21. - Vágyak teljesülnek

209 5 0
                                    

- Szeretlek Mia. Tudom, hogy te is így érzel. - lihegte a nyakamra Oliver.

- Miből gondolod ezt?

- Mielőtt elment a húgod, az előtt, mindig együtt akartál lenni velem.

Most arra gondol? Vagy arra, hogy össze akartam vele jönni, mert kurvára belé voltam esve.

- Mire gondolsz pontosan?

- Mindig te kezdeményeztél.

- Az istenit. Mondd már. - forgattam meg a szemem.

- A szexre gondolok.

Erre csak kikerekedett szemekkel tudtam rá nézni. Ez neki jelentett valamit.

- Nem lehetett volna ezzel kezdeni?

- De, csak kíváncsi voltam, hogy kimondod-e. Nem vagy valami okos lány.

- De tudtam hogy arra gondolsz, csak kellemetlen lett volna kimondanom.

Oliver erre elmosolyodott, majd ajkait az enyémre tapasztotta. Csókja vad volt, nem tudtam ellenálni neki, így visszacsókoltam. Kezeimet a nyaka köré fontam, mire mindkét kezét a derekamra helyezte, majd közelebb húzott magához. Mikor észbe kaptam gyorsan eltávolodtam tőle.

- Mi a baj cica?

- Tudod kit nevezz cicának! - pofoztam fel.

- Harcias kedvedbe vagy látom. - kacsintott.

- Talán.

- Az baj. - rázta meg a fejét. - Ezzel csak felizgatsz.

- Talán az lenne a jó.

Oliver nem bírt magával, felemelt, majd az ágyra dobott, és felém hajolt.

- Biztos ezt akarod? - kérdezte.

- Mióta teszed fel ezt a kérdést? - kérdeztem vissza, de nem vártam meg a válaszát magamhoz húztam.

Oliver amilyen vadul csókolt, éreztem benne a vágyt, amit éreztem én is. Kezével folyamatosan ment lejjebb, majd mikor elérte a célt belém hatolt az ujjaival.

- Tényleg szereted?

- Nem. - nyögtem fel halkan. - Azért feküdtem le vele, mert hiányzott hogy lánnyal érintkezzek.

- Igen? Milyen volt?

- Vissza jöttek az emlékek.

- Miért, most nem jöttek vissza?

- Nem. Mert veled többször voltam, mint valaha lánnyal.

- De ugye én jobb vagyok? - nevetett.

- Hát..

- Ez most komoly?

- Nyugi már. - nevettem. - Fiúval jobb.

- Főleg velem.

- Főleg veled.

Elkezdte puszilgatni a nyakamat, mire felnyögtem, majd élertem a csúcsot. Az egész testemet bizsergés járta át, ami lihegéssel követte. Oliver mellém feküdt, én pedig rá feküdtem, majd lehunytam a szemem.

𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|Where stories live. Discover now