19. - Zuhany

195 6 0
                                    

A csókja egyre vadabb volt, de hirtelen eltávolodott tőlem.

- Kurvára dögös vagy vizes hajjal, és..- kezdtem bele.

- És hogy meztelen vagyok? - szakított félbe. - Te nem akarsz levetkőzni?

- Hm. Kéne?

- Most, hogy belegondolok, nem kell.. - akadt el a szava.

- De szerintem kéne. - gomboltam ki a nadrágom. - Szeretnéd?

Mia végignézte ahogy levettem a nagrágom, majd hirtelen felkapta a fejét.

- Hm? - húztam fel a szemöldököm.

- Igen bazdmeg. - kezdte leráncigálni a pólót rólam, majd a melltartómat is kicsatolta. Melleimre rápillantott, majd lentebb nézett. - És az alsó nemű?

- Vedd le ha zavar. - mosolyogtam, mire Mia letolta azt, én pedig kibújtam belőle.

- Hm. - nézett végig rajtam.

- Mivan?

- Semmi csak..

- Csak?

- Mindegy. - lépett egyet hátra, mire a falnak ütközött.

- Megbántad?

- Dehogy. - húzott közel magához, ajkaink pár centire voltak egymástól.

- Akkor? - néztem le az ajkaira, majd vissza a szemébe.

- Mondom semmi. Azt várom, mikor csókolsz meg. Ezt is kérni kell?

- Bocs, de vegyes jeleket adsz. - csókoltam meg.

Éreztem ahogy belemosolyog a csókunkba.

- Vegyes jeleket? - szakította félbe a csókot. - Ha már itt állunk egymás előtt, anyaszült meztelen, azt hiszed hogy nem fogok semmit csinálni?

- Hát..

- Rosszul hiszed. Kurvára dögös vagy, és kurvára vágyom rád Ella. Szóval nem értem milyen vegyes jelekről beszélsz, és.. - csókoltam meg, ő pedig közelebb húzott magához annyira, hogy testünk egymáséhoz préselődött. Nem akarom, hogy ez véget érjen.

- Mit akarsz csinálni? - lihegtem az ajkára.

- Hogy mit? - nézett kérdőn rám, majd kezét a hasamon végigcsúsaztatta, majd annál is lentebb ment.

- Jézusom Mia.. - két kezem a nyaka köré fontam.

- Nem jó?

- De..csak nem akarom hogy véget érjen.

- Én is elfáradok ám. - csókolt meg, nyelve összért az enyémmel, a másik kézét pedig a derekamra helyezte.

- Azt hittem, hogy végleg végeztünk.

- Végeztünk? - nevetett. - El se kezdtük igazán.

- Igen? - nyögtem fel halkan.

- Legközelebb mást is csinálhatunk. - suttogta a fülembe, mire élértem a csúcspontot.

- Jó. - lihegtem.

- Tetszett? - simított meg utoljára alul, majd szájába vette az újját.

- Nem kifejezés. - msolyogtam, mire Mia csak bólintott.

𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|Where stories live. Discover now