Minho'dan
Gördüğüm şeyle gözlerim sonuna kadar açılırken içim acıyla burkuldu..
Yoksa şüphelerim gerçek miydi? Hyunjin sen gerçekten bir hırsız olabilir miydin?
Yerden kar maskesini alarak ona döndüm.
-Hyunjin bu ne?
Yavaşça yatağından doğrularak yanıma geldi. Gayet soğukkanlı görünüyordu.
-Ah o mu? Kar maskem.
-Niçin böyle bir şeyin var?
-Sabahları okula yürürken kışın çok soğuk oluyor. Cildim aşırı hassas olduğu için her zaman yanaklarım kızarıp çatlıyor. Bu yüzden Felix ördü onu bana.
-Ah! Tabi ya. Soğuktan takıyorsun! Ben de ne sandım...
-Ne sandın? Bir hırsız olduğumu mu? Hahaha Yalnız değilsin. Çikolata almak için girdiğim markette kasayı boşalttıklarından beri takmıyorum onu
-Hahahah isabet olmuş boşver takma. Ama yüzün? Ona nasıl bir çözüm buldun?
-Bulamadım. Yüksek yoğunluklu nemlendiriciler dışında çözüm yolum yok..
-Soğuk havalarda seni ben bırakırım okuluna
-Teşekkür ederim sevgilim..
İçim rahatlamıştı. Aramızdaki her şey çok yeni olmasına rağmen derin bir çekim hissettiğim sevgilim bir hırsız çıksın istemiyordum. Ona sonsuz güveniyordum...
Dudaklarına minik bir öpücük bıraktım. Fakat boynuma dolanan parmakları daha fazlasını istediğinin habercisiydi..
Ellerim yavaşça belini sardı ve onu kendime çektim. Bir eli saçlarıma çıkarken saç diplerimi sevişini hissetmek ayakta durmamı zorlaştırıyordu..
Sakin bir şekilde güzel kalçalarını ellerime yerleştirdim ve okşayarak zevk almasına yardım ettim. Ağzımın içine bir inleme bırakırken yavaşça öpüşmemizi yarıda keserek gözlerine baktım
-Sen kendini hazır hissedene kadar seni zorlamayacağım
-Minho hala geçen günü takıyorsan gerçekten özür dilerim
-Hayır özür dileme. Haklıydın. Daha çok yeniyiz
-Yine de senin canını sıkmış olmak beni mahvediyor.
-Canımı sıkmadın bebeğim. İkimiz için de en uygun zaman geldiğinde gerçekleşecek en güzel şekilde. Ama şimdi değil.
-Evet.. Evet şimdi değil
Yavaşça yatağına oturdum. Elinden tutarak onu da yanıma çektim. O anda telsizimin sesi odayı doldurdu
-4540'tan merkeze! 4540'tan merkeze! Seul'un merkezinde bir şahış Arsen Lüpen olduğunu iddia ederek halkı galeyana getiriyor. Derhal ekipler olay yerine intikal etsin!
Tam zamanıydı amınakoyim! İki dakika sevgilimle huzurlu vakit geçirmeme izin vermiyorlardı.
Üstelik o gerizekalının Arsen Lüpen olmadığına emindim. Çünkü Arsen Lüpen halkın arasına çıkıp da ben Arsen Lüpenim demeyecek vizyonda birisiydi.
-Hyunjin ben gitmek zorundayım..
-Farkındayım.. Ama Minho pazar günü neden gidiyorsun?
-Polisin pazarı olmaz sevgilim.
Aşağı indiğimde Felix ve Jisungun bakışlarıyla karşılaştım.
Jisung:
-Daha yeni gelmiştin. Nereye gidiyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stolen Love ~Hyunho
FanfictionKendisine Arsen Lüpen lakabını takmış azılı bir hırsız, ve o hırsızın peşindeki hırslı polis memuru...