3 hafta sonra'Bu iki haftada cok sey olmustu.Poguelerla arayi tamamen duzeltmistim.Rafe her aksam yanima ugrayip kapinin onundeki iki korumayi kontrol ediyordu.Pek konuşmasak da veya konuştuğumuz tek sey 'Nasilsin? İyiyim sen? İyiyim. Güzel. Gorusuruz.' olsada her gun goruyordum onu.Bazen giderken gülümseyip el salliyordu bazen cok ciddi oluyordu.Abimin kaldigi gun giderken yanağimdan opmustu,Kie varkende sarilmisti mesela.Sarah varken birazcik yanimiza oturup Saraha evde konusulanlari anlatmisti.
Sabah kalkip hastanede son gunum oldugu bilincinde odamda gezdirdim gozlerimi.İlk kaldigim odaya gore daha guzeldi.Genisti ve tek kisilikti hatta Johnbnin dedigine gore refakatci yatagi en güzel olanda bu odaydi.Bu odaya neden geçtiğimi anlasamda Wardla bir ilgisi olduğunu anlamistim kapinin onundeki iki korumadan.
Kie refakatci koltugunda hala uyuyordu.İyiki aramizi duzelttik diye dusunerek anlik bi gulumsedim.Yanimdaki bos su sisesini koluna dogru firlatacakken yanlislikla alninin ortasina headshot atmistim.Basketde iyi oldugumu söylemis miydim?Kienin homurdanmalarla ayilmasi uzerine ikinci siseyi firlatacakken kapinin çalmasıyla şişeyi cope firlattim.Kienin 'vayy be' bakisina karsilik 'ne sandin yarram' bakislarimi sunduktan sonra ikinci kapi tiklatilmasiyla kendimize gelip 'girin.' diye bagirmisti Kie.Kim oldugunu bilmememiz ve daha iki hafta once yasadigim travma dolu anlar aklima gelirken tetiklenmistim.Sertce yutkunup soguk terler dokmeye baslamistim bile.Ellerim uyusmustu.Kienin onayi üzerine kapinin acilmasiyla kargocu elinde cicekle girmişti.Kieye bakıp 'ne alaka' yaptiktan sonra kargocuya donup 'Pardon?' diyebilmistim.
-Lina Jennifer Maybank?
Jennifer ismi icime anlik bi bozuntu versede takmamaya calistim.
-Benim.
-Suraya imzanizi atabilir misiniz?Bu cicekler size.
-T-tabi.Kimden peki.
-Ustunde not var efendim.
-Tamam tesekkurler.
İmzami uzattigi belgeye atip ona geri uzattim.Cicekleri uzatmasiyla mutlulukla elinden aldim.Buketin içindeki kirmizi guller o kadar hosuma gitmisti ki.Aslinda gül cok sevmezdim klasikti benim icin.Ama suan elimde tuttugum topu topu 6-7 gulle ask yasiyordum.Notu direkt dikkatimi cekince acip okumaya basladim.
"Gecmis olsun Lina✿
Seni seviyoruz♡„
XXXJj,Kie,Pope,Johnb,Sarah.
Cok duygulanmistim.Notu bitirir bitirmez Kieye dondugumde bana sımsıkı sarılmıştı.Ayni sekilde karsilik verdim.Ben gullere ayni heyecanla bakmaya devam ederken kapının acilmasiyla pogueler gelmisti.
-Hosgeldiniiz!
Hep bir agizdan hosbulduk demeleriyle gülmüştük.Refakatci koltuguna Jj oturup tek kisilik koltugun koluna oturan Kieyi kucagina cekmesiyle ben saskinlikla bakarken digerleri gülüyordu.Bende gulmeye basladim ve Pope'un biraz rahatsiz oldugunu gordum yinede siritmaya çalışıyordu.Pope'u sonra sorguya cekmem gerektigini kafama not edip ayakta kalan Pope'a TV nin altindaki sandalyeyi isaret ettim.Oturur pozisyonda bacaklarimi kendime cekip yatagin ucunu bos biraktim.John b ve Sarah da oraya oturunca tamlanmistik.
-Ya ben cok tesekkur ederim size.Aglayacagim gercekten.
Bi anda sarilmalariyla ustume coken agirlikla konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
Teen FictionOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn