- Állj le Mia. - szóltam rá a lányra, aki éppen az ölembe helyezte magát.
- Miért?
Mia csókolgatni kezdte a nyakamat, majd szívni. Kezeivel benyúlt a pólóm alá, majd a melleimre helyezte.
- Ó. Bocsánat. - jött be Alex, de ki is ment.
- Alex! - ordítottam utána, mire ismét benyitott.
- Igen?
- Le szednéd rólam?
- Minek? Mindig is azt akartad, hogy Mia szerelmes legyen beléd. Meg is van, szóval viseld a következményeket.
- Te féltékeny vagy?
- Én féltékeny? Nem. - ment ki, az ajtót pedig becsapta maga mögött.
- Figyelj rám Mia. - fogtam meg az arcát, hogy a szemébe tudjak nézni. - Nagyon szeretlek, de ezt ne itt. Kérlek.
- De én most akarok veled dugni.
- Előtte el kell intéznem valamit. Utána ígérem, hogy a tiéd leszek egész nap.
- Megigéred?
- Megigérem. - csókoltam meg.
Mia az a lányt, akit mindenki akar. Legyen az fiú vagy lány. Szépségének senki nem tud ellenálni. A szőke hajának, a kék szemének, karcsú alkatának. Sokan meg is kapják, egy-egy alkalomra. Ha szerencséjük van, több alkalomnak is részesei lehetnek.
A külseje alapján megállapítják, hogy egy kedves ember. Ez igaz, de csak akkor ha, az adott ember szimpatikus neki. Legyen ez a legjobb barátja, Oliver, és most én.
Sokan azt hiszik, hogy velem mindig kedves volt, de el kell keserítenem az embereket, hogy nem. Attól még, hogy a húga vagyok, velem is olyan, milyen azokkal, akiket utál. Engem is utált, hisz szemembe is mondta párszor. De valahogy ez megváltozott. És most ott tartunk, hogy a megszállottam lett, és bármennyire élvezem a dolgot, erre kell egy ellenszer.×
- Igen? - hallottam meg az ajtó mögött a hangot. Benyitottam, Leila az ágyán feküdt, és egy könyvet tartott a kezében. Felnézett a könyvből, és amint meglátott, a tekintete szúróssá vált, majd a könyvet becsukta, és az ágyra tette le, maga mellé.
- Még mit akarsz még tönkre tenni Ella?
- Semmit. Viszont kell a segítséged.
- Segítsek? Ezek után? - ordított. - Tökre tetted a kapcsolatomat!
- Először is, nem volt igazi kapcsolat, mert úgy lett szerelmes beléd Dave, hogy elvarázsoltad. A második, kell egy ellenszer, mert azt hiszem, hogy Mia a megszállottam lett.
- Azt mondtad nem hatott.
- Igen, mert nem tudtam, hogy érzelmeket táplál irántam.
- Miért segítenék neked?
- Mert.. - kezdtem bele, de az ajtót kicsapva Mia lépett be, a falnak nyomva vadul megcsókolt.
- Nagyon hiányoztál. - mondta két csók között, majd át ölelt.
- Látod? - néztem Leilara, Miara mutatva. Mia pedig csak szorosabban ölelt.
- Engedd el. - szólalt meg Leila.
Mia a tekintetét Leilara szegezte, majd elengedett engem, és Leila felé kezdett lépni. Ahogy Mia közeledett felé, Leila hátrébb lépett, mire a falnak ütközött. Mia a kezét a nyakára helyezte, majd szorítani kezdte.
- Mia ne! - vettem le a kezét Leila nyakáról. Leila levegőért kapkodott, köhögések kiséretében. Mia a falnak nyomott és szenvedélyesen megcsókolt.
- Nagyon szeretlek Ell. - mondta, amikor megszakította a csókot, hisz mem csókoltam vissza. - Mi a baj?
- Semmi. Miért hiszed, hogy bármi bajom is lenne?
- Nem csókoltál vissza. Már nem szeretsz? - emelte fel a hangját.
- De, szeretlek Mia. De ez nem te vagy.
Mia értetlenül nézett rám, majd hátrébb lépett.
- Hogy értve?
- A megszállottam vagy Mia. Anélkül is szeretlek, hogy a megszállottam lennél. - léptem közelebb, megfogtam a kezét, majd egy puszit nyomtam a szájára, Mia pedig erre csak mosolyogni tudott.
YOU ARE READING
𝙼𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕 |18+|
FantasyElla és Mia testvérek, de mégis vonzódnak egymáshoz, még akkor is ha tudják, hogy ezért bajba sodorhatják az egész szigetet, és hogy örökre száműzve lesznek. !!Csúnya szavak, illetve 18+-os dolgok is szerepelhetnek benne!!