9-BARIŞTIK MI?

445 88 10
                                    


MULTİ; EMRE & ECEM

Bütün sınıf dersin kaynamasına sevinirken hoparlörden ses gelmeye başladı,bir yelerlerden tanıdık gelen bir ses.

"A a ses geliyor mu?Evet tabi ki de geliyor.Müdür şuan kapıyı açmak için yedek anahtarı bekliyor o yüzden kısa ve öz bir özür dilemem lazım arkadaşlar"deyip nefes alma sesi geldi.Bu kızın orada ne işi var yine ne saçmalayacak acaba.Özür dileyecekmiş birde.Hele bütün okul duyarken bide adımı verirse elimde kalır bu kız.

"Ben Öykü Bozar 12/A sınıfından zaten çoğunuz sesimden tanımıştır tanımayanlarda adımdan tanımıştır zaten."sıramda iyice dikleşip ne saçmalayacağını dinlemeye devam ettim.Bu arada Öykü'nün adını duyan erkekler 'oooo' yapmaya başladılar.Kızların bakışlarındansa merak okunuyor.

"Bir haftadır biri hakkında dinlemeden bir yanlış anlamaya inandım saçma şeyler yaptım.O birinin adını veremiyorum verirsem büyük ihtimalle müdürden önce o gelir devamını siz alayın artık.Neyse bir haftadır bana anlatmaya çalıştığı halde keçi inadım yüzünden inat edip onu dinlemedim.Bugünde gerçeği bir başka arkadaşımdan öğrenince özür dileyecektim ama beni yanlış anlayıp gitti o yüzden aklıma tek gelen bu oldu.Bütün okul önünde senden özür diliyorum ben, seni ne kadar yanlış anladıysam sende beni yanlış anlamışsın.Ben gerektiğinde özür dilemesini biliyorum senin düşündüğünün tam tersine.Çevremdekilerin ne düşündüğü beni ilgilendirmez gerekmeyen konularda.Neyse arkadaşlar benim sayemde azda olsa yırttınız müdür geliyor iyi dersler hepinize canım öğretmenlerimden de özür diliyorum derslerinizi böldüğüm için ama onlar öğretti bize gerektiğinde özür dilemeyi." deyince hoparlör kapandı.Yüzümdeki aptal gülümsemeyi fark edince hemen eski ifademe dönmeye çalıştım ama bu sefer becerikli olamadım, son dediklerinden sonra sınıf kahkahalar atmaya başladı bende gülmekle yetindim..Adımı söylerse neler yapabileceğim kadar tanımış beni.Dediği gibi bende onu yanlış anlamışım.Bu kızın bir haftada beni bu kadar tanıması gittikçe tuhafıma gitmeye başladı.Yüzüme bakılınca nasıl biri olduğum o kadar mı belli oluyor?

Sınıftakilerin biri "o kıza kim özür dilettirdiyse helal olsun"diye bağırınca bütün sınıf aynı anda "helal olsun"diye bağırdılar.Biri "yavşadım diye kız bir tekme attı bacağıma kaç gün üstünde duramadım "deyince yüzünde o zaman ki acısı var gibiydi ifadesi.Sınıftakiler bunlara benzer şeyler demeye devam ettiler.

Ben bu kıza aptal diyiyorum inanmıyor şimdi alacak disiplin cezasını oturacak.O deyince fark ettim onun bana yaptığını ben ona yaptım niye dinlemeden öyle davrandım ki ?Ayrıca bu kız niye böyle bir şey yaptı ben onun için bu kadar önemli miyim, disiplin cezası alacak kadar.Onun için önemli ailesi ve arkadaşları dışında tek kişi var oda ben değil adını bilmediğim O çocuk.Beni de arkadaşlarından mı sayıyor.

Öykü'den

Hoparlörü kapattığım gibi müdür içeri girdi beş dakikalık konuşmadan sonra beni dışarı çıkartıp beklememi söyledi.İki saattir bekliyorum içeride ne konuşuyorlar anlamadım alt tarafı ceza vereceksiniz.Hayatımda ilk defa disiplin cezası alacağım. Emir'in yüzünden ben niye böyle bir şey yaptım cevap veremiyorum bir anlık aklıma gelen bir düşünceydi.İkinci dersin ortasında dersten çıkıp müdürün odasının yakınlarına gittim.Müdürden izin vermeyeceği için izin almayı denemeden çıkmasını bekledim çıktığını görünce hemen odaya girip kapıyı kilitledim sonrasını biliyorsunuz zaten.Ne vardı çatıda beni dinleseydi.İnşallah affetmiştir beni de boşu boşuna ceza almam.Alacaksam da ceza onun sebebinden olsun.

İlklerine aşık olduğum çocuk.

Sonunda kapı açılınca beni içeri çağırdı müdürün odasına girince masasının karşısına oturdum.Bana kızgın kızgın bakarak"kızım sen aptal mısın ?" diye sorunca neye uğradığımı anlayamadım.Tamam aptal olabilirim bunu başkalarından da duydum ama müdür söyleyince şaşırdım.

ESKİDEN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin