MULTİ;KÜBRA
"Biri gelir biri gider sen yine bana kalırsın, bunu artık o güzel kafana sok güzelim"diyerek cümlesinin sonuna doğru elini kaydırarak işaret parmağıyla hafiften kafama vurdu.Elimle kafamdaki elini ittirip ondan birkaç adım uzaklaşırken"Ben vazgeçmeyi nasıl biliyorsam sende öğren çünkü; hayatıma ne sen ne de bir başkası girmeyecek.Hayatımda biri olacaksa o kişi ya Emir olur ya da Emir, bunu böyle bil"diyerek arkamı döndüğümde onu gördüm.
Aşığı olduğum ,çikolata renkli gözleri olan çocuğu.
Benim gözlerim onun üzerinde donmuş dururken onun koyulaşmış kahve rengi gözleri ve gerginleştiği buradan bile belli olan surat ifadesiyle arka tarafında kalan kişiye bakıyordu.Omzumun üzerinden arkama bakarken Emir'in bakışlarına benzer ifadeyle karşılaştım.Tek farkı sinirin yanında bonus olarak şaşkınlıkta vardı Aras'ın ifadesinde. Şaşkınlığının nedenini anlıyorum. Aras benim bu zamana kadar kimseden hoşlanmadığımı bir gün biri olacaksa o kişinin kendisi olacağı düşünüyordu.Ama az önce resmen Emir'e karşı olan duygularımı ağzımdan kaçırmış bulundum.
Araş bakışlarını Emir'den bana çevirirken sırıtmaya başladı. Kim bilir aklından neler neler geçiyordu. Gözlerimin içine adeta 'yandın sen' diyormuş gibi bakarken bakışlarımı ondan çekerek önüme döndüm. Emir'e doğru bakarken yüzüne bakmamaya dikkat ettim.Ya beni duymuşsa? Ne demek duyduklarım diye sorarsa ne cevap verecektim.Verebilecek miydim?
Saniyeler dakikaları, dakikalar beni boğarken bu sessizlik iyice beni korkutmaya başladı.En fazla bir dakika bu şekilde geçerken sanki saatlerce ayakta kalmış gibi hissediyordum. Biraz daha bu şekilde kalırsam yere yığılacak gibiydim.Sonunda ortamdaki sessizliği bozan Emir oldu. Büyük ve hızlı adımlarla aramızdaki mesafeyi kapatırken "ne işin var lan senin burada?"diyerek beni arkasında bırakarak Aras'ın karşısına dikildi.
Duymamış mıydı yani duysa 'ne diyorsun sen?'diye bana sorması gerekmiyor muydu?Peki ya duymuşsa da duymamazlıktan geliyorsa. Bu da bana karşı en ufak bir şey hissetmediğinin bir kanıtı daha olur. Belkide Aras'ın yanında konuşmak istemiyordur. İnşallah duymamıştır. Ne açıklama yapacağımı bile bilmiyorum. Tek bildiğim 'evet seni seviyorum' diyemeyeceğim. Sadece seni seviyorum demekle de ona karşı hissettiklerimin yarısını bile demiş olmam.Ona karşı hissettiklerim 'seni seviyorum'dan' kat ve kat daha fazla.Harfleri bir araya getirip ona karşı hissettiklerimi nasıl kelimelere dökeceğimi bile bilmiyorum. Duygularımı anlatmaya kelimeler yetebilecek mi onu bile bilmiyorum.Tek bildiğim ise ona olan sevgimin boyutunu ben bile bilmiyorum.
Dünyaya geliş amacımmış gibi hissediyorum bazen,hatta çoğu zaman.Onu görmek, duymak, hissetmek için gelmişim gibi...Ne Emir ne de bir başkası birini, benim Emir'i sevdiğim gibi sevemez gibi geliyor. Benim Emir'e karşı hissettiklerimin aynısı ya da bir benzeri olamaz gibi hissediyorum.
Belkide bazılarınız sahip olmadığın için sana öyle geliyor,takıntı diyorsunuzdur. Sevgili olup onunla yapmak istediğini yaptıktan sonra bir şeyler olup da ayrıldığınız da bu kadar takmazsın diyorsunuz sanki.İlerde başka biriyle evlenip,çocukların olduğunda Emir aklına bile gelmez diyorsunuzdur.Ama bu dedikleriniz baştan sona saçmalık diyebilirim size.Bunca yıl kurduğum her hayalin başkahramanına onu koymuşken onunla sevgili olmak gibi bir hakka sahip olduktan sonra onu kaybedecek hiçbir şey yapmazdım. Sıkılmakta neymiş, insan hiç nefes almaktan sıkılır mı?
Aklımdan geçen sevgili kelimesi beni gülümsetirken Aras' ın "Sana ne benim nerede olduğumdan git sevgilinle ilgilensene" dediğinde içeride unuttuğum sürtük aklıma geldi.Cidden Emir onunla konuşacakken burada ne işi var? Ya onun düşündüğü gibi Emir onun dediklerine inanırsa ne olacak ? Emir kendi gözleriyle Aras' la onu o halde görmesine rağmen inanırsa demek ki hala ona karşı bir şeyler hissediyor demektir. O zaman da ben gördüklerimi ona söylemezdim. Eğer barışırlarsa tek yapabileceğim Kübra sürtüğüne duyduklarımı söyleyip tehdit etmek olurdu, Emir'i mutlu etmesi için.
Kübra'yla o kadar farklıyız ki hem kişilik hem de görünüş olarak onu seven biri beni, beni seven biri onu sevemez.Bu bile Emir'in bana karşı bir şeyler hissetmeyeceğinin kanıtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİDEN KALAN
Teen FictionBirbirine uyum sağlamaya çalışan gençlerin aşk dolu hikayesidir. Bir yanda yıllardır kalbi esir alınmış bir prenses ,bir yanda aldatıldığı için aşka olan inancını kaybeden bir prens. "Artık o dönmeyecekti bunu kabullendim. Bu zamana kadar bana olmas...