Evin onundeki küçük tekneye atlayip biraz uzaklasmistik geceyi teknede gecircektik.Poguelerin gizli mekani olarak adlandiridgimiz küçük ada gibi bi yerde durup orda nobetlese uyuduk. Sabah olunca 8 basamaga surduk.karnımızı doyurup hem yatacak yer hemde is bulucaktik. Restoranta gidecegimizi soyledi Jj. Ve yakin bir yerde tekneyi durdurdu. Ben yolda ustumu degistirmistim.
Sweati sirtima bagladim.Sacimi tarayip gunes kremi surdum .Aglamaktan sisen gozlerim hala kipkirmiziydi.Baska bisey yapmadan cantami aldim ve Jjin pesine takildim.Girdigimiz lokantada abim siparis verdi ve masaya karsilikli oturduk.Kulagina fisildadim 'paramiz yeticek mi ' Jj yeticek anlaminda olumlu kafasini sallayinca rahat bi oh cekmistim.Dun aksamdan beri bir sey yememistim.Ve bu cok iyi gelecekti inaniyordum.
Abimle siparislerimizi beklerken sohbet ediyorduk.Gulusurken 3 masa yanimizdaki Sarah Cameron'u abime gösterdim.Abim yaninda Rose,Ward, Weezie ve Rafeide gördüğünü soyledi. Ward Jji gorunce yanina cagirdi.Jj bir kac kez onların bahcesini bicmis ve onların yaninda calismis yani Wardle tanisiyolarmis. Abime 'hayir' diye fısıldayip kafa salladim.O da karşılık olarak 'tek is imkanimiz o' diye fısıldadı. Kafami egip yan masaya dogru yurudum. Ward bas kosedeydi. Ward'in sag tarafında sirasiyla Rose ve Wheezie sol tarafinda sirasiyla da Sarah ve Rafe vardi.Abim Whezienin yanina gecince bana tek bos yer Rafein yani kaldi.Rafe'in igrenen ve korkunc bakislari abimi buldu.Ben ayakta kalinca Rose Rafe'in yanını gösterdi. Sessizce oturdum. Ward beraber yememizi söylemişti. Jj Ward' in gozune girmis diye dusundum.Rafe oflasada Wardin kizgin bakisiyla sesi bile cikmamisti. Kahvaltilar gelince Rafe'in önündeki ekmegi alicakken aynanda elimizi uzatmamizla elimiz carpisti.Ward gorup Rafe'e kızdı.
-Guzel kiza centinmenlik yapsana, onlar bizim misafirimiz Rafe.
Rafe sinirli bi nefes verip ekmek tabagini onume sertce koydu.Abim agzindaki lokmasiyla bana bakıyordu. Sanki 'kalkalim' dedigimde hazirda bekliyor gibi.Ama hicbir sey demedim. Rafe'e bakip bi dilim ekmek aldim.Onume dondum.Ortamin gerginligiyle olusan sessizlik Sarahin boğazını temizleyip bana soru sormasiyla bozuldu.
-Linaydi degil mi?Hangi okuldasin seni hic gormedim sahil haricinde.
Sahil kismini sessizce söylemişti ve Rafe alttan bacagiyla Sarahi durttu.
-Evet Lina ben.Daha bi okula kayit olmadim yeni geldigimden.Velim olmadigindan tek basima kayit yaptiramiyorum.En kisa surede basvuru yapacagim ama.
Ward hemen lafa atladi.
-Aaa olur mu oyle egitimsiz,okulsuz? Velin olarak beni gösterebilirsin Lina. Jj sen bu sorundan niye bahsetmedin bana?
-Efendim zaten beni bircok ise alarak çok yardımcı oldunuz.Daha fazla zahmet verdirmek istemeyiz.
Jjin samimiyetsiz gülümsemesini nerde olsam tanirdim.Kendi kendime sirittim.Yanimdaki Rafe tepkisiz mimiksiz bana kitlenmisti.'Ne var ' diye kafa salladim.Onume dondum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
Teen FictionOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn