pedig ismét, felnyögött, amit tudtam, hogy most megy el.
Ujjaimat magamba akartam dugni, először kétszer meggondoltam hogy megtegyem, de végül megtettem. Hamar elértem a csúcsot, mint ahogy Mia.
A kanapéról felállva, a haj darabot, és az ollót magamhoz vettem
Rá pillantottam nővéremre, aki aludt mit sem sejtve.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!