Asagi indik Jji gordum sarildim ikimiz masanin basinda sarilirken Cameron'lar masaya gectiler.Oturma duzeni lokantada gordugumuz gibiydi.Bas kosede Ward sag tarafinda Rose ve Wheezie sol tarfindaysa Sarah ve Rafe oturuyordu.Sagli sollu en arkada kalan iki bos sandalye bizim icindi.Wheezienin yanina gecicektim ki Rose durdurup Rafein yanina gecmemi soyledi.Abim Wheezienin yanına ben Rafein yanina gectim. Ward memnun olmadi.
-Rafe Linayla yer degistir.Sarahla otursun o.
Rafe ifadesiz bi suratla ayaga kalkti. Sandalyemde yana kaydim benim eski yerime jjin karsisina oturdu.Hic memnun gozukmuyordu.Yuzune baktim cok sinirliydi.
Yemegimizi yerken Sarahin telefonu çalmaya basladi.Masanin üstünde oldugundan herkes telefona bakti. Arayan kişi sevgilim diye kayitliydi ve herkes gordu.
-Sarah kim bu?
-Ben--
Sarah korkuyor gibiydi.Babasindan degilde abisinden.Abisinin yuzune bakip konuşamayinca ona yardim etmek istedim.
-Aaa tam da yemek yerken aradi. Musaadenizle ben bi aciyim meraklanmasin.
Kalkmadan once kendi telefonumu da Sarahin sandalyesine koymustum.
Kalkip telefonu actim terasa gittim.
Sevgilim olmadigini bilen Jj ne olduğunu anlayamayip seslendi.-Lina?
Duymamazliktan gelip telefonu actim.
-Alo Sarah seni cok ozledim napiyorsun?Alo askim ses versene
Kendimi tutamayip gulunce john b baya bı utanmıştı.
-Tamam askim dur PSOWDSNOXSLBS ya john b saka misin?
-Lina? Sen ne alakasin?
Gulmemi durdurup etrafi kolacan ettim ve konusmaya basladim
-Ya zirt birt ariyosun tam yemekteydik. Rafe kopurdu sevgilim yazisini gorunce bende Sarahi kurtardım benim telefonum dedim.
-Yaaa sevgilim diye mi kaydetmis ciddennnnnn
-Ya sen cok salaksin ask kusu.Neyse ben kapatıyorum arama sakin bu sefer kimse kurtaramaz seni Rafein elinden.
Tepkisiz kalınca en son kavga ettigimiz aklima geldi.Onlari cok ozlemistim.
-Neyse ben kapatiyorum kendine dikkat et.
Karşılık vermesine izin vermeden yuzune kapadim.Tam arkami dondugumde Rafele karsilastim
-Kimi kurtaramiyormusuz benim elimden?
-Ne?
-Konusuyodun ya kendine dikkat et falan kimdi o?
-Sevgilim dedim ya icerde
Tam gidiyodum kolumu tuttu.
-İsmi yok mu soylesene
-İstemiyorum
Tuttugu koluma bakip sertce konustum.Kolumu bırakınca iceri gectim.Sarahda beni ariyormus
-Nerdesin kziim sen surekli kayboluyorsun?
-Burdayim iste yemek bittiyse hadi gezmeye.
-Tamam Jjide alalim.
Ward bizi duydu.
-Jj gelecekse size sahip çıkacak biri lazim Rafe sende gidiyosun
Rafe daha yeni terastan geliyordu geldigi gibi yine ondan bisey istenince goz devirdi.Goz devirmesinden memnun olmayan Ward atladi
-Rafe?
-Tamam giderim.
-Ya baba ne gerek var biz ikimiz gidelim Jjde Rafede gelmesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
Teen FictionOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn