★¹²

75 6 2
                                    

Araba park halindeydi ama inmiyorduk.Kapiyi acmaya calisinca kitliydi.

-Ne oluyo?

-Avmye sevgili gibi mi girecegiz?

-Yani senin tayfa ogrendiyse cogu kişiye yayilmistir.Poguelerda yaymis olabilir bilmiyorum.Seni sevende cok kisi var.Fanlarinin gozu üstumuzde olacak kook prince.Eger öyle davranmazsak şüphelenebilirler.

Fanlarin dememle goz devirmisti.

-O zaman sahte sevgililige.

-Aynen.

Cevap vermemle kapi kilidini acmisti.İnip ustumu düzelttim.Tisort hala Rafe gibi kokuyordu.Zaten Rafeindi ama guzel hissettiriyordu.
Otoparkta asansore binip avm katina cikmistik.Avm kontrolune girdik.İlk Rafe gectiginden beni bekliyordu telefonumu alip yanina geldim elimi tuttu.Anlik kalp krizi tehlikesiyle sakinlestim.Tam yururken bizi durduran görevlilerle acaba Rafein uyusturucusu mu yaninda diye dusundum.Gerginlikten Rafein elini sıkmistim.Rafe elimi tutugu eliyle elime kucuk bastirip uyari vermisti sanki.Uyusturucuyu gorebilirler mi diye dusunsemde cok rahat cok profesyonel sekilde gorevlilere dondum.

-Buyurun?

-Rafe bey seref verdiniz.Babaniz Cameron beyler nasıllar?

Bana bi kafa selami verip Rafe'e donen görevlilere goz devirdim.Rafede bikkinligini belli eden sert cevaplariyla adamlar en son 'babaniza selam soyleyin' gibi şeyler soyleyip gitmislerdi.

-Yakalanacaksin sandim.

Bi anda donup sırıtıp bana bakti.

-Benim icin mi endişeleniyorsun?

-Yani sahte sevgilim hapise girse iyi olmaz.

-Hmmm.

Bana bakarken arkamda bir yerlere bakip gulumsedi.Ben tam arkami donup nereye bakiyor diye bakacakken bir anda opmesiyle sok olmustum.

-Ne yaptigini saniyorsun?

-Arkandan kie ve annesi geçiyordu.Onemli olan poguelerin onunde sevgili rolünde görünmemiz değil mi?

Cevap vermeyip arkami dondum ama ne kieyi ne annesini gormustum.Elimden tutup magazalara dogru yurumeye basladi.Takip ediyordum cunku bilmiyordum bu avmyi.Adini cok duymustum.Kucukken onundende cok gecmistim ama icine girdiğimi hatırlamıyordum.

Bi magazanin onunde durup içeri girdik.

-Burasi Rose'nin favori mekani.

-Bakalim.

Ben kıyafetlere bakarken magaza görevlisi gelip Rafele konusmaya baslamisti.Rafein gözü ustumdeydi farketmistim.Gorevliye kisa cevaplar verdiginde 'Rose hanima ve Ward beye selamlar' diyip Rafein yanindan ayrilmisti.Bende kıyafetlere bakmistim ama hem cok abartili pahali hem cok abartili kiyafetler vardi.Benim istegim gunluk bir seylerdi.

Benim istegim gunluk bir seylerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin