MULTİ;EMİR&ÖYKÜ
Araba durunca bakışlarımı etrafta gezdirdiğimde gördüğüm alanla bakışlarımı Emir'e sonra tekrar gördüğüm alana çevirdim.Bu çocuk cidden dengesiz.
Bu çocuk ne kadar kötüymüş gibi dursa da kötülükle alakası olmayan biri.Lunaparka çok olmasa da yinede boş zamanlarımda lunaparka giderdim.Elimden geldiğince kızları ikna eder gelirdik.
Bakışlarımı lunapark alanından alıp Emir'e çevirdim" lunapark mı?" diye sordum.
"Yok hayvanat bahçesi" şaşkın şaşkın bakmaya başladım.
"Safsın diyiyorum inanmıyorsun lunapark iste niye soruyorsun?"deyince haklı olduğunu anladım.Ne kadar saçma bir şey soru sorduğumu fark ettim.Öyle soruya böyle cevap kızım çocuk haklı.
Arabanın kapısını açıp dışarı çıkınca bende hemen arabadan indim.Ona doğru ilerleyip" ben sadece ne bilim yani senden hayvanat bahçesi beklerdim ama lunapark biraz yani şey...of tuhaf oldu işte" diye saçma sapan bir açıklama yaptım.Dediklerime hafif tebessüm edip arabanın arka kapısını ilerleyip açtı.Arabadan aldığı poşeti bana attı.Büyük çabalar sonucu poşeti tutunca "bu ne ?" diye sormadan durmadım tabi ki de .Tabi oda yine cevap vermemeyi seçince poşete kendim bakmam gerektiğini anlayıp poşeti açtım.
"Yine mi eşofman?" diye ağzımdan kaçtı.
"Bu etekle o aletlere binemeyeceğine göre" derken çenesiyle eteğimi işaret etti.Bakışlarımı poşetten eteğime çevirince doğru dediğini fark ettim.Bu etekle yükseklere çıkarsam sağlam inmeye bilirdim.Dizlerimden birkaç parmak yukarıda pileli eteğim, üstünde de beyaz gömlek ve kravatım vardı.
"Nerede gireceğim peki?"Eliyle arabayı gösterince "yok artık"dedim."Ne var giy eteğinin altından eşofmanı sonra çıkarırsın eteğini işte onları da ben mi öğreteceğim" deyince yüzüm de hafif bir tebessüm oluştu.
"Büyük yardımın için çok teşekkür ederim,aydınlattın beni ulaka" diyerek arka kapıya açıp oturdum.O arada arkadan "ukala sensin" demesini aldırmadım.Zeki arkadaşımın dediği aydınlatıcı şeyi yaparak eşofmanı poşetten çıkarıp eteğimin altından bacaklarıma geçirdim.Bir süre uğraştıktan sonra belime kadar çıkartıp belindeki ipini bağladım Emir çok kilolu olmasa da kasları yüzünden baya bir kalıplı bu yüzden de eşofmanın beli baya bir geniş gelmişti.Ona da bol oluyordur.İpini iyice sıkıp okul gömleğimi de üstüne indirdim.Eteğimi çıkartıp eşofmanın poşetine koyup koltuğa koydum.Arabanın kapısını açıp dışarı çıktığım da Emir arabanın arkasında sırtını arabaya yaslamış sigarasını içiyordu.Sigara içmek ona çok yakışıyor ama içmemesini isterdim.
Geldiğimi anlasın diye yalandan öksürmüş gibi yaptım.Sırtını arabadan ayırmadan omuzlarının üstünden bana baktı."eh işte" diyerek düşüncesini gösterdi.Elindeki sigarasını atıp ayağıyla ezerken
"Sen eşofmanı değil o seni giymiş gibi duruyor biraz" diye konuşmasına devam etti.
"Bende değil,sende sorun bence" diyerek kendimi ezdirmedim."Diğer verdiğin daha rahat o yüzden veririm diye bekleme ama bunu yarın getiririm diğerkinin yerine de başka alırım sana" dedim.Emir'in olduğu için değil tabi ki de gerçekten rahat olduğu için vermeyeceğim yanlış anlama olmasın yani.O eşofmanı dolabımın en çok kullandığım tarafına üstüne benimkini koyup tutmuyorum tabi ki de.
"Bu da sende kalsın geceleri kalınca giyerim" ne dedin sen oğlum ya.Yanaklarım kızarmaya başladığını hissediyorum. Hayır hayır Öykü anlarsa yine dalga geçer başka şeyler düşün.Bak lunaparktasın hadi çok mutlusun.
"Yok canım ben sana veririm sen gelirken giyersin" dedim.
"Artık gelmeme bir şey demiyorsun bakıyorum da" diyip pis pis gülünce konu değişikliğine ihtiyacım olduğunu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİDEN KALAN
Teen FictionBirbirine uyum sağlamaya çalışan gençlerin aşk dolu hikayesidir. Bir yanda yıllardır kalbi esir alınmış bir prenses ,bir yanda aldatıldığı için aşka olan inancını kaybeden bir prens. "Artık o dönmeyecekti bunu kabullendim. Bu zamana kadar bana olmas...