★¹⁶

45 3 5
                                    

Ters oturdugum icin midemin bulantisiyla yolda uyuya kalmistim.Gozumu actigimda camdan iceri giren havayla saçlarım savrulmustu.Ben uyandigimda susmalarini garip bulsam da cok takmadim.Arkadan çalan sarkiya eslik ediyordum.Kieye bakarken arkada bavulumu gormemle sasirdim.Hastaneye goturdugum bavul degildi cunku.Yola baktigimda cutta oldugumu anladim ama Johnb lerin evine dogru degil hastaneye doğru gidiyorduk daha da sasirip korkarak sordum.

-Ne oldu?Geri hastaneye mi gidiyoruz?

-Hayir.

-Ee?

-Bekle goruceksin.

Sanki verecegim tepkiden korkar gibi konusmayip kendi gormemi istemesiyle yüzümu burusturdum.Benle beraber arkada olan Kie Sarah Pope tedirgin gibi yuzume bakmiyordu bile.John b şoför koltugunda abim ondeydi.Camdan baktigimda hastaneye giden donusu kaçırmıştık.

-John b donusu kacirdin.İlerden donus var mi?

-Kacirmadim.

-Ne?

Biraz daha ilerleyince sekiz basamaga geldiğimizin habercisi gösterişli evleri gormemle niye buraya geldigimizi hala anlayamamistim.Bu yoldan daha önce geldigimi fark ettigimde duraksadim.Gittigimiz yeri bana soylememeleri, tepkimden korkmalari,kiyafet bavulumun burda olmasi,daha gecen abimin beni Wardin evinde kalmama ikna etmeye çalışması,bu yolu daha onceden Rafe ile gectigim icin hatirlamam...Her sey puzzle parcasi gibi oturunca gözlerimi kapatip boyle bir sey yapmamis olmalarini umdum.Sonra buna niye bu kadar sinirlendigimi dusundum.Bana sormadan benim hakkimda is yaptiklari icin mi,onlarla zaman geçirmek istedigim için mi, Rafe ile ayni evde olmanin verecegi gerginlik mi,Rafein bi sicak bi soguk psikopat davranislari mi?Üçüncü ve dorduncu agirlikli bassada suan birinci olarak düşüneceğim.

-İstemiyorum lafindan anlamiyor musunuz?

Yuzume bos bos baktiklarinda gözümu kapatıp midem bulantimi gecirmeye calistim.Yoksa suan su saniye hepsinin üstüne kusabilirdim.
En azindan karnimi doyurayim sonra aksam abimin yanina giderim diye dusundum.Daha da bisey demedim.
Kollarimi gogsumde baglayip yolu izledim.Zaten sekiz basamakta oldugumz icin bes dakika olmadan Cameron evini gormemle ofladim.Bahce kapisindan girip evin onune park etti John b.Abim arka kapiyi actiginda kimseyi beklemeden inmeye çalıştım.Karnima hafifce giren krampla saniyelik duraksadigimda abim bana yardım edecekken ters bakislarimla geri cekildi.Digerlerinin inmesini bekledim.Beraber eve yururken hic konusmadik.Aramizdaki gerginlik gozle görülür haldeydi.

Sarah kapıyı anahtarla açacakken kapiyi Rose acmisti.

-Hosgeldiniz cocuklar.

'Hosbulduk.'diye soyledik bir agizdan.Sarah sahte bi gulumsemeyle sarilip iceri girdi.Arkasindan Kie,Pope,Johnb ve abim girip Roseyle el sıkıştılar.En son ben girip sarildim.Niye bilmiyorum.Anlik icime dogdu.Ben tam poguelerin pesinden içeri gececekken Rose beni belimden tutup merdivenlere yonlendirdi.

-Sevgilin yukarida canim.

Sevgilin dediginde anlamamistim.Sonradan Rafeden bahsettiğini anlayinca bozuntuya vermemeye çalıştım.

-Tamam yemekte gorusuruz onunla.

Merdivenden asagi inecekken Rafein odasının kapisinin acilmasiyla Rose beni yukarı ittirdi.Cikmak zorunda kaldim.

-Simdi gorusun iste.Asagida rahat edemezsiniz.

Rafe kapinin onunde omzu kapiya dayali beni bekliyordu.Merdivenlerin basina gelip durdum.

-Hadi asagi iniyoruz.

Yanima geldi beraber inmeye basladik.Ben niye ciktim niye iniyorum anlamasamda beraber iniyorduk.

left hand freeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin