Gözümü actigimda sadece beyaz tavani goruyordum.Saga sola baktigimda hastanede olduğumu anlayip buraya gelmeden onceki halimi dusundum.Cok bir sey hatirlayamiyordum.Vurulmustum ve Jj beni bulmuştu.Bu kadardi.Burnumdaki hava veren maske tarzi seyi cikarttim.Oturur pozisyona gelmeye calisip sırtımı dikleştirmeye calistigimda karnimdaki baskiyla cok zorlanıp geri yatmak zorunda kaldim.Sadece oturmaya calismak bile beni cok yormustu.Nefeslenip odaya bakmaya başladım.Birkac saniye sonra JJ odaya elinde bardakla gelince ses çıkarmadan yattigim yerden onu izledim.Bakislari beni bulunca elindeki bardagi yere dusurmustu.Sevincle yanima gelip hizla sarildiginda karnimdaki aci gunyuzune cikmisti.Ama Jji cok ozledigimden bu sarılmanın devam etmesini istedigim icin sesimi cikarmadim.Sirtimi sivazlayip biraz daha sıkı sarilmasiyla agzimdan kaçan aci iniltimle gere cekildi.
-Lina?
-Onemli degil.Karnim acidi biraz.
-Cok ozur dilerim.Daha ilk dakikadan yine canini yaktim.
-Ne?Ha-
-Benim yüzümden oldu bunlar ve canini yakmaya devam ediyorum.
-Hayir! Jj hayir canimi yakmadin! Jj!
Jj utana sıkıla basini egip odadan çıktığında dur diyememistim bile.Canimi yaktığını dusunuyordu fiziksel olarak ama mental olarak yaraliyordu beni.Şuan tam barismamizin, yaralarımızi beraber sarmamizin zamaniyken beni tek basima birakmisti.
Yaşli gözlerimi odanin penceresine çevirdim.Keske kurşun karnima degilde kalbime gelseydi diye ic gecirdim.Yorulmustum tek basima savasmaktan.Ailem dağılmıştı.Basima ne gelirse gelsin tek basimaydim.
O sırada doktorla beraber Kie,Pope,Johnb ve Sarah geldi.
Doktorun arkasindan ilk Kieyi gorunce gozumden bi damla yas dustu.Devaminin gelmesini engelledim.Kieyle gozlerimiz buluşunca bana oyle bakiyordu ki küs olduğumuz günlere lanet ettim.Bana hafifçe gulumsediginde arkasından gelenlerede bakip hepsine yarim yamalak gulumsemeye calistim.
Doktor gozume isik tutup takip etmemi falan söylemişti.Ameliyatın ne kadar zor gectiginden biraz daha yukari gelse kurtulamayacagimdan guclu biri oldugumdan falan bahsetti.Cok takmadim sonuc olarak uyanmistim.Ameliyatta neler gectigini falanda merak etmiyordum.Tek istegim karsimdaki dortluyle konusmakti.Doktor beni muayene etmeye basladiktan bir iki dakika sonra birkac gece daha burada yatacagimdan dikkatli olmam gerektiğinden ve bir kac seyden daha bahsettikten sonra onaylayip teşekkür ettim.Bizimkilerde tesekkur edip doktorun arkasindan kapiyi kapattilar.Doktor cikinca oturmaya calistim ama karnimdaki baski nedeniyle kalakalmistim dördüde bi anda yanima gelip yardim etmeye çalıştığında durdurdum.
-Kendim yapmaliyim.
Kime neyi kanitladigimi bilmiyordum.Belkide kendime kanitlamaya çalışıyordum.Arkamdaki yastigi duzeltip sirtimi oncekinden daha diklestirdim yine yatar pozisyonda gibiydim.Cebellesmeyi biraktigimda sessizligi Johnb bozdu.
-Nasil hissediyorsun?
-Boktan hallice.
-Deme oyle.
Kie konusup arkasini donmustu ağladığıni duydugumda dayanamadim.
-Kie...
Bana dondugunde yuzume bakip sarilmisti sımsıkı.Karsilik vermiştim karnimin acidigini dusundugu için mesafe bırakıp sarilmışti.Sarilirken kulagima fisildadi.
-Seni çok seviyorum.
-Bende.
-Ozur dilerim yaptıklarım icin.
-Onemli degil.
Biz sarilip fisildasirken Johnb Kieyi kaldırıp sira bende diye sarilmisti.Ondan sonra Pope ve Sarah.Hepside yaram oldugu icin mesafe birakip sarilmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
Teen FictionOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn