Gouzenko..

97 14 32
                                    

Hyunjin'den

Okula gitmek için gözlerimi araladım. Ve her zamanki gibi 20 dakika süren hazırlanma sürecim başladı. Çalan telefonum yüzünden yüzünden elimdeki tişörtü kenara bıraktım. Arayan Minho'ydu.

-Hyunjin günaydın sevgilim

-Günaydın Minho'm

-Hyunjin biliyor musun sevgilim? Ufak da olsa bir detay yakalayabildim. Bahçeden çekilmiş fotoğraflara baktığımda 2 ayrı ayak izi seçiliyor. Arsen Lüpen'in suç ortakları olabilir.

Söylediği beni ürkütse de yakaladığı detaydaki ayak izi muhtemelen başkasına aitti. Çünkü biz her soyguna aynı ayakkabıları giyerek giderdik. Ve o ayakkabıları asla soygun dışında giymezdik. Yine de onun hevesini kırmak istemedim.

-Tebrik ederim sevgilim. Uzun süren çalışmalarının sonuç vereceğini biliyordum.

-Henüz hiçbir şey yakalayamadım. Sadece çetesi olduğunu tahmin ettim o kadar. Delireceğim Hyunjin. Nasıl hiçbir iz olmaz?

Hiçbir izin olmaması o kadar da sürpriz olmamalıydı..

-İnanıyorum Minhom bulacaksın mutlaka onları. Lütfen kendine sen de inan.

-Hyunjin konuşurken sana geliyordum. Kapındayım kapıyı açar mısın?

Ne ara gelmiştin! Bizimkiler seni görürse o zaman yine bir tartışma yaşanacaktı!

Hemen üzerime tişörtümü geçirip kapıya koştum ve Felixten evel açtım. Ama Jisung da gelmişti ve ikisi de kapıdaki Minhoya bakıyorlardı.

-Selam! Hyunjini almaya geldim de

Felix:
-Selam. İyi dersler Hyunjin

Minhoya elimi uzattığım zaman bir anlık gözü kolumdaki bilekliğe kaydı.

-Hyunjin bu bileklik.. Senin mi?

-Evet benim. Ne oldu ki?

Bir şeyler olduğunu anlamış olabilir miydi? Söz konusu bileklik olunca iyice gerilmiştim ve bu belli oluyor olmalıydı.

-Hiç.. Hiçbir şey yok. Sanki daha önce başka bir yerde daha gördüm onu. Belki de yanlış hatırlıyorumdur

Felix ve Jisungun öldürücü bakışlarını hissetmemem mümkün değildi. Minhoyu aldığım gibi evden çıktım. Yol boyunca bu konuyu hiç açmadığı için rahatlamış hissediyordum.

Okulun kapısına bıraktığı zaman sarılarak ondan ayrıldım. Gün boyu tırnak etlerimi yiyerek acaba bir şeyden şüphelenip şüphelenmediğini düşünürken istihbarat telefonuma gelen mesajla irkildim.

Hemen lavaboya giderek gelen mesajı kontrol ettim

Adrian
Bu akşam saat 8'de
Bizim evin çaprazındaki binanın sahibi
Tatile çıkıyor
Hemen o tarafa geç
Evi soyacağız

Niye bi anda yanınızda ben olmadan
Böyle bir plan yaptınız?

Adrian
Adamın tatile çıktığını şuan öğrendik çünkü
Ev boş
Koruma güvenlik hiçbir şey yok
Ama kasasında
hatrı sayılır bir servet olduğunu
Biliyorum

Peki nasıl isterseniz
Okul çıkışı biraz oyalanır oraya geçerim

Dersim saat 5 te bitiyordu. 3 saat vaktim vardı. Minhonun yanına gittim. Gittiğimde biraz heyecanlı olduğunu gördüm. Açıkçası bir şey söylemek istiyor ama söylemekten tereddüt ediyor gibiydi.

Stolen Love ~Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin