Halkın idolü

103 14 25
                                    

Minho'dan

Hyunjin'le birlikte olduk.. Ve bu düşündüğümde bile kıkırdamama neden oluyor. İçimde kelebekler uçuruyor..

Onun her bir zerresini sevdiğimi fark ettim. Tenini, gözlerini,dudaklarını ve daha sayamayacağım ona dair her şeyi..

Daha tanışalı sadece 2 hafta olan bu çocuğa bu kadar hızlı bağlanmamın sebebi ne?

Gözlerimi açtığım zaman kollarımda onu görmek içimi tarif edemeyeceğim bir mutlulukla doldurdu. Halbuki daha birkaç gün önce Arsen Lüpen olmadığını öğrendiğim zaman onu hayatımda isteyip istemediğimi sorgulamıştım. Şimdi ise onun Arsen Lüpen olmadığına şükrediyorum..

Elimi çeneme yaslayarak uyuyan güzel yüzünü seyre daldım bir süre. Parmaklarımı yüzünde gezdirdim. Bunu hissetmiş olacak ki burnunu kırıştırarak yavaşça gözlerini araladı.

-Minho..

-Sevgilim..

Kollarını aralayarak beni kollarının arasına davet etti. Zaten dünden razıydım. Hemen ait olduğum yere yerleşerek işe gitmeden evvelki son dakikalarımın tadını çıkardım.

-Seni seviyorum Hyunjin

-Ben de.. Ben de seni Minhom..

Bunu söylerken sesinin çatallaştığını fark ettim. Gözlerine baktığımda yaşlar süzülüyordu.

-Hyunjin noldu güzelim? Neden ağlıyorsun?

-Hiç.. Hiçbir şey yok Minho. Sadece bir gün ayrılırsak.. Seni gerçekten sevdiğimi bil tamam mı?

-Hyunjin bu da nerden çıktı? Neden ayrılalım? İkimiz de birbirimizi seviyoruz. Niye ayrılıyoruz o zaman?

-Sen yine de seni sevdiğimi bil Minho..

-Tamam Hyunjinim..

Yavaşça alnına bir öpücük bırakıp hazırlanmak için yataktan kalktım. Ben bekleyeyim seni de okuluna bırakayım dememe rağmen kendisinin gelebileceğini söyledi. Hem belki de gelmezmiş. Çünkü poposu ağrıyormuş...

Evden çıkıp iş yerine vardığım zaman bizimkileri yeni bir hırsızlık vakasıyla uğraşırken buldum.

-Arsen Lüpen mi?

Chan:
-Yok be oğlum. Sıradan bir araba hırsızı. Zaten 3. Soygununda yakayı ele verdi. Şimdi merkeze getiriyorlar.

-Bi günümüz de olaysız geçsin amınakoyim ya!

Jeongin:
-Minho sen polissin biliyorsun değil mi? Unuttuysan hatırlatayım. Olaysız bir hayat istiyorsan emekliliğini hızlandırayım?

-Pardon başkomiserim! Sadece biraz huzurlu bir günümdeydim yoksa normalde benden çok olay isteyen olmaz biliyorsunuz

Changbin:
-Evet biliyoruz canım normalde ruh hastası gibi her olayda keyifleniyorsun

Changbinin önündeki masada oturup onunla sohbet eden Seungmin:

-Ruh hastası zaten

-Sen niye buradasın ya? Hastaların ölecek sen Changbinle fingirdeşirken

Seungmin:
-Minho molaya çıktım. Hastane buraya 2 adım uzaklıkta zaten. Hem sanane amınakoyim? Changbin bir şey desene şuna ya!

Changbin:
-Yavrum ikinizin arasına ne zaman girsem zararlı çıkan ben oluyorum

-Çünkü ben Lee Minho'yum

Changbin:
-Ben de Seo Changbin'im?

-Memnun oldum kardeşim
Diyip elimi uzattım

Changbin gülmemek için kendini zor tutarak elimi sıktıktan sonra gülmeye başladı.

Stolen Love ~Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin