İpler geriliyor

87 15 23
                                    

Hyunjinden

Sabah soygun dolayısıyla Minho erkenden merkeze gitmişti ve uzun süre orada kalmıştı. Akşama kadar onu görmemiştim ve deli gibi özlemiştim..

Kendi yaptığım soygun yüzünden sevgilimden ayrı kaldığım için üzülmem düşündüğüm zaman çok ironikti. Ama bizim ilişkimiz böyle bir ilişkiydi..

Bugün hiç konuşmamıştık ve arasam müsait olup olmayacağını bilemeyeceğim için Mesaj atmak istedim.

Minhom
Bugün sabahtan beri bana yazmadın
Bir sorun yok değil mi?

Minhom ❤️
Güzelim kusura bakma ya
Yoğunluktan vakit olmadı bir türlü
Hala merkezdeyiz
Başkomiser tüm avmyi talan ettirdi
Ama hiçbir şey bulamadık
Biraz da bu yüzden sinirliydim.
Şimdi işten çıktım
Yanına geliyorum

Aşağı iniyorum
Bir şeyler içelim

Minhom ❤️
Tamam bebeğim

Yanına indiğim zaman kollarını hızla belime doladı. Başını boynuma gömerek bir süre soluklandı..

Onun güvenli limanı gibi hissetmiştim. Ve bu içimi mutlulukla doldurmuştu..

Boynumdaki başını kaldırıp usulca yüzüme baktı.

-Çok yoruldum Hyunjin..

-Geçecek Minhom

Sırtını okşadım yavaşça. Yanında olduğumu hissetsin istiyordum..

-Geçmiyor Hyunjin.. 2 yıl.. Tam 2 yıldır o hırsızın peşindeyiz. Ama hiçbir ipucu bulamıyoruz.. Kafayı yemek üzereyim artık. Kendimi yetersiz, yeteneksiz ve aciz hissetmekten yoruldum artık..

Çok üzülüyordu. Ve onu bu hale getiren kişi olduğumu bilmek beni mahvediyordu. Şu ana kadar benim için nefes almak gibi bir şey olan soygundan şimdi ilk defa nefret ettim...

Yüzünü ellerimin arasına alarak gözlerine baktım. Ağlayacakmış gibi bakan gözlerini görmek iyice gardımı düşürmeme neden olmuştu. Bizimkilerle konuşup bir daha soygun yapmayalım desem çok mu abartı kaçardı?

Sanki içimden geçenleri hissetmiş gibi konuştu;

-O adamı yakalamadan bundan sonra tüm gecelerim bana zehir olacak Hyunjin. Gerekirse ölüsünü, gerekirse dirisini. Ama o adamı bir gün mutlaka bulacağım

Soygun yapmayı bırakmamın hiçbir faydası olmayacaktı.. Konu artık soygun, hırsız ve polis ilişkisi değildi. Konu Minhonun Arsen Lüpen'i kafasında yerleştirdiği konumdu..

-Bir gün yakalayacaksın Minho. Ben sana inanıyorum.

-Biliyor musun bana sadece sen inandığın zaman kendimde her şeyi yapabilecek gücü görüyorum. Bana inanmaktan vazgeçme Hyunjin..

Tekrar başını göğsüme yaslayıp saçlarını sevdim.

-Vazgeçmem Minhom..

Minhodan

Hyunjinin yanından ayrıldıktan sonra uyumaya çalışmak için eve geçtim. Ama uyuyabilecek miydim onu bile bilmiyordum.

Stolen Love ~Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin