14-SARI CİVCİV

577 35 29
                                    

Multi;Öykü,Emir,Ecem ve Emre dörtlüsünün partideki kıyafetleri.

Öykü'den

Kısa bir süre önce Emir'e karşı hissettiklerimin, yakınlaştığımız zamanlar da sadece kahramanlıkla ilgili olan sevgimle alakası olup olmadığını sorgulamaya başladım.Onu her gördüğümde midemin bulanması, dilinin kilitlenmesi, ellerimin birbirine dolanması, terlemem,kızarmam normal tepkiler mi diye düşünmeden edemez oldum.Onun için kendimi değiştirmeye çalışmam, onun sevdiklerini yapmaya çalışırken sevmediklerinden uzak durmam normal mi ?İçimden geçenlere engele olamazken emin olmak için içimden gelen dürtüyle saniyeler içinde asla yapamaya cesaret edemeyeceğim bir şeyi yaptım.

Yanımda duran ellerimi kaldırarak tahminimce ona sarıldım.Ellerinin omuzlarımda olması yakın olmamızı sağlarken gözlerim kapalı olsa bile kolaylıkla ona sarılabildim.Başta istemediği için olsa gerek karşılık vermezken saniyeler içinde omuzlarımda kalan ellerini sırtıma indirerek güven verircesine hareket ettirdi.

Şuan onun yıllardır olan kahramanım değil de her hangi yoldan geçen biriymiş gibi düşünmeye başladım.Benim için değeri olmayan biri gibi düşünmeme rağmen ona sarılmamla kalbimin fazla kanla pompalanıp patlayacakmış gibi hissetmem,sanki dünyada sadece o ben varmışız gibi,sadece midemde değil vücudumun her noktasında kelebekler uçuyormuş gibi hissetmem ona karşı hissettiklerimin aşk olduğunu mu gösteriyor?

Elleri sırtımda hareket etmeye devam ederken sıkabildiğim kadar sıktım kollarımın arasındaki belini.Kasları olmasına rağmen zayıf bir vücudu olduğu ellerimi etrafından birleştire bilmemden beli oluyordu.

Dört dakika birbirimize aynı şekilde sarılmamızı odada bizim dışımızda buluna kız " koluna bakmamız lazım"diyerek böldü.Kafamı çarptım tamam da koluma ne oldu diye düşünmekten kendimi alamadım.Ayrıca burada sarılmışım anlık cesaretle kolum kopsa önemli değil, kız ne diyor.

Olduğumuz şekli hiç bozmadan "ben halledeyim sen git artık"diyen Emir'le yeni farkına vardığım şeyle gözlerim otomatikten açılırken belindeki kollarımı çözüp ondan uzaklaşırken "koluna ne oldu?"diye sordum.

Gözlerim uzun zamandır kapalı olmasından bulanıklaşırken bakışlarımı bana şaşkınca bana Emir'e diktim.Benim değil onun koluna bir şey olmuş ama bunun acısını belli eden bir yüz ifadesi yerine sanırım gözlerimi açmamdan dolayı yüzünden şaşkınlık içeren bir ifadesi var.

"Koluna ne oldu?"diye tekrar ettiğim de kendine yeni gelmiş gibi ifadesini düzeltip "önemli bir şey yok"dedi.

"Yine de bakmalıyım mikrop kapabilir"diyen sesinden tipini merak ettiğimi için kıza çevirdim bakışlarımı.Ve o an ona karşı düşündüğüm kötü şeylerden pişman oldum.Yüzündeki güzelliğin sesine yansıdığı belli oluyor.İstese bile kötü şeyler düşünemeyeceği,masumluğunu en ince ayrıntısına kadar yüzüne yansıdığı belli oluyor.

Yüzünde kalan gözlerimi vücuduna indirerek onu incelemeye başladım.Boyunun benden de kısa olduğu bakılınca bile belli oluyor.Kilosu bana bakıldığında daha fazla, saçları benimkinden baya koyu,gözleri is benimki gibi yeşil olmasına rağmen çok farklı bir tonundan daha çok maviye dönük yeşil gözleri var.Üstündeyse benim aksime beyaz bir tişörtü ve pembe bir kotu var.Kızı incelemeye devam ederken kendimi artık sapık gibi hissedip kızdaki bakışlarımı olduğumuz alana çevirdim.

Yüzümde var ya yok arası bir gülümseme oluştu,hastahanede olmadığımız için.Hastahane odası yerine mavi ve siyahın oluşturduğu bir odanın içindeydik.Tam karşımda siyah elbise dolabı duruyordu.Yatağın biraz kenarında da köşeyi kaplayan mavili siyahlı koltuk takımı vardı.

ESKİDEN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin