Uyandigimda bi odadaydim.Buraya kadar normaldi.Ama tanimadigim bi odadaydim.Hizla dogrulunca ustumdeki bol tisortu farkettim. Kiyafetlerim yoktu ustumde
sadece bol bir tisort vardi.Hemen kiyafetlerimi bulmak için odayi aradim.Telefonumuda goremiyordum. Kimin evinde olduğumu bilmedigim ve telefonumun yanimda olmadığı gercegi ile yatagin kosesine oturdum beklemeye basladim.
Banyonun kapisi acildigini duyunca o tarafa bakamadim. Korkuyordum.
Gece neler oldugunu hatirlamiyordum ve suan banyodan cikan kisi gece ustumu degistirmisti.-Gunaydin
Rafe'in sesiyle sok oldum.
-S-sen ne?
Yuzumu ellerimle kapattim.Gece neler oldu hatirlamaya calistim.Ama sadece jjin en son dans pistinde oldugunu ve benim 6-7 shot attigimdan baska bir seyi hatirlayamadim.Aklima tanimadigim insanlarin ickilerinide ictigim gelince yüzüm eksidi.Rafe anlamsiz sorumla anlayamadigini belli edercesine kaslarini catti.
-Bi sorun mu var?
-Gece bir seyler mi oldu?
-Ne?
-Duydun iste beni buraya getirmissin ustumu degistirmissin ve ben hic bi seyi hatırlamıyorum.
-Sakin ol pouge,
Dediklerime siritti.Sadece beline bagli olan havlu simdi dikkatimi cekmisti. Ust vucudundan gözlerimi alip gözlerine baktim.Tisortunu giymeye basladi.
-Biliyorum dun gece farklı seyler olsun isterdin ama maalesef olmadi. Sen arabama kustun bende eve gelince rahat yat diye etegini ve crobunu degistirdim.Bide surekli Jj ve baban hakkinda bi seyler sayiklayip duruyordun.
-İngiltere prensiyle mi görüşüyorum?
Ne bu havalar niye surekli senle yatmak istediğimi dusunuyosun?Heeee senin isteğin oysa bi sey diyemem tabi.Bu arada giydirdigin tisort icin tesekkurler daha kısasi yok muydu ya?Niye altima baska bisey giydirmedin yurudugumde kicim aciliyor.Son soyledigim seyin verdiği utançla ona tekrar baktım gülüyordu.Jj ve babam ile ilgili sayıklamalarim hakkinda bir sey soylememistim. Farketmemesini umuyordum. Sorulariyla ugrasamazdim.
-Dunki eteklede aciliyordu.Sen hayatinda boyle pahali tisort giydin mi de laf yapiyosun?Ayrica dun cok kasli ve yakisikli oldugumu soyluyordun ne olduda yine agresiflestin kucuk hanim?
-Ne?
-Hatta asla gay olmamam gerektiğini
Dediğiyle gülmüştü.Onun dedigi sozlerle dunku soylediklerim aklima geldi.
"Sakin gay olma tamam mi?Jji birak yani.Cunku cok kaslisin ve yakisiklisinda simdi.Tamam mi bak SAKIN „
Utanctan yuzune bile bakamadim.O gulmeye devam ederken oflayip ayaga kalktim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
left hand free
Teen FictionOBX manyagi olarak yazma gereksinimi duydum.Rahatsiz edici yazim hataları olabilir şimdiden kusura bakmayinn