Persze anyánknak közbe kell lépnie.
Majdnem megszerezte a jogart, mikor gyors reflexi erőmet bevetettem, és sikeresen elkaptam a jogart, majd anyám felé irányítottam.
- Mit csinálsz Ella? - közelített Mia.
- Maradj ott. - irányítottam felé.
- Lányom, add át. Nem tudod irányítani. - szólt közbe anyám.
- Ne szólj bele. Ez a mi tervünk volt. Nem kell mindenbe beleütnöd az orrodat.
- Mégis kinek képzeled magad?
- Nem annak, akinek hiszel. A srácoknak igazuk van.
- nyeltem nagyot. - Nem kell a jogar.- Már hogy ne kéne kicsim? - nézett rám Mia.
- Ennyi. Ide vele, lányom! - közelített felém anyám, a jogart ráirányítottam mire a sugárzása eltalálta.
- Anya! - rohant hozzá Mia.
- Ell. - húzott magához Dave, mire karjaiba összestem, majd szemeim lecsukódtak.
×
Kinyitottam szemem, Mia az ágy szélén ült.
- Ell! Végre.
- Mi történt? - ültem fel.
- El ájultál. Ilyenkor megesik. - rántotta meg vállát.
- Anya?
- Korházban.- Jézusom. Ha nem köt bele, minden jól megy. Nem?
- Mégis mi?
- Hogy érted kicsim? - csókoltam volna, de arrébb húzódott.
- Nem.
- Mi nem? Mi bajod?
- Semmi. - adta a választ. - Csak nem akarom hogy megcsókolj.
- Ne legyél már ilyen. - csókoltam meg, amit viszonzott.
- Nem értesz a szóból? - szakította meg a csókot, majd fel állt.
- Nem értelek. Miért csinálod ezt? - álltam fel.
- Nem vagy magadnál. A jogar hatása..
- Jogar hatása? Teljesen jól vagyok. De te..neked mi bajod? - löktem az ágyra.
- Semmi. - durcizott, a majd ölébe helyeztem magam, ami tetszett neki.
- Tudom, hogy vágysz rám. - kezeimet nyaka köré fontam.
- Ezt te se hiszed el. - kezeit a fenekemre helyezte, majd jobban magához húzott.
- Megmondtam. - csókoltam meg.
- Jól van.
- Élvezed. - puszilgattam a nyakát.
- Talán. - nyögött halkan. - Fejezd be.
- Miért?- Mert. - mondta, majd leszálltam róla, mielőtt nagy baj lenne.
- Most mivan?
- Figyelj. - sóhajtott. - Nem értem, miért megyek bele ebbe.
- Mert.. - kezdtem bele, de közbe szólt.
- Csak játék voltál. - mikor ezt meghallottam, nem is tudtam mit mondjak erre. Egyszerűen fáj. Nem is értem, hogy miért hittem el egy percre is hogy szeret. Még az elején, a szenvedélyes csókjaival teljesen elcsábított. Most pedig azt mondta ki, amit nem gondoltam volna, hogy kifogja mondani, ezek után. De megtette. Én kezdtem el, ő neki pedig csak egy játék voltam.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!