Tatlı rüyalar

120 14 10
                                    

Hyunjinden

Akşam için çoktan planı yapmıştık. Adrian  şimdiden kameraları ele geçirmişti bile. Abagnale ise onlarca olan fake hesaplarından birisinden güvenlikle konuşmaya başlamıştı.

Akşam o güvenlik yerinde güvenlik onunla romantik bir şeyler yaşayacağını düşünürken Adrian ve ben Avmye sızıyoruz. Sonrasında onu uyutan Abagnale yanımıza geliyor. Bildiğim kadarıyla 2 güvenlik bekliyor. Sadece yanında götürdüğü içecekten diğerine de ikram etmesi yeterli.

%90 içecektir. Ama içmezse bu kez istemeyerek de olsa bayıltıcı silahımı kullanacağım. İnsanlara ait olanı almak güzel ama insanların canını yakmaktan hoşlanmıyorum.

Akşam saat 9 sularında kapı çaldı. Gelen Minho'ydu. Hem soygun planı tıkır tıkır işlerken hem bizimkiler Minhonun polis olduğunu biliyorken onu eve almak dünyanın en saçma şeyiydi. Üzerime bir ceket alıp dışarı çıktım.

-Ne oldu sevgilim? İçeri almayacak mısın?

-Ben de içeride kalmak istemiyorum. Bilirsin işte ev arkadaşlarım..

-Tamam o zaman bana geçelim

Sana geçersek işimiz uzardı. O yüzden senden daha kolay ayrılabileceğim bir yere götürmeliydim.

-Kafeye gitsek. Yeni bir tatlı gelmiş hep gittiğimiz kafeye. Bugün deneyecektim ama sensiz denemek içime sinmedi.

-Benim biricik sevgilim.. Tamam gidelim.

Dudaklarıma bir öpücük bırakıp arabasının kapısını açtı. Kafeye vardığımız zaman köşeye oturup sabah geçerken afişte gördüğüm tatlıdan istedim ikimize de.

Minho:
-Demek senin boğazından bensiz geçmedi hm?

Tatlı bir ifadeyle söylediği şey kıkırdamama neden olmuştu. Benim saf sevgilim..

-Evet Minhom sensiz boğazımdan geçmedi.

Tatlıları yedikten sonra birer kahve söyledik. Sık sık saate bakıyordum. Eve gittiğim zaman 3. Dünya harbinin çıkmaması için bu önemliydi.

Minho:
-Sevgilim sıkıldın mı? Niye durmadan saate bakıyorsun bir sorun mu var?

-Ha? Şey hayır. Felix'in doğum günü yarın. 00.00'da kutlamam gerekiyor. O yüzden 11 den evel evde olmak istiyorum. Bir takım hazırlıklar yapmamız gerekiyor.

-Benim de yardım etmemi ister misin?

-Yok canım ya. Malum biliyosun Jisung fazla kıskanç. Felix'in doğum günü için bir şeyler yaptığını bilmek onu sinirlendirebilir.

-Doğru haklısın. Garip birisi. Bu kadar kıskanç olmak doğru değil bence.

-Sen beni kıskanmıyorsun hiç hıh!

-Deli misin Hyunjin? Kıskanmaz olur muyum? O Beomgyu denen herifi yanında gördüğüm zaman delirmiştim.

-Daha o zamanlar bile mi kıskanıyordun?

-Evet daha ilk günlerde seni kıskanıyordum. Çok etkilenmiştim senden

-Ben de senden çok etkilenmiştim Minho. Hayatım boyunca böyle güzel bir erkek görmemiştim.

-Utandırıyorsun sevgilini

-Utanınca çok tatlı oluyor çünkü sevgilim

-Sen bugün benim kalbimi durdurmaya yemin etmiş gibisin. En iyisi kalbim patlamadan ben seni eve bırakayım da Felixin doğum gününe hazırlıklara başlayın

-Hahahaha! Olur sevgilim.

Güzel. Her şey planladığım gibi gidiyordu. Saat 11den evel evde olacaktım. Abagnale adamı oyalamak için 11'de evden çıkacaktı.

Stolen Love ~Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin