MULTİ; EMİR & ÖYKÜ
Bir saattir olanları düşünüyorum sonunda aklıma tek fikir geldi başka yapabileceğim bir şeyde olmadığı için bunu yapmaya karar verip arabadan inip Öykü'lerin evine doğru ilerlemeye başladım.Ne kadar işe yarayacağını yada birazcıkta olsa yarayacak mı bilmiyorum.
Sadece Öykü'nün yakınlarım da olmasını istiyorum.Nedensizce sadece onun yakınlarım da olmasını.
Öykü'den
Okulda beklerken,gelirken falan derken akşam olmuştu.Annem ve Emir'i yalnız bırakınca zar zor odama çıkıp kendimi yatağa atmıştım.Uykum geldiği için kendimi banyoya atmıştım ve yaklaşık bir saattir suyun altındayım.Üşümeye daha fazla dayanamadığım için suyu kapatıp havluya sarıldım.Vücudumu kuruladıktan sonra altıma pembe pijama tarzı şortumu üstüme de takımı olan askılımı giydim.Aynada altı kararmış olan gözlerime baktım.Banyo yapınca fondöten silinmişti ve gözlerimin altı kızarıktı.Görende uyuşturucu kullanıyorum sanır yani.
Havluyla saçlarımı kurularken banyo kapısından odamın içine bir adım attığım anda havlunun üstünden ağzımın kapatılmasıyla bağırmaya çalıştım ama sadece boğuk boğuk sesler çıktı. Kurtulmak için hareket etmeye başladığımda arkadan bana yaslanarak yan tarafımdan elini uzatarak kolumu tuttu.Tepkisiz kalmış ve ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Korktuğum ve üşüdüğüm için titremeye başlamıştım.Arkamda ki titrediğimi anlamış olacak ki kolumda ki elini ve bana yaslanan vücudunu geri çekti.Tam o anda yüzüme kapanmış havlunun çekilmesiyle kapattığımı bile fark etmediğim gözlerimi yavaş yavaş açarken karşımda onu beklemiyordum.Ben şok olmuş ona bakarken o elini ağzına götürüp "şşşş" yaptı.Bende kafamı 'tamam' anlamında salladım.
"Aptal mısın ya ne kadar korktum haberin var mı? Öküz" diyip yere çöktüm.Titremem Emir'i görünce geçmişti nedense ona bu kadar çok güvenmemem gerekirdi mantığımla düşününce ama kalbim Emir'i görünce her şeyi unutuyordu o bodrumda ne kadar çok korkmuş olsam da Emir'i görünce sinirimi,korkumu da her şeyi unutuyordum.O da karşıma geçip beni taklit edercesine yere çöktü.Bakışlarımı ondan çekip etrafı tararken
"Neden geldin?"diye sordum."Önce nasıl geldiğimi sorman gerekmiyor mu?" Cevap vermeyip susmayı tercih ettim.Konuşmayacağımı anlamış olacak ki konuşmaya devam etti.
"1 balkondan içeriye girdim 2 seninle bir anlaşma yapmaya geldim."dediği gibi bakışlarımı ona diktim. Üstünde mavi bir tişörtü, altında siyah dar paçası,saclarını yan tarafından dağınık bir şekilde bırakmış.Açıklama gereği duyup konuşmaya devam etti."O gün olanlar hakkında konuşmamız lazım önce" deyince yerden destek alarak yerden kalkıp yatağa doğru ilerlerken yüzüne bakmadan "O gün hakkında konuşacaksan git" deyip yatağın pikesini açıp yatarak tekrar üstüme çektim.
"He yani konuşmayacaksam gitmiyorum mu?"
"Defol uyuyacağım"
"Gözlerine bakılırsa uyumadığın belli"
"Defol"
"Tamam tamam o konu hakkında konuşmayacağım,başka bir şey var önemli" diyip yatağın sol tarafına oturup bana baktı.Bende doğrulup oturdum.
"Ne diyeceksen de ve git.Seni biri burada görse ne olur tahmin edemiyor musun?" diye bağırdım.Birden bana doğru eğilip ağzımı kapatıp "Sessiz ol dediğin gibi seninkiler gelirse ne demeyi düşünüyorsun?"deyip elini ağzımdan çekti.Daha kısık sesle "Hemen ne söyleyeceksen söyle ve git" dedim.Serçe parmağını uzatıp "Misafirlerine böyle mi davranırsın.Ayrıca önce söz ver sonra söyleyeceğim ne olduğunu" Elimi seçe parmağına vurup geri çekeceğim sırada elimi tutup kendine yaklaştırdı.Zaten az önce bana doğru eğildiği için yakındık bu hareketiyle aramızda birkaç santim kaldı.Bu onun için bir şey ifade etmiyorken ben yıllarca ona uzaktan bakarken bile heyecanlanan biriyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİDEN KALAN
Teen FictionBirbirine uyum sağlamaya çalışan gençlerin aşk dolu hikayesidir. Bir yanda yıllardır kalbi esir alınmış bir prenses ,bir yanda aldatıldığı için aşka olan inancını kaybeden bir prens. "Artık o dönmeyecekti bunu kabullendim. Bu zamana kadar bana olmas...